Spiraaltje hebben verschillende kennissen gehad en erg veel last van gehad, dus die wil ik liever niet...
Ik ga kijken hoe het me de komende stopweek bevalt

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Ik heb 'm 8 jaar geslikt en na doorslikken ongesteld worden is beduidend oncomfortabeler dan gewoon na 3 wekenof tenminste, dat is mijn ervaring (en in mijn omgeving)
Begrijp me niet verkeerd, je moet het zelf weten, maar ik vind 't gewoon niet verstandig
vuurneon schreef:Je krijgt toch een lokale verdoving? Tenminste, volgens de bijsluiter van implanon wel.
Isaboy schreef:Inplanon doet absoluut geen pijn bij het zetten, het word inderdaad verdoofd zo ook bij het er weer uithalen Dat ddoet ook geen pijn.
Je houd houd aan beide een kein litteken over.
Ik ben blij dat hij er hier uit is, terwijl ik het eerste anderhalf jaar heel blij mee was.
Mroes_1992 schreef:Op die leeftijd gaan ze niet eens een spiraal zetten
Killyenn schreef:Ze zijn er wat minder happig op bij jonge meiden en vrouwen die nog geen kinderen hebben gehad. Voornamelijk omdat het dan heel wat meer pijn doet en af en toe niet eens kan, omdat de baarmoeder te klein is. De meeste jonge vrouwen hebben nog nooit bij een gyn gelegen en hebben dus totaal geen ervaring met dat soort dingen en dan kan het best even wennen zijn. Bij mij wilden ze er eigenlijk ook niet aan (op 19/20 jarige leeftijd), ze vonden dat ik maar aan de pil moest, ondanks dat ik meermaals duidelijk heb gemaakt niets met hormonen te willen. Toen heb ik het hier in Glasgow (gratis) laten doen, daar maakten ze er totaal geen probleem van