Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kinke schreef:waarom zou je die tussenstap niet doen. Kan best zijn dat je daar prima op gaat
Dees schreef:Klikschema is online snel gevonden hoor. Is een vrij kleurig rood/paars plaatje.
Zoals Zonnetje al aanhaalde, bij foodnoise, stilstand ed is ophogen meest verstandig (en ook economisch).
Wees niet bang voor bijwerkingen, daar kun je alleen maar van leren, wat je verder helpt bij het vinden van de voor jou optimale dosis. Bedenk ook: effect van een prik is 12 uur erna het hoogst, vanaf daar zwakt het weer af.
Helaas heb ik weer eens last van uitdrogingsverschijnselen. Weer zo ziek als een hond. Bij gebruik van Mounjaro blijft het voor mij echt oppassen met voldoende drinken.
Dees schreef:In mijn geval... Mounjaro haalt de drinkprikkel ook weg. Als ik dan afgeleid ben dan vergeet ik het gewoon. Zeker met deze kou vind ik drinken toch al wat lastig.
En afgeleid was ik zeker, want haflinger staat op ijzers, hoefsmid zou komen maar die zit geblesseerd thuis op zijn bank en de vetwraps die ik met spoed bestelde blijken niet goed te plakken. Stress alom vanwege de sneeuw. Nou ja, het gaat zoals het gaat maar ik was dus wel even vergeten om meer te drinken dan waar mijn lichaam om vroeg.
Alle bijwerkingen zijn natuurlijk persoonlijk. Anderen worden misselijk of krijgen kramp, ik droog uit.
hoop werk en weinig effect. Ze moesten bij mij wel 100 meter over een pad misschien dat het er dan doorheen was gesleten.
Mariska_28 schreef:Wat grappig, ik heb daar dus totaal geen last van. Ik heb voor de ochtend voorbij is al minimaal 1 liter thee gedronken.