Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Heb sowieso al lang geen garmin suggestie gelopen.
Ze zoeken bewust naar de goedkoopste fabrieken, wat verwacht je dan te krijgen? Het is een enorme keten, hoe naar ook, maar veel van zulke grote ketens accepteren onmenselijke praktijken om kosten te kunnen drukken of doen alsof hun neus bloed. Goed dat het nu van decathlon naar voren is gekomen, maar veel grote/goedkopere merken zijn er schuldig aan. Laten produceren in China en dergelijke landen staat niet direct gelijk aan uitbuiting, zij zijn ook op technisch en productiegebied gewoon heel efficiënt, maar om dan te zoeken naar de goedkoopste leveranciers... ja, dan wordt het sketchy.
Dat is toen gefikst door een noodtandarts in het weekend, en daar kwam naar voren dat ik waarschijnlijk bij die kies een wortelkanaalbehandeling nodig heb en sindsdien zit ik volledig in de vermijding. 
Mijn oudste broek is al bijna 6 jaar oud. 

Samantha_ schreef:Balen Fenn, hoe ben je erachter gekomen? Even nieuwsgierig ivm mijn blessure.
Ik vind fusion wel op maat vallen, ik draag van zowat alles S en fusion ook.
Lekker Lisitano!
Ik ga morgen poging tot 21 km doen. Nu twijfel ik, of een programma maken met wat tempo blokken. Of gewoon gaan en zien wat lukt?
Wat zouden jullie doen?
Sherivey schreef:Leonie, ja Garmin meet bij mij wakker liggen vaak ook als slaap.
Denk combinatie van weinig beweging en lage hartslag als ik stil lig.
De meingen zijn hierover verdeeld garmin

Ik vind de ingrepen/apparatuur zelf niet zo eng, vooral nare ervaringen gehad en daardoor veel weerstand en angst voor de pijn en stress, dus een meer geduldige tandarts zou wel fijn zijn.