@Mandy : ronde de 30°C Er zijn zowaar vanmiddag wat druppels gevallen en nu onweert het, dikke donkere wolken, voel nu koude lucht en van mij mag het wel even flink regenen
Axel , befunny,Susan,goof,Pien met nederlandse foto's,faringo,in Canada,en Noordje in noorwegen.
Nou hoop ik maar dat ik niemand vergeten Ben.
moonsparkle
Geplaatst: 15-06-23 19:29
@befunny fanatiek zeg met dit weer hardlopen, zelfs in de ochtend is het al behoorlijk warm in de zon
Susan grappig die schaduw foto
Goof heerlijk groen, het zal toch wel een paar graden koeler zijn in de schaduw van het bos of loop je daar ook veel in de zon?
Pien stoer die foto van in het kubushuis en een lekker Hollands rondje
Noordje is het water niet nog ijskoud ?
En bedankt voor alle leuke berichtjes, het wordt weer een middenslag poedel dat wordt straks dus juist even heel weinig wandelen, dat wordt echt afkicken haha want zo'n pup kan niet zo lang natuurlijk en ook niet alleen blijven maar dan kan ik het wat later weer inhalen, haha
En weer een keer Hollandse plaatjes van Pien ipv voor Pien Geniet van jullie vakantie allemaal!
En Nederland is ook zo prachtig. De ooievaars, de dijkjes en huizen erachter die zo laag liggen , al dat water in het "platte landje", ik vind het prachtig en genieten.
Moonsparkle, wij hadden doggyride,zo konden alle honden mee op pad. Maar die van jullie is klein genoeg voor een draagzak?
Het water is niet zo heel koud eigenlijk, komt niet direct van de bergen, dus al wat 'opgewarmd'
jojoleinee
Geplaatst: 16-06-23 12:17
Net even een rondje gelopen. Langs mijn oma's oude huis, waar ze haar prachtige vlinderstruik helemaal weg hebben gehaald
Ik was onderweg naar de da. Ik denk erover bruine make-up te gaan gebruiken ipv zwart, dus heb even wat testjes gedaan . Ik denk dat het de een na onderste streep wordt.