Alle slapeloze-nachten-verhalen sla ik even over… ik wil er nog niet te veel aan denken

Het veulen is een “gewone” bruine en die heb ik echt voor mezelf gefokt dus mag lekker blijven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charlotte446 schreef:Klinkt pittig Gnome, hopelijk is hij snel voldaan.
Bedoel je dat je de vraag kreeg over borst- en kunstvoeding?
Krampjes komen idd vaker voor bij kunstvoeding maar soms is het kiezen tussen twee kwaden…
Freekieee schreef:Charlotte, snap indd dat je dat dan niet te lang wilt doorgeven.
Mriek, fijn dat de nacht goed gegaan is!
Jitske, fijn om lekker thuis te zijn.
Hier begon het vanmorgrn weer erg rommelig met mn buik. Maar zet nog niet door. Rustig aan mn ding gedaan. Maar heb snel al last of pijn. Dus alles gaat langzaam en veel zitten tussendoor.
Van mn tante en oom een stokke Tripp Trapp gekregen. Die kwam binnen dus die meteen in elkaar gezet, misschien dat ze dan denkt dat ze kan komenalles staat klaar is klaar dus het kan
Gnome schreef:Hij drijft me inmiddels weer tot wanhoop met vragen om de fles. Nu al vanaf 8 ongeveer aan het voeden.. En nog steeds z'n ogen wijd open. Wegleggen hoef ik niet eens aan te denken. Bluh. Ik wil slapen
Geen idee wat dit steeds is in de avond. Gisteren zat m'n man ook al van 12 tot half 2 te voeden. De rest van de dag en nacht is er nooit iets aan de hand.
Lisewiesje schreef:Ik hoop dat ik vannacht paar uurtjes slaap. Ik doe het niet zo goed op weten dat ze morgen inleiden, mijn vliezen breken en weeënopwekkers gaan starten.
Tuurlijk kijk ik uit naar de ontmoeting met ons meisje. Maar ben toch van een zo natuurlijk mogelijk proces. Hele dag al een emotioneel wrak, ben spontaan allemaal nieuwe keukendoeken en badhandoeken gaan kopen en uitwassen.
Nu zo moe, moet het haast lukken nog wat slaap te pakken.
Gnome schreef:De nacht was hier vreselijk. Had vannacht al wat getypt maar zat zo hoog in m'n emotie dat ik het weer weggehaald heb. Hij kwam ieder uur ongeveer en echt meer dan 120cc per fles. Snap dan ook niet waar ie dat kwijt kan in z'n maag.. Komt niks terug. Kunstvoeding komt ie net zo snel weer op.
Iedere keer met wegleggen was het gillen. Uit wanhoop heb ik 'm maar weer op m'n arm in bed gelegd en zo hebben we net nog wat uurtjes kunnen slapen. Mja hij ligt dan wel te zweten in alleen z'n rompertje dus dat is eigenlijk ook niets. Ben nu zelf gewoon misselijk van de vermoeidheid dus hoop vandaag overdag echt flink bij te kunnen slapen. Vannacht gaat ie maar weer tussen ons in, in z'n nestje. Heb er alles voor over om weer te kunnen slapen. Het wordt vanzelf beter maar het breekt me nu gewoon op
JitskeJeldau schreef:Heftig Gnome! Dat soort nachten zijn echt killing! Heb je voldoende voeding over dat hij eventueel een nachtje bij opa en oma of een tante/oom zou kunnen doorbrengen dat jullie even een nachtje kunnen opladen?
Succes vandaag Lise! Je hebt snel je kleine in handen!
Freekiee: hopelijk is vandaag de dag! Het is zo slepend die onzekerheid wanneer het nou eindelijk eens begint/doorzet!
Vannacht voor het eerst met zn drieën! Mijn borstvoeding is nog niet voldoende op gang en ik begin kloven te krijgen, dus elke 3 uur kolf ik nu en geef dat, aangevult met kunstvoeding. Gisteravond was dat een beetje zoeken. Hij had echt honger, maar hoeveel mag je dan geven.. uiteindelijk is het na een beetje puzzelen heel goed gegaan. Zn oom en tante hebben even opgepast voor een half uur zodat mn man en ik even konden douchen. Mn man zat er ook helemaal doorheen qua vermoeidheid, dus toen de kleine na de voeding van 10 uur toch nog een beetje jengelde hebben Oliver en ik lekker gespoond tot zn volgende voeding. Daarna moesten we hem wakker maken voor de volgende verschoning en volgende voeding. Dus wij hebben tussendoor ook even kunnen slapen. (En een beetje kletsen. We werden zo geleefd tijdens de bevalling, dat we voor ons gevoel compleet langs elkaar heen hebben geleefd, ook al hebben we samen hetzelfde meegemaakt)
Vandaag komt mijn vader biefstuk bakken. Dat hebben we 'gekregen' als eerste kraammand cadeau. Zo rood mogelijk voor voldoende ijzer. Is blijkbaar traditie. Er wordt goed voor ons gezorgt in ieder geval.
Gnome schreef:De nacht was hier vreselijk. Had vannacht al wat getypt maar zat zo hoog in m'n emotie dat ik het weer weggehaald heb. Hij kwam ieder uur ongeveer en echt meer dan 120cc per fles. Snap dan ook niet waar ie dat kwijt kan in z'n maag.. Komt niks terug. Kunstvoeding komt ie net zo snel weer op.
Iedere keer met wegleggen was het gillen. Uit wanhoop heb ik 'm maar weer op m'n arm in bed gelegd en zo hebben we net nog wat uurtjes kunnen slapen. Mja hij ligt dan wel te zweten in alleen z'n rompertje dus dat is eigenlijk ook niets. Ben nu zelf gewoon misselijk van de vermoeidheid dus hoop vandaag overdag echt flink bij te kunnen slapen. Vannacht gaat ie maar weer tussen ons in, in z'n nestje. Heb er alles voor over om weer te kunnen slapen. Het wordt vanzelf beter maar het breekt me nu gewoon op