Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gaucho schreef:Ik koop meestal alleen als ze in de aanbieding zijn maar dat is inderdaad regelrechte verwennerij
Na een erg actieve dag nog ruim voldoende ruimte voor een ander lekker toetje, al echt in geen jaren gegetenvlaflip:
[ [url=m/TRIgcb.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ondertussen alweer braaf ontbijt en lunch voor morgen aan het voorbereiden.
Pallatin schreef:Hoi dames, ik kruip weer even onder m’n steen vandaan...ik had vrijdag nog weer een behoorlijke terugval qua eten en zag de schade van het slechte eten van de week ervoor ook terug op de weegschaal. Maar heb dit weekend ondanks drukke en lange dagen waarbij het gezond eten lastig werd gemaakt ( onder dinertijd nog in de auto zitten en flinke honger hebben) toch ‘goed’ kunnen afsluiten. Hoop dat ik de knop weer om heb gezet, ga ook het extra wandelen weer oppakken. Morgen wel even naar de fysio: schouder doet mega pijn en heb uitvalsverschijnselen in die arm...hopelijk kan ze me helpen Hoe is het met jullie? Lekker genieten van het mooie weer? Gister waaide ik zowat van m’n paard....
Roosch schreef:Die meeleessteen weegt soms zwaarder dan de kilo's die we met zijn allen kwijt moeten
Ik word wat moedeloos van de weegschaal. Ik doe vandaag of het zomer is, laat de Eetmeter even voor wat het is en plof op mijn loungebank met een cocktail light. Eigenlijk net wat te fris maar hey zou mij aan mijn iets-minder-dikke-derriere roesten.
[ [url=m/VaTiiE.jpg]Afbeelding[/url] ]
EmptyWords schreef:Gave foto gaucho!
Hier is de knop nog niet langer dan 2 dagen om geweest. Gister gezwicht voor de nieuwe b&j.
Ik heb gewoon nog geen zin om vanalles uit te zoeken en voor te bereiden etc