Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zerena

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 12:28

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 13:22

Ik dacht dat het een goed idee was om suikervrije drop te kopen. HELL. Buikpijn! -O-

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-21 14:05

Bleghhh Roos, niks aan! Hopelijk is je buikpijn snel over!

Granola zelf maken is zooo lekker <3 alleen kopen is sneller :')
En jullie ontbijtjes zien er weer zooo vervelend uit haha.

Ik had vanmorgen als tussendoortje een peer, maar mijn dochter van 1 heeft hem uiteindelijk in dr handjes gekregen en verder opgegeten >;) _O- hij was nogal sappig, de druppels hingen dr aan de kin whaha.

Oh, kwam deze net tegen _O- :
Afbeelding

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 14:09

Haha butterfly :') .

Granola maken is een goed idee! Heb alleen wel een mini camping oven dus dat wordt veel de oven aan doen en lang wachten (oven doet z’n best, maar gaat niet hard).

Hier wel met beide pony’s gereden! De pony’s gaan steeds meer op elkaar inspelen, en we kunnen elke keer een stukkie verder.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 14:37

gaucho schreef:
Moge! Hier het hardlopen er al weer op zitten. Zo naar de pony.

Hier iets later dan wel, maar zit het hardlopen er ook op. Flinke woei :Y)

Geen fan man muesli hier (al hoewel de naam anders doet vermoeden), dus geen tips van mijn kant. Haha..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 18:47

Ik had juist zo een zin in cruesli van de week. :')

Degene die vorig jaar Oppo ijs opperde in dit topic: je wordt heel erg bedankt. <3 megaduur maar zo kun je nog eens van een bakje ijs genieten! *\o/* *\o/*

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-21 19:37

Jaaa Oppo <3
Maar nu brengt B&J hun cookie dough los uit *\%/*

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 19:37

Ik koop meestal alleen als ze in de aanbieding zijn maar dat is inderdaad regelrechte verwennerij <3

Na een erg actieve dag nog ruim voldoende ruimte voor een ander lekker toetje, al echt in geen jaren gegeten :D vlaflip:

Afbeelding

En ondertussen alweer braaf ontbijt en lunch voor morgen aan het voorbereiden.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 19:54

Butterfly schreef:
Jaaa Oppo <3
Maar nu brengt B&J hun cookie dough los uit *\%/*

Ja nee dat heb ik gewoon verdrongen. Echt. Net zoals die cookie dough nieuwe variant. Verdrongen. Compleet.

Wil je es een gil geven als het weer in de aanbieding is, gaucho?

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 20:15

Doe ik. Is vast wel weer eens binnenkort, het is al even niet in de aanbieding geweest.

Zo, voorbereidingen voor 2x lunch en ontbijt klaar.

Geroosterde prei en biet met harissa en granaatappelmelasse, daar gaat morgen nog bulgur, bouillon en geitenkaas bij en dan een kwartiertje in de oven:

Afbeelding
Smaakte nu al heerlijk :9

En gekarameliseerde peer met kardemom en kaneel voor in de kwark morgenochtend:
Afbeelding

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 20:25

gaucho schreef:
Ik koop meestal alleen als ze in de aanbieding zijn maar dat is inderdaad regelrechte verwennerij <3

Na een erg actieve dag nog ruim voldoende ruimte voor een ander lekker toetje, al echt in geen jaren gegeten :D vlaflip:

[ [url=m/TRIgcb.jpg]Afbeelding[/url] ]

En ondertussen alweer braaf ontbijt en lunch voor morgen aan het voorbereiden.

Oh my. Hier zou ik ook heel erg blij van worden <3 *\o/*

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 11:33

Hoi dames, ik kruip weer even onder m’n steen vandaan...ik had vrijdag nog weer een behoorlijke terugval qua eten en zag de schade van het slechte eten van de week ervoor ook terug op de weegschaal. Maar heb dit weekend ondanks drukke en lange dagen waarbij het gezond eten lastig werd gemaakt ( onder dinertijd nog in de auto zitten en flinke honger hebben) toch ‘goed’ kunnen afsluiten. Hoop dat ik de knop weer om heb gezet, ga ook het extra wandelen weer oppakken. Morgen wel even naar de fysio: schouder doet mega pijn en heb uitvalsverschijnselen in die arm...hopelijk kan ze me helpen Hoe is het met jullie? Lekker genieten van het mooie weer? Gister waaide ik zowat van m’n paard....

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 13:20

Kruipt onder meeleessteen vandaan.. wel veel gelezen, maar al even niet gereageerd.

Wat een lekkere dingen komen er voorbij, inspirerend!
Zelf granola maken lijkt me ook leuk. Ik heb nu altijd de eat natural granola, met cacao en kokossnippers. Ik vis de amandelen eruit want die vind ik niet lekker :+ misschien zelf maar eens een versie maken zonder amandelen.

Nu 4 weken bezig en ruim 5 kilo kwijt. Ik doe de weight watchers. Dit weekend ging het even 'mis' want ik was jarig, dus 0,8 erbij. Nu de draad weer oppakken.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 13:21

Pallatin schreef:
Hoi dames, ik kruip weer even onder m’n steen vandaan...ik had vrijdag nog weer een behoorlijke terugval qua eten en zag de schade van het slechte eten van de week ervoor ook terug op de weegschaal. Maar heb dit weekend ondanks drukke en lange dagen waarbij het gezond eten lastig werd gemaakt ( onder dinertijd nog in de auto zitten en flinke honger hebben) toch ‘goed’ kunnen afsluiten. Hoop dat ik de knop weer om heb gezet, ga ook het extra wandelen weer oppakken. Morgen wel even naar de fysio: schouder doet mega pijn en heb uitvalsverschijnselen in die arm...hopelijk kan ze me helpen Hoe is het met jullie? Lekker genieten van het mooie weer? Gister waaide ik zowat van m’n paard....

Wat vervelend van die arm, goed om even naar te laten kijken.
en fijn dat je het gezond eten weer hebt opgepakt.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 14:30

Die meeleessteen weegt soms zwaarder dan de kilo's die we met zijn allen kwijt moeten :))

Ik word wat moedeloos van de weegschaal. Ik doe vandaag of het zomer is, laat de Eetmeter even voor wat het is en plof op mijn loungebank met een cocktail light :') . Eigenlijk net wat te fris maar hey zou mij aan mijn iets-minder-dikke-derriere roesten.

Afbeelding

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 14:33

Geniet van je cocktail light :j :D

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 14:34

Ik heb besloten in april een 30 dagen challenge te gaan doen. Elke dag minimaal 15 minuten hardlopen. De ene dag zal het minimale zijn, de andere dag zal het wat meer zijn. Heb er zin in :D net een wiel voor de fietskar besteld, zodat ik met de fietskar kan hardlopen met de kleine man. Lijkt me superleuk...

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 14:48

Knuffel of schop voor iedereen die het nodig heeft ;)

Ik houd het maar even bij een koffie in de zon:
Afbeelding
Want aan het werk.

Verder wel een lekker dagje hier, ik houd van zon :D Doet wonderen voor mijn humeur. Ben echt heerlijk aan het koken met mijn nieuwe kookboeken :j qua beweging rustig dagje met wat wandelen en misschien einde middag nog even wat in de tuin doen.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 14:57

Proost dames!

Goede challenge Müsli!

Afbeelding
Hier waren de eendjes lekker met z’n tweetjes aan het chillen :D

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 22:57

Roosch schreef:
Die meeleessteen weegt soms zwaarder dan de kilo's die we met zijn allen kwijt moeten :))

Ik word wat moedeloos van de weegschaal. Ik doe vandaag of het zomer is, laat de Eetmeter even voor wat het is en plof op mijn loungebank met een cocktail light :') . Eigenlijk net wat te fris maar hey zou mij aan mijn iets-minder-dikke-derriere roesten.

[ [url=m/VaTiiE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is helemaal waar van die steen idd... :') ik merk gewoon dat ik behoefte heb aan een break. Door Corona is alles al een jaar ‘hetzelfde’ en zien mijn dagen er allemaal hetzelfde uit. Ik zou graag even er op uit gaan, even in een andere omgeving en los komen van de routine. Ik ben ook nog van baan gewisseld, maar gek genoeg is het merk laptop anders maar voelt het verder hetzelfde. Ik zit nog gewoon aan de dezelfde eettafel haha... :o
Ik was ook zooooo blij met dat zonnetje, heerlijk! @ Roosch, laat die weegschaal je niet gaan beheersen hoor, en die gaat vast weer snel zakken. Misschien heb je ook even een plateau bereikt?

Ik heb iig een hele productieve werkdag gehad en ben ook met de lunch weer een stuk gaan lopen. Ik ben met een stalgenoot lekker naar t bos geweest en om te voorkomen dat ik dan na thuiskomst een snaaiaanval zou krijgen heb ik ervoor alvast een bord salade gegeten, die had vriendlief gemaakt: sla, doppers, avocado, ei en zalm. Was erg lekker en bij thuiskomst heb ik nog een bord salade met gerookte kip en pasta gegeten (zo’n bak van de supermarkt). Ik heb daar gewoon de meeste pasta uitgegooid... :') en net nog een beetje warme custard en stukje pure chocola gegeten, dus ga goed gevuld m’n bedje in. Morgen is m’n vriend jarig, dus dat wordt wel een uitdaging, maar we gaan ervoor!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 07:51

@Pallatin, zoek online naar een lekker natuurhuisje met sauna/jacuzzi whatever en boek een paar dagen er tussenuit (mits het kan met werk en qua financiën natuurlijk). Je laadt dan echt even heerlijk op. Lekker wandelen door de natuur, even een andere omgeving, andere muren :P

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 08:10

Goede tip :j

Het is heerlijk vanochtend *\o/* Al weer 6 km hardgelopen.
Afbeelding
Nu aan het werk.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 08:19

Hele mooie foto *\o/* !

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 08:31

Gave foto gaucho!

Hier is de knop nog niet langer dan 2 dagen om geweest. Gister gezwicht voor de nieuwe b&j.

Ik heb gewoon nog geen zin om vanalles uit te zoeken en voor te bereiden etc

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 08:40

EmptyWords schreef:
Gave foto gaucho!

Hier is de knop nog niet langer dan 2 dagen om geweest. Gister gezwicht voor de nieuwe b&j.

Ik heb gewoon nog geen zin om vanalles uit te zoeken en voor te bereiden etc

Wat moet je uitzoeken en voorbereiden dan? Volgens mij is er weinig voor nodig om gezondere keuzes te maken. Het enige is eigenlijk boodschappen doen en die moeten volgens mij sowieso gedaan worden. Of zie ik iets over het hoofd? :)