Kan ook wel even de stress zijn , alle problemen komen echt werkelijk op één dag aanzetten.
Nou ja we gaan het zien morgen. De testen vliegen er hier doorheen momenteel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Zebrastreep ik snap al dat getest niet. Waarom doe je dat? Imo wad je positief getest, dus blijft thuis tot je 24 uur klachtenvrij bent na 7 dagen (geloof ik dat quaranteine was en nu 5 dagen) en dat is het dan. Wat ontgaat mij?
Zebrastreep schreef:Wat maakt het jou uit dat ik elke dag een zelftest doe
Marcella schreef:Helaas willen sommige werkgevers het ook als je in contact geweest ben met een positief persoon.
Matheno schreef:Zebrastreep schreef:Nou ik denk toch dat ik nu de eerste symptomen heb
Hoofdpijn en droge keel. Mijn vader had ook al hoofdpijn...
Nog wel negatieve zelftesten
Dat klinkt in mijn oren meer als uitdroging.
Wel genoeg water gedronken?
Zebrastreep schreef:Marcella schreef:Helaas willen sommige werkgevers het ook als je in contact geweest ben met een positief persoon.
Dit dus ook en voor 2 banen dus is een aardig duur grapje inmiddels...
En het is nu al 4 weken raak dat ik met iemand in contact kom wordt er ook zeer moedeloos van.
Maar goed bijna mijn hele omgeving heeft het nu gehad dat is dan wel het voordeel. Alleen jammer dat dat nu net op het laatste moment nog even een groep kwetsbaren moet zijn. Dit was wel een van mijn nachtmerries een uitbraak op werk. Meer omdat ik niet weet over iedereen er doorkomt maar daar hopen we natuurlijk wel op