Magrathea schreef:Preventief antibiotica geven is wel tricky. Tegenwoordig zijn artsen erg terughoudend met het voorschrijven, zelfs al heb je een infectie. Nu weet ik Peppers medische achtergrond niet dus ik kan er verder weinig over zeggen maar misschien dat dat ermee te maken heeft.
In het verleden ontzettend veel longontstekingen gehad. Meerdere zkh opnames gehad zelfs ook. Waar het vandaan kwam was onduidelijk toen. Maar uiteindelijk bleek het te komen voor mijn overgevoeligheid voor soja. Sinds ik geen soja meer eet/drink ook geen last meer van gehad. Dus ik kan zeggen dat ik ondertussen wel ervaringsdeskundige ben qua longontstekingen.
kiki1976 schreef:Pepper heel veel beterschap en hopelijk slaat de kuur aan en voel je je al snel weer wat beter. Heb je naast ab ook pufjes?
Nee geen pufjes. Kan ook niet goed tegen één van de bestanddelen helaas.
Ladybird schreef:Pepper, ik hoop dat je antibiotica vlot aanslaat! Hoe is het met je moeder?
Met mam gaat het goed. Die is nu vooral heel erg aan het snotteren, iets wat ik al heb gehad. Pap begon gister keelpijn te krijgen dus gok dat hij de volgende is