En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 18:47

Ook ik wIl even laten weten dat ik aan jou en je geliefden denk, ik vind je zo'n sterke vrouw en heb veel respect voor jou.

Amado7

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 19:25

Pff echt heftig allemaal wel hoor.

Kennis van mij heeft ook jaar geleden gehoort van hersentumor en is zojuist overleden. Maar het gaat niet om mij of course. Ik hoop dat we nog eventjes van je mogen genieten Ro.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 19:55

Wat super fijn dat dat zo kan. Sterkte vanavond meis :(:)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 19:57

Wat heb je toch lieve mensen om je heen Roby <3

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 20:36

Ik heb, net als vele anderen in dit topic, vanaf begin meegelezen, maar ik kon nooit de juiste woorden vinden. En nog steeds heb ik geen idee wat ik nu zeggen moet.

Maar Roby, wat ik wel weet, is dat ik enorm tegen je op kijk. Wat ben jij een ongelooflijk mooie en bijzondere vrouw. Wat een power straal jij uit en wat mogen jouw meisjes en man trots zijn op een mama en partner zoals jij. Ik hoop dat jij nog zo lang als mogelijk mag genieten van al die lieve mensen om jou heen en zij ook zo lang als mogelijk van jou.

WendyKtH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 20:50

Lieve Roby, ik heb je topic in 1 keer gelezen en jeetje wat ben je een krachtige vrouw. Wat mogen je man en kinderen trots op je zijn. Hopelijk helpt de medicatie snel en heb je minder pijn en kan je de kostbare tijd die je nog hebt genieten van je prachtige gezin. Heel veel sterkte voor jou en iedereen die jou lief heeft. En laat je maar goed verwennen in het hospice. Dat heb je verdiend powervrouw.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 20:57

Ja ik weet zeker dat iedereen hier zich jou altijd zal blijven herinneren. Ik weet zeker dat dit zal gelden voor iedereen die jou ooit heeft leren kennen.

Je hebt je hart opengesteld voor iedereen en jouw verhaal doet weer beseffen dat niets in het leven voor vanzelfsprekend mag worden genomen. Dat je alles wat je hebt moet koesteren en dat je druk maken om niets zonde is van de energie want je schiet er niets mee op. Dat je nu leeft en niet moet uitstellen.

Het is zo hard dat jij niet eens de 30 mag halen, zo verdomd oneerlijk. Zo verdomd oneerlijk dat je nu al afscheid moet nemen van je meiden, je man en familie en vrienden. Niets is vanzelfsprekend, dat is weer pijnlijk duidelijk geworden.

Jouw kracht en wijsheid is ongekend. Je hebt zo veel indruk gemaakt, dit is voorgoed onuitwisbaar. Voor ons, voor je familie, voor je man, voor je vrienden, en ook zeker voor jouw mooie meiden.

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 21:02

Hoi Roby, we kennen elkaar natuurlijk niet, maar ik wil jou en alle mensen om je heen heel veel kracht en sterkte wensen :(:)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 21:04

Je kwam even in mijn gedachten dus kwam in hier even buurten. Ik weet niet of je de berichten nog leest of gaat lezen, of misschien worden ze je voorgelezen als je rustig slaapt, maar het is hoe dan ook een fijne manier om steun aan elkaar te hebben omdat dit het enige is wat we kunnen doen. Lief zijn voor elkaar.

Ik hoop het, ik hoop dat lieve woorden je worden ingefluisterd als je zacht in slaap wordt gewiegd. Dat je in slaap valt op een wolk van liefde.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 21:08

Heel veel kracht en liefde toegewenst aan iedereen die het nodig heeft <3
Powervrouw ben je Roby! Hoop dat de pijn vannacht beter gaat.... dat je alles nog kan zeggen tegen je dierbaren wat je wil zeggen, al is er nooit tijd genoeg

Heel veel sterkte ook voor je manlief en je prachtige meiden....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 21:18

Weet niet goed wat te zeggen.. Fijn dat de zorg en aandacht zo goed is.. Maar jeetje ;(

Y;(

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 21:44

Ik kan er geen goede woorden voor vinden, wat gaat het ineens snel. Ik wens jou en je familie heel veel kracht en liefde toe.

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 21:46

Ik las al een tijdje stilletjes mee, en ook ik heb mijn avatar aangepast voor jou.
Ik wil jouw familie veel sterkte wensen in deze enorm lastige tijd. Maak maar veel herinneringen en foto's/filmpjes. Niet voor jezelf, maar voor je meiden. Ze zullen het later echt waarderen.

Mijn vader is aan kanker overleden, nu 10,5 jaar geleden. Hij heeft zijn eigen crematie in elkaar gezet en zelfs kaartje geschreven voor de persoon die het hele gebeuren begeleiden. Deze kaartjes moesten wij bewaren. Eens in de zoveel tijd lees ik ze met tranen in mijn ogen, maar liefde in mijn hart terug.

Mijn moeder is ook aan kanker overleden. Van haar heb ik 10 dvd's vol foto's "gekregen" van haar, van pap, van hun tijd samen en van mijn moeder en haar vriend en natuurlijk met mij erop.

En het eten van een oliebol? Meis, vrouw, schat; eet waar je trek in heb. Ik ben ooit eens midden op avond op zoek gegaan naar een haring. Halve stad doorgereden tussen 20.30 en 21.00 omdat mijn vader trek had in haring (iets wat hij normaal nooit at)Ow, en vergeet ik bijna de kapsalon. Hij had er zo trek in. Was 23.00 uur. Vaste tentje gebeld, en uitgelegd. Hij had alles eigenlijk al afgesloten maar 40 minuutjes laten stond hij bij het ziekenhuis met een grote kapsalon. Hij wilde zelfs niet eens betaald worden. Mijn vader heeft ervan gesmuld. Mijn moeder kon niet van de chocolademelk afblijven. Makkelijk 10 liter per week. Ik denk daar nog steeds aan terug.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 22:13

Wat mooi om te lezen hoe lief ze voor je zijn daar.
Sinds het overlijden van mijn oma denk ik steeds vaker aan het doen van vrijwilligerswerk, maar ik weet niet precies wat ik wil. Als ik zo lees over de vrijwilligers bij jou ben ik bijna geneigd om me daar in te gaan zetten. Ik woon tenslotte vlakbij en het lijkt me vreselijk liefdevol en dankbaar werk. Ik weet alleen niet of ik het emotioneel goed zou trekken, zeker als er zo'n prachtige, jonge vrouw als jij ligt.
Maar echt, mocht je nog een lading oliebollen of wat voor comfortfood dan ook willen; ik kom het je zo brengen.

Ik wens je heel veel liefde en kracht toe.

grizzlybear

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 22:20

Heel veel sterkte. Ik wens jou en de mensen om je heen enorm veel kracht toe

DeBuurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 22:21

Toch niet gemasseerd met de oliebololie die eruit komt? :P

Fijn dat je omringd wordt met zoveel liefde en lieve mensen.

yamsi0124

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 22:24

Heel lang stil meegelezen, de woorden niet kunnen vinden, en eigenlijk nog steeds niet.
Ik kan me het niet voorstellen me in zo'n situatie te bevinden, maar wil graag zeggen dat ik je enorm sterk vind. Jij en alle mensen om jou heen staan zo enorm stevig in hun schoenen, als dat de juiste bewoording is, en ik had het jullie allemaal zo enorm gegund dat het allemaal niet zo gelopen was.
Eet alle oliebollen en wat dan ook wat je wilt, nu draait het om het genieten, hoe suf dat misschien ook klinkt.
Er brandt zowel een digitaal als een echt kaarsje voor je.

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 22:28

Ik hoop dat je vandaag een fijne zondag hebt gehad. Ook hoop ik dat je medicatie snel aanslaat en je geen pijn meer hebt!

Zo mooi om te zien dat bokt de discussie/gemauw los kan laten en zo respectvol kan zijn! <3

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 22:29

Wel meegelezen maar nooit gereageerd.
Wat ben jij een krachtige mooie positieve vrouw. Ik hoop dat je je laatste tijd hier zonder al teveel pijn nog kan doorbrengen en nog een beetje kan genieten van je geliefden die naast je staan. Sterkte Roby.

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 22:29

Roby, ik hoop dat je een prettige en rustige nacht hebt....

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 22:30

Gewoon lekker doen waar je zin in hebt en wat je kan. Als je heel hard met hazes mee wil zingen bijvoorbeeld moet je dat morgen lekker doen. Ik hoop dat je vannacht lekker slaapt.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 22:48

Hier een stille meelezer... jeetje.. heb er eigenlijk geen woorden voor.
Ik wil jullie met elkaar heel veel kracht toewensen.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 23:01

Bewondering voor jouw. Hoe makkelijk is het in het negatieve te vallen als je voor zo'n zware opgave komt te staan.

Het is niet fair wat je overkomt. Zal het nooit worden. Maar wat heb je een mensen geraakt met delen van je verhaal!

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 23:21

DeBuurvrouw schreef:
Toch niet gemasseerd met de oliebololie die eruit komt? :P

Fijn dat je omringd wordt met zoveel liefde en lieve mensen.

Echt ik ruik het al bijna :r

Hopelijk heb je een goede nacht!!

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 23:27

Hopelijk heb je een fijne zondag gehad!