Ik werk zelf met magnetic, en Mirjam "ken" ik van nailtalk-live, en van beurzen. Echt een vakvrouw met passie voor het vak Maar dat zijn ze bij magnetic eigenlijk allemaal
Alweer een nieuw setje. De vorige zat er 2 weken op. Normaal heb ik ze 3 weken. Maar op de topjes was de poeder eraf. Viel niet eens heel erg op, maar ik vond het lelijk Voordeel van zelf doen. Je kunt dan gewoon direct nieuw kleurtje erop doen.
Ibiza pink en coral pink van PG Kleur lastig op de foto te zetten. Best knal kleuren namelijk.
Sure_lee: geen idee hoe Mirjam dr lessen geeft maar in de salon is het een topwijf! Lekker direct en vol met te gekke ideeën. Mijn nagels worden gedaan door haar collega in Mirjam dr salon
Nessa: lekker kleurtje! Ondanks dat roze absoluut niks voor mij is, staat het altijd lekker zomers en fris
Hier alweer aan het denken aan de volgende set, al zit dit er pas een week op. Maar goed ik moet dan ook eerst denken welke kleur ik wil voor m’n haar en dan nog iets leuks voor op de nagels
Frummels
Geplaatst: 10-07-20 11:43
Leuke combi nessa!
Ik heb hier al heel lang niks meer gepost geloof ik! Oeps. Vorige week weer een mooi nieuw setje laten zetten. Kleurt leuk bij mijn tui zie ik Het is geen lak, maar de kleur van de acryl
Ik ben vandaag voor de Moody Mauve gegaan. En omdat ik niet kon kiezen tussen mat en glans, heb ik mijn ringvinger mat en de rest glas gedaan Bij deze kleur vind ik beide erg mooi.
Oh wauw hele mooie kleur die Moody Mauve, ook leuk die twee verschillende top coats
Meavey
Geplaatst: 16-07-20 13:26
Hier creamy taupe. Lijkt er wel wat op.
Meavey
Geplaatst: 16-07-20 15:34
Overigens bij de eerste poging ook de peel off van Pink geprobeerd. Of ik het nou te dik had geen idee maar ik kon zo door de gellak heen duwen alsof het eronder dus nog zacht was. Volgende dag er maar af gepulkt was er zo af. Maar als je het te te dun/te lang probeerde uit te smeren trok het al draadjes als een vloeibaar lijmpje. Zal het nog wel een keer testen. De peel off van meanail zit nog steeds (maand) op mij tenen en komt nog geen mm los ook niet met wat pulken. En had ik nog superslecht gelakt ook. Dus dat word tenen afweken binnenkort.
Rivendell
Geplaatst: 22-07-20 22:38
Mijn kleurtjes collectie
Jester_
Geplaatst: 23-07-20 11:20
Lekker kort deze keer, moet best veel verslagen maken en vind lange nagels dan zo onhandig
Kleur is int echt wat feller
En oja me pinkie groeit weer langzaam bij
justdiesel
Geplaatst: 23-07-20 21:30
Leuke kleurtjes komen er weer voorbij.
Het is nu inmiddels zo'n 3 a 4 weken geleden dat ik mijn nagels heb laten doen en nu heb ik dus een uitgroei. Op zich nog niet zo erg maar wat ik wel storend vind is dat steeds als ik met mijn handen in mijn haar zit mijn haar achter/aan de uitgroei blijft hangen. Is dat normaal? kan ik dat zelf een beetje weg vijlen ofzo?
@justdiesel dat hoort niet. Dat betekent dat er lifting zit.
Joosiien
Geplaatst: 24-07-20 11:45
Leuke kleuren komen er voorbij! Ik gebruik producten van PG (sinds kort oa de rubberbase; bevalt erg goed), maar ik ben jaloers op de lengte van jullie nagels. Bij mij knappen ze steeds weer kort (scheuren ze in). Iemand tips voor wat sterkere nagels?
@Jester, jouw “lekker kort” zou voor mij al mooi lang zijn, mooie lengte!