Timing is voor mij iets minder
Volgende week heb ik herkansingen en volgend weekend examentraining. Gelukkig is het 's avonds langer licht dus dan heb ik genoeg tijd! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Volgende week heb ik herkansingen en volgend weekend examentraining. Gelukkig is het 's avonds langer licht dus dan heb ik genoeg tijd!

urosa schreef:Welkom Tiggs, zo te lezen ga je goed voorbereid van start!
Welkom Kipje39! Eet je niet te weinig icm sporten? Of wellicht kun je wat spelen met wat meer eiwitten of juist meer koolhydraten?
Bhriseis: fijn dat je lezing zo goed ging en dat je blessure dermate herstelt is dat je weer kunt beginnen met sporten! Mooi dat je weer gezakt bent qua gewicht!
Yonker: je bent zo goed en dedicated bezig dat een keertje genieten echt wel moet kunnen idd!
Kimmie25501: haha dat is wel anders dan je zocht! Maar de klik is uiteindelijk toch het belangrijkste.
Inney: mooi wat afgevallen al! Laatste stukje gaat je vast lukken!
Welkom _PassoaJus!
Balen Deetjeeuh, maar goed dat je het weer zo oppakt!
Zaterdag uiteten heb ik echt even van genoten, kom natuurlijk amper van thuis en was heerlijk zo samen, even vergeten dat ik ziek benVerder maandag fijne gesprekken gehad in het ziekenhuis, de switch van ziekenhuis lijkt goed uit te pakken. Mijn bloed is op een aantal dingen getest, word ik 9 april over gebeld en dan wordt het medicatie traject opgestart. Neuroloog heeft ook andere dingen die de erge vermoeidheid kunnen veroorzaken meegenomen, en ze gaan verder kijken naar mijn onderrug klachten. Ben wel positief gestemd!
Mijn zusjes ook! Mijn moeder helpt waar ze kan maar irriteer me ook wat snel aan mijn ouders
Heel lang verhaal en ingewikkelde geschiedenis.
Wat paaseitjes gehad en 's avonds lekker patat. Vandaag een leuke paasbrunch gehad met mijn zusjes en aanhang, was echt gezellig en lekker. Morgen weer in het gareel
Hopelijk ben ik dan aankomende week weer wat kwijt. Maak me ook niet zo druk. Wil graag in juni 60 kg wegen, weeg nu 63.3.. dus heb ik heel april nog om ergens in de 62 te komen, mei in de 61 en dan doel behaald! (hopelijk)
Maar er moeten een aantal kilo's af, en dit topic lijkt mij een goede stok achter de deur. Ik weeg momenteel 65 kilo en ik wil eigenlijk onder de 60 kilo uitkomen. Ik erger me vooral aan mijn buik, en in mijn gezicht ben ik ook dikker dan dat ik ben geweest. Dus hier moet verandering in komen. Het probleem is dat ik in de avond en in het weekend vaak ongemerkt heel veel naar binnen werk, en dan gaat het vooral om pure chocolade.. Sinds vorige week ben ik begonnen met intermittent fasting, zo hoop te voorkomen dat ik 's avonds ga snacken of in het weekend in de ochtend al de fout in ga. Tot nu toe voel ik me er goed bij, dus dat is mooi. Daarnaast wil ik ook meer gaan bewegen, maar ik vind dit ontzettend lastig vol te houden. Ik heb hardlopen gebropeerd, maar daar kreeg ik echt een hekel aan. Daarna over gegaan naar elke avond een uur wandelen. Dit ging het eerste poosje goed, maar daarna werd het een aantal keer per week waarna ik er helemaal mee stopte... Ik ben wel benieuwd of iemand tips heeft om sporten/bewegen vol te houden?
:
Ik denk dat je nu zelfs al te obsessief bezig ben met kcal tellen. Wat voor mij heel goed werkt is: eten op je gevoel. Dus je neemt 3 goede maaltijden per dag en deze zouden zodanig moeten zijn dat je ongeveer 2,5-3 uur vol zit. Heb je al na een uur honger? Maak bijv. je ontbijt iets groter. Maar luister daarbij wel naar je lichaam: ga jezelf niet overeten. Als je wilt snacken denk dan hier over na: heb ik écht honger? Of heb ik gewoon trek? Heb je echt honger, kies dan een gezonde snack. (En kies natuurlijk ook gezonde maaltijden!)

)