Timing is voor mij iets minder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
urosa schreef:Welkom Tiggs, zo te lezen ga je goed voorbereid van start!
Welkom Kipje39! Eet je niet te weinig icm sporten? Of wellicht kun je wat spelen met wat meer eiwitten of juist meer koolhydraten?
Bhriseis: fijn dat je lezing zo goed ging en dat je blessure dermate herstelt is dat je weer kunt beginnen met sporten! Mooi dat je weer gezakt bent qua gewicht!
Yonker: je bent zo goed en dedicated bezig dat een keertje genieten echt wel moet kunnen idd!
Kimmie25501: haha dat is wel anders dan je zocht! Maar de klik is uiteindelijk toch het belangrijkste.
Inney: mooi wat afgevallen al! Laatste stukje gaat je vast lukken!
Welkom _PassoaJus!
Balen Deetjeeuh, maar goed dat je het weer zo oppakt!
Zaterdag uiteten heb ik echt even van genoten, kom natuurlijk amper van thuis en was heerlijk zo samen, even vergeten dat ik ziek benVerder maandag fijne gesprekken gehad in het ziekenhuis, de switch van ziekenhuis lijkt goed uit te pakken. Mijn bloed is op een aantal dingen getest, word ik 9 april over gebeld en dan wordt het medicatie traject opgestart. Neuroloog heeft ook andere dingen die de erge vermoeidheid kunnen veroorzaken meegenomen, en ze gaan verder kijken naar mijn onderrug klachten. Ben wel positief gestemd!