Droge sandwich, dus vieze vingers heeft hij niet, hij komt inderdaad nergens aan en hij eet alles tot de laatste kruimels op en zo niet raap ik het op. Sandwish kruimelt ook niet als een hard broodje.
Nog vragen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BarbaravdW schreef:Maar waarom moet een kind iets eten in de winkel/tijdens het winkelen?
Laurora schreef:Een vrouw van verderop in de straat gaf haar zoontjes ook altijd een croissantje als ze boodschappen gingen doen.
Toen ze ouder werden en niet meer in het karretje zaten was het inderdaad een gevecht om er voor te zorgen dat ze niet elke verpakking open scheurden waar ze zin in hadden.
Zoontjes zijn inmiddels 16 en 18.
Kom ik laatst bij de jumbo, zie ik de oudste gewoon midden in de winkel op een broodje staan kauwen![]()
Dus ik vraag; 'joh, vind je dat normaal?'
Zegt ie 'ja, dat mocht vroeger ook altijd van mama'
Even verder gevraagd, hij kwam dus dagelijks bij de jumbo en nam regelmatig een croissantje. Echter betaald hij dat croissantje dan niet, want hij was in de veronderstelling dat mama dat vroeger ook niet deed, dus dat hoefde hij nu ook niet![]()
Ik viel gewoon bijna om van verbazing, hoe dan?!
Nou bestaat desbetreffende familie niet bepaald uit grote lichten, en zijn het eigenlijk gewoon een stel tokkies, maar sjezus he dit vond ik toch echt wel ernstig.