[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle77

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 19:20

Dank jullie wel allemaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 19:54

linoleum schreef:
Shizzel, echt gaaf he! Ik zag het ook net van Kat von D! Dat word in oktober flink inkopen..
Wil heel graag haar foundation en concealer proberen. En de tattoo liner nog steeds.

En van najaar ook de nieuwe foundation van Urban Decay.

Jaa en die Moondust palette <3 Wordt een goed najaar. :))

Whirl is bij mij overigens heel bruin terwijl alles bij normaal meer rozig wordt. :')

Jaimy wat heb jij een prachtig gezicht. <3 Heerlijk ook die sproetjes!

ElineS schreef:
Ik had ook altijd gedoe met oogschaduw en blenden. Het werd meestal weer 1 kleur. Lelijk dus. Het werd beter met een goede blending brush. Die witte van de Hema met een blending en oogschaduw brush aan de andere kant is 3,50 en werkt goed. Verder goede oogschaduw. Goedkope oogschaduw ziet er paar leuk uit in hun pan, maar vaak geven ze geen enkel pigment of gaat jet pigment eruit als je blend. Daar heb je dus niks aan. Het hoeft niet duur te zijn, oogschaduw van Essence of Catrice is prima. Of waar ik dol op ben, Etos eigen merk <3. Ik heb ook wat paletten van de Action. Daar zit echt wel heel veeeel verschil in met de anderen. Duurder is niet altijd beter, maar in dit geval wel. Vaak zijn andere goedkopere Action/Bazaar etc winkels echt prut qua oogschaduw. Die van de Action kan ik net zo goed wel weg gooien, heel weinig kleur. Maar het palletje ziet er gewoon leuk uit :').

Stomme is dat m'n Primark palette van 2 winters geleden van 'n tientje beter pigment heeft en blendt als 'n tiet vergeleken met sommige high ends. _O- Zo verschillend!

Suus, makeup loos kan je prima hebben. Beauty!

Lino, gefeliciteerd met jullie huisje! *\o/* *\o/*

Elke wat enorm *** van je webcam. :oo :oo

Eline, leuke look zo! :)

[naam], wat een geweldig nieuws!! *\o/* Enorm blij voor jullie! *\o/*

Lino, dat NYX mensen zoekt, heaven. Waarom nou weer Amsterdam. |(
Zelfde met UD, ze zoeken nog mensen. In Den Haag en Amsterdam ja. -O- Maar de manager hielp me vandaag in de winkel en die gaf aan dat ik gewoon mijn CV mag inleveren dus dat ga ik morgen gewoon doen en dan hópen dat ze zsm iemand nodig hebben. Dit merk is echt mijn ding. :')

Mijn spulletjes van Douglas zijn overigens binnen. Kwasten van ZOEVA, NYX Illuminator in Sunbeam en NYX Pencil in Milk. En mijn bezoekje aan UD, ik wilde een poeder voor bij m'n foundation dus die is binnen, en voor de zomer hun "One & Done Hybrid Complexion Perfector" in de kleur Light (die is voor hun 0.5 tm 2.5 skintone range, dus al ben ik wat bruiner heb ik nog geluk) ofwel gewoon tussen een BB Cream en Foundation in, nadat 'ie aangebracht was meteen tevreden, zit er echt tussenin en ik voel hem niet zitten, heerlijk. <3 En in de toekomst komt UD met een update van de kwastenlijn, thank god, werd me verteld toen ik vroeg of ze hun bronzer brush die bij hun shimmerbronzer zit niet ook los verkopen wat niet zo was helaas. :') En ja, sorry, met die bonk shimmer kan ik niets. :+
Afbeelding

Zoals iedereen van mij gewend is, de heerlijkste slordigste swatches in the whole wide world. :D _O-

Molly - Toucan - Lumiere - Back Up - Heart On - Poppin
Afbeelding

Dit was oprecht een blije verrassing <3
Afbeelding

Een hél om aan te brengen, hij deed bijna pijn omdat ik zo hard moest drukken -O-
Afbeelding

Mijn liefde, no joke <3
Afbeelding

Ik twijfel hier nog enorm over.. Vind hem aan de ene kant heel gaaf, aan de andere kant.. hmm.. Moet 'm eens op doen als ik mijn make up gedaan heb.
Afbeelding

Afbeelding

Net zoals Heart On, een hél om aan te brengen. Maar ik vergeef het 'm want wat een prachtige kleur. <3
Afbeelding

Overigens m'n enige klacht over Shipito tot nu toe na al die tijd: het is dat Colourpop geen bedragen op de factuur zet, want ik had $1 betaald om hem eruit te laten halen maar hij zat er nog gewoon in. -O- Ga ze hier wel nog over mailen. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 20:03

Oeh mooie kleurtjes! Ik weet t ook niet helemaal met Molly bij jou, vind dat altijd een moeilijke kleur. Misschien met full face dat t al heel anders staat, jij kunt veel kleuren goed hebben iig.
En ik ben benieuwd naar die foundation/bb. Hoe duur is die?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 20:06

Hij deed me eerst in sommige opzichten een beetje aan MAC Up The Amp denken die ik wel heel gaaf vind staan, maar deze heeft net een tikje anders waardoor ik twijfel. Weet ook nog niet zo goed wat voor ooglook ik daarbij zou doen. De foundation is 33,30!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 20:08

Oh Shizzel, lumiere <3 die vind ik echt goddelijk, de rest staat je ook echt super! :)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 20:28

Michelle wat mooi geschreven ! Ken je verhaal niet maar zo te lezen behoorlijk heftig dus gefeliciteerd met het goede nieuws !!!

ElineS wat mooi ! Je ogen zijn gaaf gedaan :j

Shizzel wat een gave kleuren ! Vooral toucan en de eerste <3

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 20:33

Ik ken je verhaal niet Michelle, maar zo te lezen heb je een mega zware tijd achter de rug. Sterkte daarmee. Wat fijn dat je weer vooruit kunt kijken en de toekomst weer in kan zonder twijfel. Goed nieuws op een zonnige dag.

Mijn webcam is terecht. Ik janken, stress en was de hele dag sjaggie. De lade waar ik 180x in gekeken heb, doet mijn vriend de 1e keer open. Raad eens wat daar ligt. Die verrekte troll webcam! Thank god!

Ik denk dat die paars je met een mooie strakke eyeliner erbij je wel heel tof staat shizz. Als je hem make up loos al kunt hebben, wordt dat met make up alleen maar beter.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 20:38

Zou vandaag naar de stad gaan om wat tips te vragen qua make up wat bij mij past maar helaas niet meer gered.
Nu wil ik nog steeds eerdaags er heen om een goede basis set te gaan halen.

Nu heb ik een lijstje voor mezelf met wat ik zoek:

-Foundation ( nu een van clinique maar die vind ik niet helemaal goed dekken of ik gebruik m helemaal verkeerd)
-Wenkbrauw potlood oid... na jullie tips toch maar voorzichtig proberen (spannend !!!)
- 2 mooie lipsticks of liquids. 1 nude tint en een andere kleur voor meer dagelijks gebruik
- oogschaduw(palet) om te (leren) blenden. En hopelijk ook wat tips om zulke killer looks te krijgen :D
- Sponsje(s) en kwasten waar nodig
- Eventueel blush

Mascara en eyeliner heb ik nog.

Iets vergeten ?
En hebben jullie misschien tips met bepaalde merken oid ?

Qua foundation wil ik me goed laten informeren en qua aanbrengen van oogmake-up ook
En graag iets wat mooi en goed blijft zitten. Als het wat duurdere merken zijn geen probleem dan even voor sparen maar mochten er wat goedkopere merken zijn die net zo goed zijn (bijv voor een palet) dan graag !
Ben nog echt heeeeeel erg aan het uitproberen gezien mijn make-up normaal alleen mascara was :D

Mocht ik teveel vragen dan gewoon aangeven hoor ! Ik vind het super om mee te lezen zo en waar kan reageer ik ook maar ben nog een te grote noob om daadwerkelijk iets nuttigs te kunnen toevoegen voor mijn gevoel :o

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 20:50

Jezus wat ben jij slecht voor m'n portomonee Shiz...

Ik wil back up en poppin nu ook erbij! Lumiere stond uiteraard al op m'n wishlist, zowel
De stick als de ultra matte (lumiere 2) ben zó benieuwd!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:15

ik vond net deze video op youtube:

pfieuw zo negatief heb ik nog nooit iemand gehoord over alie express :P doet het overkomen alsof je van alles blaasjes en kapotte huid krijgt :P

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:17

Twilight schreef:
ik vond net deze video op youtube: https://youtu.be/EOwAI8bpXMg

pfieuw zo negatief heb ik nog nooit iemand gehoord over alie express :P

Haha die kwam ik toevallig vanmorgen ook tegen. Zoveel bestellen, maar alsnog zo negatief over AliExpress zijn. Ga dan of wel bestellen en gewoon mening geven over product, of negatief zijn over AliExpress en dan ook niet bestellen.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:19

Hij is sowieso erg anti, dus wil niet eens geloven dat het oké is of kan zijn..

M'n lipkits doen er echt te lang over... Alles komt nu zo'n beetje binnen behalve m'n liquids...

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:21

nee idd, zat echt van da fiets is dit.
daarnaast, cosmetica moet ook in china gewoon getest worden lijkt mij :P
zo vaak alie/ebay liquids gebruikt, nergens last van.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:26

Het grote gross wordt in China gemaakt, alles... Onze iPhones.. Knuffelberen, kaarsen, je dienblad, je kattenspeelgoed, je plastic opberg doos... Alles komt bijna uit China..

Maar ik vind het sowieso een beetje een dramaqueen... Geen leuke.. Een rare.. Beetje zo van ik-kraak-dit-allemaal-af-dan-zijn-de-merken-mij-dankbaar-en-krijg-ik-gratis-dingen video..

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:28

Wie had ookal weer die mascara van YSL?

Is het;
YVES SAINT LAURENT BEAUTY
MASCARA VOLUME EFFET FAUX CILS
of
MASCARA VOLUME EFFET FAUX CILS NOIR RADICAL / 7.5 ML
of
MASCARA VOLUME EFFET FAUX CILS SHOCKING

:P

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:29

ja, vond het idd maar raar :P alsof kylie jenner je gratis lipkits gaat opsturen.

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:31

Twilight schreef:
ik vond net deze video op youtube: [ Video ]

pfieuw zo negatief heb ik nog nooit iemand gehoord over alie express :P doet het overkomen alsof je van alles blaasjes en kapotte huid krijgt :P

Ah joh, hij is werkelijk negatief over bijna alles wat 'goedkoop' is.

Over de mac lipsticks.
Ik denk dat faux niks voor mij wordt.
Whirl klinkt heel gaaf maar ik weet niet of die wel super everyday is. Twig lijkt mij ook mooi! Maar mehr ook weer. Haahha
Ik ga er nog eens goed over nadenken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:35

Ik kon alleen maar naar die tongpiercing van hem kijken, leid erg af :=

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:35

@moncy en elke
Heel in het kort. Nadat we eerst dachten dat ons kindje Down zou hebben bleek dat niet zo te zijn. Met de 20 weken echo zeer veel afwijkingen geconstateerd waardoor wij hebben moeten besluiten de zwangerschap af te breken. In november ben ik bevallen van ons dochtertje. Gister heeft mijn man haar as opgehaald en is ze "thuis".
Vandaag na dik een half jaar eindelijk uitslag van het genetisch onderzoek dat er geen genetische oorzaak gevonden is en we "gewoon" pech hebben gehad.

Heb gelijk zin om van alles te kopen haha Misschien volgende week op schiphol.... :D :D Jammer dat ze daar niet eens echt goedkoop zijn en geen heel speciale merken hebben.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:45

Venthe schreef:

Is het;
of
of

Hier was ik ook benieuwd naar!

Edit gevonden: "Yves Saint Laurent Mascara Volume Effet Faux Cils Shocking 01 Noir Profond"

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:49

Wat een naam zeg! Maar wel fijne mascara haha

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:50

Mondy schreef:
Zou vandaag naar de stad gaan om wat tips te vragen qua make up wat bij mij past maar helaas niet meer gered.
Nu wil ik nog steeds eerdaags er heen om een goede basis set te gaan halen.

Nu heb ik een lijstje voor mezelf met wat ik zoek:

-Foundation ( nu een van clinique maar die vind ik niet helemaal goed dekken of ik gebruik m helemaal verkeerd)
-Wenkbrauw potlood oid... na jullie tips toch maar voorzichtig proberen (spannend !!!)
- 2 mooie lipsticks of liquids. 1 nude tint en een andere kleur voor meer dagelijks gebruik
- oogschaduw(palet) om te (leren) blenden. En hopelijk ook wat tips om zulke killer looks te krijgen :D
- Sponsje(s) en kwasten waar nodig
- Eventueel blush

Mascara en eyeliner heb ik nog.

Iets vergeten ?
En hebben jullie misschien tips met bepaalde merken oid ?

Qua foundation wil ik me goed laten informeren en qua aanbrengen van oogmake-up ook
En graag iets wat mooi en goed blijft zitten. Als het wat duurdere merken zijn geen probleem dan even voor sparen maar mochten er wat goedkopere merken zijn die net zo goed zijn (bijv voor een palet) dan graag !
Ben nog echt heeeeeel erg aan het uitproberen gezien mijn make-up normaal alleen mascara was :D

Mocht ik teveel vragen dan gewoon aangeven hoor ! Ik vind het super om mee te lezen zo en waar kan reageer ik ook maar ben nog een te grote noob om daadwerkelijk iets nuttigs te kunnen toevoegen voor mijn gevoel :o

Bronzer! Anders ben je zo bleek met alleen maar foundation. Beetje bronzen om wat 'schaduw' in je gezicht te creëren.

Welke heb je van Clinique?

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:52

linoleum schreef:
Venthe schreef:

Is het;
of
of

Hier was ik ook benieuwd naar!

Edit gevonden: "Yves Saint Laurent Mascara Volume Effet Faux Cils Shocking 01 Noir Profond"

Deze?

http://www.iciparisxl.nl/nl_NL/Merken/Y ... goryQuery=

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:54

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:57