Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
linoleum schreef:Shizzel, echt gaaf he! Ik zag het ook net van Kat von D! Dat word in oktober flink inkopen..
Wil heel graag haar foundation en concealer proberen. En de tattoo liner nog steeds.
En van najaar ook de nieuwe foundation van Urban Decay.
ElineS schreef:Ik had ook altijd gedoe met oogschaduw en blenden. Het werd meestal weer 1 kleur. Lelijk dus. Het werd beter met een goede blending brush. Die witte van de Hema met een blending en oogschaduw brush aan de andere kant is 3,50 en werkt goed. Verder goede oogschaduw. Goedkope oogschaduw ziet er paar leuk uit in hun pan, maar vaak geven ze geen enkel pigment of gaat jet pigment eruit als je blend. Daar heb je dus niks aan. Het hoeft niet duur te zijn, oogschaduw van Essence of Catrice is prima. Of waar ik dol op ben, Etos eigen merk. Ik heb ook wat paletten van de Action. Daar zit echt wel heel veeeel verschil in met de anderen. Duurder is niet altijd beter, maar in dit geval wel. Vaak zijn andere goedkopere Action/Bazaar etc winkels echt prut qua oogschaduw. Die van de Action kan ik net zo goed wel weg gooien, heel weinig kleur. Maar het palletje ziet er gewoon leuk uit
.
Twilight schreef:ik vond net deze video op youtube: https://youtu.be/EOwAI8bpXMg
pfieuw zo negatief heb ik nog nooit iemand gehoord over alie express
Twilight schreef:ik vond net deze video op youtube: [ Video ]
pfieuw zo negatief heb ik nog nooit iemand gehoord over alie expressdoet het overkomen alsof je van alles blaasjes en kapotte huid krijgt
Venthe schreef:Wie had ookal weer die mascara van YSL?
Is het;
YVES SAINT LAURENT BEAUTY
MASCARA VOLUME EFFET FAUX CILS
of
MASCARA VOLUME EFFET FAUX CILS NOIR RADICAL / 7.5 ML
of
MASCARA VOLUME EFFET FAUX CILS SHOCKING
Mondy schreef:Zou vandaag naar de stad gaan om wat tips te vragen qua make up wat bij mij past maar helaas niet meer gered.
Nu wil ik nog steeds eerdaags er heen om een goede basis set te gaan halen.
Nu heb ik een lijstje voor mezelf met wat ik zoek:
-Foundation ( nu een van clinique maar die vind ik niet helemaal goed dekken of ik gebruik m helemaal verkeerd)
-Wenkbrauw potlood oid... na jullie tips toch maar voorzichtig proberen (spannend !!!)
- 2 mooie lipsticks of liquids. 1 nude tint en een andere kleur voor meer dagelijks gebruik
- oogschaduw(palet) om te (leren) blenden. En hopelijk ook wat tips om zulke killer looks te krijgen![]()
- Sponsje(s) en kwasten waar nodig
- Eventueel blush
Mascara en eyeliner heb ik nog.
Iets vergeten ?
En hebben jullie misschien tips met bepaalde merken oid ?
Qua foundation wil ik me goed laten informeren en qua aanbrengen van oogmake-up ook
En graag iets wat mooi en goed blijft zitten. Als het wat duurdere merken zijn geen probleem dan even voor sparen maar mochten er wat goedkopere merken zijn die net zo goed zijn (bijv voor een palet) dan graag !
Ben nog echt heeeeeel erg aan het uitproberen gezien mijn make-up normaal alleen mascara was![]()
Mocht ik teveel vragen dan gewoon aangeven hoor ! Ik vind het super om mee te lezen zo en waar kan reageer ik ook maar ben nog een te grote noob om daadwerkelijk iets nuttigs te kunnen toevoegen voor mijn gevoel
linoleum schreef:Venthe schreef:Wie had ookal weer die mascara van YSL?
Is het;
MASCARA VOLUME EFFET FAUX CILS
of
MASCARA VOLUME EFFET FAUX CILS NOIR RADICAL / 7.5 ML
of
MASCARA VOLUME EFFET FAUX CILS SHOCKING
Hier was ik ook benieuwd naar!
Edit gevonden: "Yves Saint Laurent Mascara Volume Effet Faux Cils Shocking 01 Noir Profond"