Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het vult niet genoeg, maar bij mij vult heel weinig. In ieder geval niet voor lang. Misschien dat ik wat uitgebreider ga ontbijten. Eet nu 2 volkoren boterhammen met hagelslag ( elke dag al heel veel jaar
) ik ga denk ik een ei eten erbij en een stuk fruit. Stamper schreef:Hier begin ik om 10:00 uur op het werk, heb ik al pauze om 11:00 een half uur.
Rest vd dag niks, tot eind van de werkdag 18:00. Mag tussendoor wel drinken, maar dan nog!
Eet al gewoon 'sochtends voordat ik weg ga.
Vind dat zo belachelijk.
Ben ook niet echt een gember fan.
Ik kan het wel een keer uitproberen als ik ziek ben hopelijk.
Misschien helpt dat overtuigen haha. Vooral als het helpt is dat de moeite waard dacht ik zo
Staat beneden nog een plak appelcake met mijn naam erop
Eleadoras schreef:O: smoothie van 150 gram skyr, 150 gram halfvolle melk, een peer, een banaan en een theelepel gebroken lijnzaad
T: 500ml water
L: 2 boterhammen met hoemoes en kipfilet, 200 gram komkommer, 500ml water
T: 2 boterhammen met 30 gram komijnekaas, 700ml thee
T: 500ml water
T: cranberry graanreep
A: aardappeltjes, maiskolf en een boomstammetje
T: 1 liter thee en een stuk kruidkoek
B: 30 minuten fietsen
xxIsaa schreef:Dr. Hofstra doet een collega van mij ook inderdaad, en zegt dat het ook heel goed werkt![]()
Lijkt mij persoonlijk best extreem![]()
Mijn lijstje van vandaag;
O: 2 volkoren crackers, 1 met nutella en 1 met hagelslag.
T: Thee, zonder suiker.
L: 2 kaascrackers met een plak kaas (30+, belegen) en een bakje (100 gram) rauwkost; komkommer, tomaat, mais etc.
A: Kip siam. Rijst met een mix van knorr/maggie, geen idee van wat het is en hoeveel ik ervan gegeten heb, gewoon een normaal bord.![]()
hoop dat het snel overwaait, word er niet veel productiever van.
Maar het idee van een lifestyle verandering spreekt me wel aan, of het goed uitvoerbaar is is een tweede, daarvoor zou ik het boek moeten lezen.