Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar die eet ik dan ook gewoon als ik er zin in heb, als is dat de laatste tijd ook niet heel vaak
Soms heb ik ook gewoon even dagen dat ik scheit heb aan alles en gewoon eet waar ik zin in heb waar ik dan ook geen problemen mee heb van ohjee hoeveel kcal dat ik nu wel niet binnen krijg, alleen heb ik gister gemerkt dat mn lichaam er nu echt poedersuiker op reageert dus dat is voor mij wel even een puntje om mee uit te kijken
Maar voelde me gister avond echt heel erg waardeloos

Die wilde ik zo graag proeven! Moet fantastisch zijn. Ik heb meteen een doos besteld, morgen in huis
Vriend wil Insanity gaan doen voordat we naar Griekenland gaan (eind augustus/begin September) dus ik ben van plan met hem mee te doen, naast mijn gewone routine/sporten. Als het goed is beginnen we vanavond
M'n ouders wonen op de Veluwe waar het er echt van barst, haha.
Wel wit brood, helaas.
Gelukkig weet er er zo snel niet 1 in de buurt te zitten
Geloof niet dat ze op dit eiland zitten 
tzatziki nomm! Ze hebben hier bij de AH sinds vorige week vlees van een vleesboerderij op t eiland, damn wat een lekker vlees
Van blije gezonde beestjes en zonder toegevoegde rotzooi
(niet zo als een pizzabodem natuurlijk maar toch lekker)
_Lisanne schreef:Als je zelf pizza maakt kun je dit ook op een wrap doen en daarna gewoon in de oven. Dat is dan wellicht een wat gezondere variant dan de pizzabodem. Mijn zus doet het regelmatig, ze belegt de wrap dan met groenten etc. Zo'n wrap schijnt nog best krokant te worden als je het even in de oven doet(niet zo als een pizzabodem natuurlijk maar toch lekker)