Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Nelleke_

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 09:08

Argh ik heb vannacht gewoon gedroomd over make-up. O.a. over het all about Coral pakketje die ik voor 7,50 mee kon nemen. :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 09:08

Hahhahahaha dat is wel heel erg _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 09:21

Ik heb echt het geduld niet voor een krul- of stijltang...
Heb total geen zin om 's ochtends een half uur eerder mijn bed uit te moeten omdat ik mijn haar nog moet stijlen.

Ik was het, haal er een borstel door en gooi er olie in en that's it :')

Suus___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 10:44

Stijltang kan ik ook niet adviseren, ik heb geïnvesteerd in een chi waar ik heel gelukkig mee ben :)
Remington pearl wand vind ik heel fijn :j

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-15 11:53

_Nelleke_ schreef:
Argh ik heb vannacht gewoon gedroomd over make-up. O.a. over het all about Coral pakketje die ik voor 7,50 mee kon nemen. :')

_O- heerlijk dit.

Volgens mij zei Djilna iets over dat het een opluchting is als je positieve reviews lees en dat dat oplucht als je al besteld helpt; herkenbaar :Y) ik kan anders echt wel in de stress zijn.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 11:57

Ik ben ook geen dagelijks gebruiker van tangen hoor. Eigenlijk nooit, die van de Action was de eerste :+
Ik kan ook redelijk makkelijk zelf krul in mijn haren krijgen als het nat is met een beetje spul erin. Maar zo nu en dan een x extra werk en echt krulkrul vind ik wel mooi :) Al is mijn haar nu misschien net te kort voor dat effect (schouderlang).
Maar die Pearlwand hou ik dan toch maar in gedachten :)

Haha Nelleke! Ik weet normaal ook waar ik over droom, maar afgelopen nacht is een zwart gat. 7,50 is wel een mooie prijs trouwens :))

Deijs dat schreef ik idd. Want als de ene schrijft lipstick score C en was er na 2 uur al af denk je echt van huh. Maar de ander was wel postief. En tja het is een Lustre dus die blijven sowieso wat minder lang zitten als een mat of satin.
En de oogschaduws wordt ook kwestie van uitproberen, iig met vingers aanbrengen of nat om teveel fallout te voorkomen..

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 12:01

Ahh ik ben zo jaloers op krullen! Bij mij hebben ze een houdbaarheid van 20 min en dan is he tweer net zo stijl als altijd. Wat voor troep ik er ook in gooi, het zakt altijd zo snel uit..

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 12:04

Als ik mijn haar was en ik duw ze er een beetje in met mijn handen heb ik ongeveer 3 dagen krul (eigenlijk meer grove slag) zolang ik het maar niet borstel. Zodra de borstel er doorheen is gegaan is het bijna stijl, alleen nog een lichte slag. tenzij het regent, dan gaat het weer krullen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 12:05

Ik heb altijd grove slag, mijn haar is niet stijl te krijgen...
Als het net geknipt is, met weer flink wat lagen er in, dan krult het zelfs :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 12:07

DnT dat heb ik ook. Als het lang is slag, knip ik het in laagjes of tot op mijn schouders meer krullerig. Maar stijl lukt dus ook. Mits het dan niet gaat regenen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 12:11

Ik had het voor mijn bruiloft stijl...
Dat heeft wel een half uur gehouden :')

Ach, je hoort mij niet klagen over mijn haar hoor.
Moet alleen echt weer naar de kapper, want het begint nu weer zo te hangen, omdat het gewoon te zwaar aan het worden is.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 12:16

Ik heb ook de Pearlwand maar vind het bij mezelf geen mooi resultaat geven.
Mijn haar is ook zo stijl als wat, en krullen blijven alleen zitten als ik ze maak met een stijltang van Remington, geloof dat die iets heet van Curl&Style ofzo, met afgeronde zijkanten in ieder geval voor de krullen. Krultang krullen blijven welgeteld een half uur zitten, hiermee heb ik de volgende dag ook nog luchtig haar. Niet zoals de dag zelf, maar het zit er wel nog gedeeltelijk in.
Denk eraan de Pearlwand te verkopen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 12:29

Oh trouwens! MAC duurde toch altijd zo lang? 5-7 werkdagen voor je het thuis had? laatst had ik het al binnen 2 dagen en ook nu staat dat het morgen binnen komt. Ze hebben hun service verbeterd :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:29

Ik wil straks naar de Douglas om Velvet Teddy mee te nemen, en misschien nog een andere... Maar ben zo 'bang' dat die domme relnicht er weer staat of dat ze de lipsticks die ik wil weeeeer niet op voorraad hebben...

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:32

Is er sl gereageerd op je klacht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:32

Gewoon schijt aan hem hebben!
Als hij arrogant doet, doe jij dat toch ook?

Vraag wat je wilt weten en als hij te lui is om zijn werk te doen, heeft hij pech!

Ik ben altijd zo snel klaar met hem, maar als ik mijn arrogante hoofd opzet en hem aan het werk zet en op net zo'n uit de hoogte toontje als hij begin te praten, trekt hij heel snel bij :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:34

Nope, er is helemaal niet gereageerd op mijn klacht en denk dat dat ook niet meer gaat gebeuren. Als hij er vandaag weer is en hij doet weer zo uit de hoogte ga ik ook even een mailtje sturen naar de klantenservice, op Facebook kijken ze blijkbaar niet zo vaak.

Zo uit de hoogte praten probeer ik sowieso wel tegen hem, maar ben er niet zo goed in :')

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:09

Waarom spreek je hem er niet op aan? Dat je gewoon zegt van; luister kerel, ik ben een betalende klant en verwacht dat ik een normale service krijg zoals ieder ander.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:12

Djilna schreef:
En krultang? Mij lijkt de Remmingteam pearlwand wel wat.

Die heb ik pas voor mijn verjaardag gekregen. GE-WEL-DIG.
Ineens konden krullen wel de hele avond in mijn haar blijven zitten :wow:

Anoniem

Ik denk niet dat ik daar iets mee ga bereiken eigenlijk. Ga er zo wel gewoon naartoe en dan stap ik naar een andere medewerker toe

Anoniem

Josien_ schreef:
Djilna schreef:
En krultang? Mij lijkt de Remmingteam pearlwand wel wat.

Die heb ik pas voor mijn verjaardag gekregen. GE-WEL-DIG.
Ineens konden krullen wel de hele avond in mijn haar blijven zitten :wow:

Ik vind hem ook heerlijk, maar mijn haar is er nu net iets te kort voor... En ik heb mezelf er al 3 keer mee verbrand :=

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:18

Remmington Pearl wand is een aanrader inderdaad! Krullen blijven lang zitten, al kan ik er nog jiet zo goed mee werken. Merk wel dat m'n haar heel pluizig word, iemand daar nog een tip voor?

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:23

Maakt dat zo'n enorm verschil? Ik heb nu een Babyliss tang van 35€, maar mijn haar wil letterlijk NIET in de krul blijven. Het blijft bij mij 10 min zitten, daarna is er bijna niets meer van te zien. Heb ook enorm stijl haar..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:24

Ja... Bij mij blijven krullen die ik heb gemaakt met de pearl wand echt zitten tot ik het heb gewassen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:42

Je kan ook gewoon je stijltang gebruiken om krullen te maken, net zo makkelijk :+