Creatas schreef:Ik lees dat de Ams collectie gelaunched is
Klopt, morgen als het goed is, ook op dr site zelf van rituals. Zit jij toevallig ook op de facebook pagina?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Novastar schreef:Hallo! Snel een vraagje... Wie van jullie gebruikt de mascara van Rituals? Herinner je je nog de kleine mascara die 2 jaar geleden (denk ik) in de adventskalender zat? Volgens mij was dat de "Miracle 3-in-1". Ik vond dat borsteltje zó goed, er stond een rijtje net iets langere tandjes op waarmee je je wimpers super gemakkelijk kon spreiden.
Heeft degene die je op de site kan kopen hetzelfde borsteltje?
Dank je voor het meedenken!
Novastar schreef:Hallo! Snel een vraagje... Wie van jullie gebruikt de mascara van Rituals? Herinner je je nog de kleine mascara die 2 jaar geleden (denk ik) in de adventskalender zat? Volgens mij was dat de "Miracle 3-in-1". Ik vond dat borsteltje zó goed, er stond een rijtje net iets langere tandjes op waarmee je je wimpers super gemakkelijk kon spreiden.
Heeft degene die je op de site kan kopen hetzelfde borsteltje?
Dank je voor het meedenken!
Thincla schreef:Matheno schreef:Wel jammer dat de Amsterdam lijn meteen duurder is. Heb de foam besteld, ben benieuwd!
Iemand een idee wanneer de sale is? Die is toch ook ergens in juni?
Ik kan niks vinden over de Amsterdam lijnheb je misschien een linkje?
_R_G_ schreef:Lees hier al een tijdje mee en nu had ik een vraagje
Heeft er iemand ervaring met de interieur spray van Dao?
Laatste keer dat ik in de winkel was had iemand zo veel rond gesprayed van alle geuren dat het niet meer te ruiken was![]()
Maar ruikt die gewoon het zelfde als de douche producten?
_R_G_ schreef:Lees hier al een tijdje mee en nu had ik een vraagje
Heeft er iemand ervaring met de interieur spray van Dao?
Laatste keer dat ik in de winkel was had iemand zo veel rond gesprayed van alle geuren dat het niet meer te ruiken was![]()
Maar ruikt die gewoon het zelfde als de douche producten?