[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 17:01

Ik zou voor Simba gaan, vind de rest ook wel tof maar niet als tattoo. Die van Mickey had je al toch?

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 17:01

Ik vind deze versie beter bij Mickey passen. Zeker hoe Frank en Frey in elkaar overlopen vind ik op deze manier mooier.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 17:05

Mickey had ik al idd. :D
Ja ik vind deze ook veel beter passen. Alleen het omtoveren in een sleeve is moeilijk, nu zijn het alleen maar losse plaatjes. :') Ik moet en zal hem zelf ontwerpen dus ik pruts lekker verder haha :D

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 17:07

Oh Tessa dat is heel erg mijn stijl haha. Ben onwijs benieuwd hoe het er uit ziet als sleeve haha. Jij vast ook.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 17:13

Resfeber, bij wie ga je laten zetten en wat? :D

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 17:18

Iemand ervaring met de producten van Easytattoo?
Voor in het vliegtuig wil ik de reinigingsgel om te wassen en tattoo creme voor verzorging.
Of kan ik beter voor Bepanthen gaan? Vergeet ik nog iets?

@Jennifuur: Heb een aantal shops in NZ waar ik langs ga, en dan ga ik kiezen wie het wordt. Ik twijfel enorm. Dus ik laat eerst maar een kleine, franse zin op mijn arm zetten. :D

Of het hier, hier of hier wordt ben ik ook nog niet overuit. :')
De eerste vind ik het leukst, maar is weer minder makkelijk te bedekken in de summer..

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 17:45

Ik zou voor de eerste of tweede gaan. Derde vind ik persoonlijk geen mooie plek voor een tattoo.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 17:52

Ik zou nooit voor de 2e gaan. := Als het over 40 jaar gaat hangen daar (wat je toch gauw hebt haha) blijft er niks moois meer van over vrees ik.

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 17:54

TessaVB schreef:
Ik zou nooit voor de 2e gaan. := Als het over 40 jaar gaat hangen daar (wat je toch gauw hebt haha) blijft er niks moois meer van over vrees ik.

Oei, daar heb je inderdaad gelijk in. :))
Jammer. Die plek was mooi te verbergen.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 17:59

TessaVB dit is wat ik toen bedoelde !! Je hebt nu veel minder aangesloten lijnen en meer de krullen die Mickey ook heeft :j Gaaf !

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 19:06

corine1981 schreef:
Wat heeft iedereen tegenwoordig met vosjes?
Mijn meisjesnaam is de Vos, het valt op hoeveel er tegenwoordig van vossen is :)

Tsja, tattoo ziet er verder rustig uit, alleen jeukt en verveelt hij wat, net of je armband te strak zit.
Niet super pijnlijk maar ook nog niet ongevoelig, maar goed, ik hou het wel in de peiling, het ziet er verder super rustig uit, niet rood oid...

Mijn achternaam is ook de Vos, en door een stukje familiegeschiedenis is het voor mij speciaal.

Komt erop neer dat ik trots op mijn familie ben, en ondanks dat mijn vader zegt dat ik zijn dochter niet ben en me niet wil zien, ben en blijf ik een Vos. That's why. :)
Laatst bijgewerkt door Dinniej op 28-01-15 19:09, in het totaal 1 keer bewerkt

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 19:07

Ik vind vossen gewoon super mooi, daarom ga ik er ooit ook 1 van een vos nemen.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 19:11

Resfeber: met Easytattoo geen ervaring, wel met de producten van Easypiercing, die bevielen goed :j
Trouwens mooie plaats, die eerste en tweede!

TessaVB: Wat gaaf gemaakt! Die Simba is echt geweldig (en die andere ook hoor) :)

Ik ben nog aan het nadenken voor mijn tweede tattoo. Het liefst wil ik terug jaar de shop waar ik mijn eerder gezet heb, maar dan moet ik eerder beter zijn om weer te reizen :7
En wordt wrs op mijn rug of bovenbeen/dijbeen, kersenbloesem met een roodborstje <3

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 19:32

Klinkt gaaf!

Man, na rondgooglen vind ik het nóg lastiger om een stijl voor mijn toekomstige vos te kiezen. Twijfel tussen watercolor of geometrisch (totaal anders ook allebei).
Voor de plek heb ik wel min of meer besloten dat het tussen m'n schouderbladen moet komen, alleen het moet wel iets asymmetrisch worden.. Wellicht een kop met een staart die er zo mooi langs/omheen krult, maar in watercolor is misschien een complete vos die bijvoorbeeld omkijkt ook weer heel gaaf.. Oh man, wat lastig.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 19:37

Oh jij had die leuke plaatjes van vossen geplaatst!
Ik vond die eerste wel heel erg mooi, maar moeilijk een keuze te maken, allebei de stijlen (watercolor en geometrisch) zijn gaaf :j

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 19:51

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:35

Die is ook gaaf ja!

Hoe veel voorbereidingstijd gaat er ongeveer in een grote tattoo zitten? (wil hem toch wel op A4 formaat of groter) Het lijkt me super om het tijdens twee weken vakantie in mei of juni te laten zetten, maar ik heb geen idee of dat haalbaar is..
Ik moet nog een stijl uitzoeken, artiest zoeken, en als ik dat heb heb ik geen idee hoe lang er in het echte ontwerpen gaat zitten, en hoe veel afspraken er nodig zijn voor zoiets, enz. enz.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:37

Ik zou het sowieso niet zo snel in de zomer doen. 8 weken niet aan (veel) felle zon blootstellen betekent dat je altijd met een shirt aan moet lopen, afhankelijk van waar hij komt te staan

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:40

Thanks! (:
Op zich vind ik 8 weken nog meevallen, mijn volgende vakantie is pas eind juli en als ik werk draag ik altijd een shirt. Dan zou mei denk ik wel haalbaar moeten zijn qua dat. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:44

Klopt, maar houd er rekening mee dat je ook niet even een dagje mag zwemmen. Zelf vind ik 8 weken nogal voorbarig, maar je weet maar nooit hoe het gaat genezen. Ook heb je kans dat als je het moet bijwerken je wel in de knoei komt met je vakantie. Zou het eerder gelijk na je vakantie plannen eigenlijk.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:47

Dat is wel een goed punt inderdaad, mijn lichaam is niet altijd even gezellig met genezen..

Ik weet alleen niet of het handig is om het op een vrije dag(en) in een werkweek te doen, want voor mijn werk moet ik me 8x per dag omkleden. Ik denk dat dat ook best lastig is, zeker als het in het begin ingepakt moet zitten enzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 21:09

Inpakken hoeft van de meeste shops maar een paar uurtjes, dus daar zou je geen problemen mee moeten hebben. Of het lastig is met omkleden is afhankelijk van de plek waar het zit.

Je kan het natuurlijk doen, ik ben ook een paar weken na m'n eerste tattoo in de zon geweest. Is hij niet lelijk van geworden voor zover ik weet. Maar zou er wel mee uitkijken

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 21:21

Dinniej, het was gewoon nieuwsgierigheid, maar mijn mams en mij valt het zo ontzettend op, ha ha, vandaar mijn vraag, iedereen mag doen wat hij wil.

En w.b. mijn tattoo, ik heb natuurlijk alleen maar lijnen, dus niet zo gek dat ik die iets voel liggen.
En misschien heb ik inderdaad teveel/te dik gesmeerd, wist niet dat dat ook kon :+
Ach, het is wel weer uit te houden vandaag zijn echt van die vlagen :(

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 23:03

IrisW schreef:
[ Afbeelding ]

Iemand enig idee wat voor fond dit is?

Niemand? :+

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 23:16

Ik gok dat je font bedoelt? :)