Heb meerdere apps gebruikt maar ben t meest tevreden op de app van looptijden.nl

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Romyv schreef:Dit is om blessures te voorkomen, je moet weten dat bij iedere pas al snel 3x je lichaamsgewicht op gewrichten komt als impact. Bij 60kg is dat 180kg! Daar kan je in een half uurtje aardig wat mee slopen
welshfan97 schreef:Dat doen wij ook absoluut niet! Maar is maar een klein voorbeeldje van wat er zo is als het verkeerd ligt, krijgen sommige nog voor elkaar met pees kapjes. Vind het jammer dat je aan onze kennis twijfelt. Ik laat niet voor elk paard een zadelmaker komen net zoals ik niet voor elk plekje een dierenarts laat komen en voor elk bastje/scheurtje een hoefsmid. Via bokt is het helaas ook moeilijk in te schatten hoe de kennis van een ander is. Maar als ik nergens last van heb kan een blessure er dan in een keer inschieten? (is gewoon een serieuze vraag).
Vind het idd wel een beetje jammer hoe er gereageerd wordt, advies mag en heb ik zelfs graag maar zo hard en kortaf hoeven we toch niet naar elkaar te zijn?
Josien_ schreef:Josien_ schreef:Bij welke winkels kun je eigenlijk het beste schoenen aan laten meten?
Ik las over loop analyse en dat soort dingen, dat doen ze niet bij een doorsnee sportwinkel of wel?
Kan iemand mij dit vertellen als ervaringsdeskundigen?
Mariska_28 schreef:Naast schoenen is er denk ik nog iets waar je in moet investeren als vrouw; een goede sportbh..