[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Linn_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 04:21

Hallo, mag ik ook even komen binnenvallen? Ik zit de laatste tijd heel erg te denken om een tattoo op de binnenkant van mijn pols te nemen. Ik wilde het veel eerder ook al maar toen was de 'drang' niet echt zo groot. Nu wil ik hem toch wel erg graag hebben. Ik zat te denken aan een symbool omringt door sierlijke bloemen o.i.d. Maar nu is mijn vraag of jullie misschien een goede website weten waar ik symbolen, zoals bijv. een symbool/teken voor kracht, kan vinden met de betekenis erbij?
En wie weet een goede tattooshop in de omgeving van Nieuwegein/Utrecht?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 08:22

Hallo! Wat een mooie tattoos ken hier voorbij! Zit zelf ook te denken om tattoo te nemen.

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 09:46

gefeliciteerd Flying_Angel

heb ik bij mijn andere tattoo's geen last van gehad dat ze zo erg opzwelde en nog steeds gevoelig waren, meer dan alleen het branderige gevoel na het zetten en dat was ook zo weer weg.
Maar nu met mijn hand, pff, leuk, hihi, is erg stram en kan mijn wijsvinger ook bijna niet goed bewegen zonder dat het pijnlijk is. hihi. ach, ja je wilt wat!!

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 11:18

Ik vind het een hele mooie betekenis/tattoo Yasmine :j
Ik heb er nu ook een waarvan ik niet de behoefte heb om het aan iedereen uit te leggen omdat het een lang verhaal is of gewoon niet iedereen aan gaat. Staat toevallig dan ook op mijn ribben. Lekker verstopt, behalve op het strand. :P

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 14:49

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 15:15

mooi hoor!!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 15:18

Dank je!
Eigen ontwerp :o
Nu nog een nieuwe!!! ik ben toos-inspiratie-looos op dit moment -O-

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 15:22

erg mooi, wat staat er precies op, kan het niet zo heel goed lezen.

wel ideen maar alleen ff geen geld voor. hihi.
ga samen met mijn beste vriendin een tattoo laten zetten, op mijn andere enkel en zij ook op die plek alleen andere enkel. zijn al jaren beste vriendinnen. dus wel een mooie om onze vriendschap te bevestigen, dat word dan haar 2de. en mijn 6de.. 7de heb ik een beetje een idee 8de nog niet helemaal, maar daar mag mijn moeder ook beetje aan mee denken, moet echt iets zijn voor haar. plek van de 7de week ik ook al. alleen die van mijn moeder nog geen idee waar. ws op mijn schouder maar weet nog niet zeker. komt allemaal vanzelf wel.

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 16:07

Ik ga morgen voor voorlopig tot na de zomer de laatste keer om aan mijn halve sleeve te laten werken. Vrees dat hij dan nog steeds niet klaar is, maar dat komt na de zomer wel weer van ik ga over 3 weken op vakantie.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 16:29

Spannend ShirleyM! Ik ben benieuwd

Indilover, leuk idee! Er staat: 'Rise and Shine'

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 17:58

leuk ShirleyM, heb je een foto van hoe hij er nu uitziet?

mooi text Sall

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 18:03

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 18:10

Francis schreef:
Ja, nee, ik weet hoe je een foto plaatst lieverds ;) maar eerder pakte Bokt mijn foto's met URLs van Facebook niet. Maar dat lag dan kennelijk aan Bokt of dat moment ofzo... uiteraard plak ik normaal de URL in de code zonder eerst de foto op te slaan.

Even een poging...
[ Afbeelding ]

Nah... 8)7 nu wil 't dus wel... >;) :roll:

Zo'n aquarel tattoo vind ik echt mooi.
Ik ben nog niet bezig met een volgende, althans, ik wil wel, maar ik doe altijd erg lang over het nadenken wat en waar ik het wil. Deze stijl spreekt mij wel erg aan. ;)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 18:14

lieveli schreef:
Sall schreef:

Maar hoe zien mensen hem dan zitten als je meer aandacht krijgt van jongens?

hahahaha dat is ook niet continue (ben ook al een oude vrouw) maar ik merk dat mannen het extra aantrekkelijk vinden (kan komen omdat je hem ziet als ik hakken en een rok/jurk aan heb :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 18:14

Mijn vriend is heel blij met een tatttoochick :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 18:15

Ik vind aquarel ook gaaf, ik denk dat ik mijn arm nog eens laat aanpassen, staan nu blauwe druppels op maar ik wil ook nog roze en rood <3

@Sal, vandaar!

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 20:47

Joolien schreef:
Mijn vriend is heel blij met een tatttoochick :P

das wel beter idd, mijn vriend had al tattoo's en ging mee met het zetten van mij eerste vind het niet erg, als ik het zelf wil moet ik het gewoon doen.

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 10:51

ooh ik ben jaloers op jullie! mijn vriend vind het echt helemaal niks... Wat er al staat, prima, maar er mag echt nier meer bijkomen. Jammer voor hem heb ik al wat nieuwe ideetjes :D

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 11:15

haha, het is toch je eigen lichaam, ws zal hij het uiteindelijk ook wel accepteren als je nieuwe ideeen er eenmaal staan :P

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 11:36

Mijn vriend (en zijn familie) vinden het vreselijk.. het eerste wat ze zeiden was : mocht dat wel van je ouders????

Mijn vader zit ook onder de tattoo's en is meegeweest en vond het resultaat en idee echt prachtig <3

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 11:38

Indilover schreef:
haha, het is toch je eigen lichaam, ws zal hij het uiteindelijk ook wel accepteren als je nieuwe ideeen er eenmaal staan :P

Hahaha als ze er staan kunnen ze er toch niet meer af :') Het is inderdaad mijn lijf, maar het is iets wat ik zelf heel gaaf vind, als het aan mij ligt, zit ik over een paar jaar helemaal vol. Het is dan alleen zo jammer als je omgeving het niet tof vind..

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 11:43

daar heb je dan idd geluk mee dat je ouders het ook goed vinden.

Ben zelf de 18 allang gepaseerd, en hoefde geen toestemming te vragen. hihi,
het idee van mijn moeder vond ze zelf ook echt super lief.
Mijn zusje heeft zelf ook 1 tattoo op haar onderrug.
Mijn moeder geen, maar vind het wel leuk, als ik het mooi vind moet ik het doen. hihi

Wel jammer van je vriend en zijn familie, maar goed, je vriend is nog bij je, dus zal hij het wel geaccepteerd hebben. hihi..

@lonneke_: ja idd das waar, dan hebben ze mooi pech. ken het soms word ik ook raar aangekeken. Dan denk ik, ja ben echt geen ander persoon omdat ik tattoo's heb.. Mensen hebben dan meestal gelijk een vooroordeel.. das wel jammer, maar ja lekker laten gaan. Als je het zelf maar mooi vind.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 11:49

lonneke_ schreef:
ooh ik ben jaloers op jullie! mijn vriend vind het echt helemaal niks... Wat er al staat, prima, maar er mag echt nier meer bijkomen. Jammer voor hem heb ik al wat nieuwe ideetjes :D

Mijn vriendin vind het ook niet echt leuk :n soms vind ik het wel jammer, ik kan echt razend enthousiast zijn over tattoo's en ik ben helemaal verliefd op mijn eigen, maar dat gevoel kan ze niet snappen. Ze kan volgens zichzelf ook niet vaak genoeg herhalen dat ze echt niet wil dat ik helemaal onder kom te zitten, en dat twee echt wel genoeg is :Y)

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 12:16

Oh dat klinkt zo bekend micha.. Dan heb ik een mooi idee in mijn hoofd, laat ik het zien en dan kan er alleen een kritische blik en een ''je laat het'' af. Die 2 die ik heb worden geaccepteerd, maar alles wat er bij komt is bij voorbaat afgrijselijk. Gelukkig heb ik mijn moedertje, die het wel fantastisch vind, dus daar kan ik mijn enthousiasme mee delen :D

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 12:19

wat heb jij als ik vragen mag lonneke?