Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
TessaS schreef:Zucht. Wat een aanvallen weer, waarom?typisch bokt weer. Mekaar op te fokken. Maar ik zeg niet dat dat altijd zo is! Ik heb ook geen problemen met getinte mannen, helemaal niet zelfs. Maar ik kreeg het van verkeerde types en dat vond ik niet prettig.
Heb me eigen haarkleur een jaar geleden weer gehad, maar dat is té donker.. zal lichtbruin mooi zijn?
Frummels schreef:Ik stijl mijn haren al jaren op die manier! maar dan zonder de schuifspeldjes want daar krijg ik vreemde knikken van in mijn haar. Ik heb een borstel met varkensharen, hoe dichter de haren op elkaar staan hoe beter het gaat. Daarmee borstel ik het in een strakke zij scheiding en doe dan een laag staartje in mijn haar, helemaal onderaan. Soms doe ik er nog wat goedkope gel in van AH huismerk en wanneer het droog is borstel ik met een gewone borstel alles uit, op die manier borstel je de gel er ook uit. Voordeel van goedkope gel is dat je haar niet vet wordt als je het uitborstelt![]()
Het zit dan het eerste half uurtje even zo:
[ Afbeelding ]
En als ik het uitgeborsteld heb na het drogen zit het zo:
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-QF83X6ML.jpg
Als ik het aan de lucht laat drogen is het zo:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4PRGDGJY.jpg
ElineS schreef:Wohhh, het lijkt wel duochroom ofzo, echt enorm gaaf!Niks mis met getinte mannen, maar als TS aandacht krijgt van verkeerde getinte mannen, dan is dat vervelend. Ze had dan alleen beter kunnen zeggen, verkeerd en getint weg kunnen laten. Aan de andere kant, als het alleen getinte mannen zijn die naar haar fluiten, dan is dat gewoon een gegeven, een feit en niets racistisch.
Anyhow, ik kom even binnenvallen want ik heb mijn haartjes geverfdEn ik heb er wat kleurtjes in gegooid!
[ Afbeelding ]
Het zijn wat lokken voor en als ik het omhoog heb zie je het duidelijker. Als ik mijn haar laag heb en gewoon een pony, dan bedekt de natural haarkleur de kleurtjes wat meer. En zit er ook meer roze in, want die zit aan de bovenkant (op deze foto dus de achterkant)
elkee schreef:Met die kleurtjes, erg mooi! Denk dat het contrast nog gaver is als je andere haar een heftigere kleur is zoals zwart. Jij stond toch model voor een visagie opleiding? Of word ik gek haha.. herken je gezicht ergens van