Eight schreef:Wat betreft de lichte foundation, ik vind L’Oréal Paris True Match - C1 Rose Ivory een erg fijne lichte kleur foundation van de drogist, en verder Bourjois Healthy Mix in kleur 51. Ik heb nog geen duurder merk gevonden met een echt lichte kleur helaas.. Alles is toch net te donker, te roze, te oranje..

Bobbi brown schijnt ook een mooie lichte kleur te hebben, maar deze heb ik nog niet uitgeprobeerd
Maar dat zijn 2 totaal verschillende kleuren die je gebruikt. Die van Boirjois heeft een gele ondertoon en C1 is cool en heeft dus een roze ondertoon..
Is er ook vraag naar een kleine revieuw over wenkbrauw kwasten? Ik heb net voor een forum foto's gemaakt. 3 verschillende kwastjes met swatches zodat je het verschil kunt zien dat ze geven.
ML, als je foto's van dichtbij maakt gebruik je dan wel de macro stand? Ik zou de foto's met daglicht maken. De kleuren van de palette lijken met kunstlicht gemaakt te zijn en de rest wel met daglicht? En als je met oogschaduw een look maakt zou ik ook 1 foto van alleen je oog maken zodat de oogschaduw goed te zien is. Dan moet je er op letten dat je recht in de camera kijkt en ook met macro stand werkt. Palettje ziet er goed uit