Oh dus ik ben nog wel gewoon beschermd? Zit in m'n examenweken dus stress kan wel kloppen ja

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
billionache schreef:Ok, super bedankt! Heb netjes elke dag geslikt, soms wel met 2u verschil in het tijdstip, maar dat maakt niets uit dacht ik
Ga inderdaad gewoon tot vrijdag slikken en dan weer een stopweek houden
Mroes_1992 schreef:Waar hebben jullie die cups besteld?
billionache schreef:@Mroes_1992: vrijdag is echt het laatste pilletje van de tweede strip op rijdus ik stop gewoon na een volledige strip.
Dus ik kan vanaf nu gewoon best 2 strips doorslikken en dan een stopweek? Of hoe bedoel je?
Magrathea schreef:Ik vind het altijd erg onverstandig, lukraak doorslikkendie stopweek zit er niet voor niets ingebouwd! Als het de bedoeling was dat je eens in de zes weken een stopweek deed hadden ze die strips wel langer gemaakt.
billionache schreef:Hmmm waarom onverstandig Magrathea? Volgens zowat alle huisartsen is het geen probleem
Heb ook online gekeken voor ik besloten heb door te slikken, en heb geen tegenargumenten gevonden, dus ging ervanuit dat het safe was.
Ik heb altijd erg veel last van m'n menstruatie/onttrekkingsbloeding, zo erg dat pijnstillers niet werken, dus voor mij leek het wel fijn om zo weinig mogelijk een stopweek in te lassen, of indien mogelijk zelfs volledig door te slikken.