Germie, fijn dat alles weer naar behoren lijkt te werken, maar ik kan me voorstellen dat je nog niet voluit durft... Knappe landing wel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mooie tweedehands Cube in goede staat met overwegend tiagra. Hij was nog niet rijklaar maar reed al als een zonnetje en zag er erg goed uit; wat een verschil met schakelen vergeleken met de huurracert!
Dat kan ik me voorstellen ....
Het was alleen al een verademing om mooie rechte wielen te hebben en zonder gehannes met die versnellingen gewoon lekker te kunnen fietsen. Ik maak een foto zodra ik 'm heb!
culaccino schreef:Veel plezier straks met je rondje, T2T! Ik zag je nog op facebook voorbij komen op een gesponsorde/suggested post over dat Liv-evenement
Het is ook nogal een uitgave! Uiteindelijk maar bedacht dat ik 'm altijd nog kan verkopen als het toch niet bevalt. De prijscategorie van jouw (en mijn) fiets is erg gewild
.
).
Gisteren waaide het nogal tijdens ons rondje (en ik ben tegen tegenwind), toen merkte ik op dat wind de beste trainingspartner is
Nou er viel iemand bijna van zijn fiets door die opmerking
Verbazing alom over die wijsheid
Time2Tri schreef:@Sakura789 ; ...dat is ook zo![]()
Eerst krijgt de wind je klein ...en met de tijd gaat je sterker worden
en than you beat the wind
Sakura789 schreef:Wat een topic al niet met een mens kan doen![]()
Nu voor de hobby is het natuurlijk veel minder erg! Dus kom maar op met de wind!
....