Oh Boots, ik was even vergeten dat jij van carnaval bent ja. Je hebt wer je best gedaan op je outfit! Veel plezier. Daar zijn de hertjes weer, leuk.
Ik ben vanmorgen de Biesbosch in gedoken met de lab. Niemand gezien, heerlijk stil. De paden waren erg slecht, maar het gebied ligt dan ook buitendijks. Heb nog een ree gezien, maar die stond zo diep in het riet dat het meer een schim leek dan een ree En ik vond nog 4 botjes.
Goof, fijn die rust. Boedjang, lekker zonnig! Haha bootsiebob, geniale outfit Wat leuk die bonsai boompkes Axel! Erg bijzonder om te zien. BeFunny ook weer lekker op pad. Gaucho, mooi! Bekende omgeving Shaddy, leuk. Lunch ziet er ook lekker uit. Mooie foto's weer lizard! Gave plek om met het paard heen te gaan SusanH!
Gisteren lekker gewandeld. Ze hadden stralende zon voorspeld, nou haha, niet dus Gelukkig is mist ook mooi.
BeFunny
Geplaatst: 24-02-25 15:04
axel_1997 schreef:
Ik vond die botten er heel even erg verdacht uitzien. Toen zag ik hoe groot de grassprietjes op de foto zijn!
Ik was net nog even naar de Engbertsdijksvenen. Mooi voor de regen aan.
En ik heb vandaag een vakantie besproken. Ik ga met hemelvaart naar Karinthië, Oostenrijk. Nooit geweest,ben benieuwd.
X2305
Geplaatst: 25-02-25 08:18
Boedjang wat sneu dat ze zo bang is voor die knallen, maar wel fijn dat ze daarna toch nog kon ontspannen! Heel knap!
Lizard wat een prachtig rondje kraanvogels spotten. En wat gaaf dat je ze ook hebt zien opstijgen
Oh Suzan dat is een mooi stukje uit proberen! En wat is hij braaf! Heel leuk om zo met hem naartoe te gaan; en hij ziet gelijk een hoop.
Lizard bij je rondje bij boswachterij Gees zie je duidelijk het verschil van wat een zonnetje doet op de foto’s, het ziet er gelijk anders uit .
Leuke (bekende) wandeling Shaddy! En heerlijk terras erna
Gaucho wat een mooie route heb je gelopen weer. Ik ben gek op radio Kootwijk; vroeger wat weekendjes Apeldoorn met paard gedaan De laatste jaren ben ik er niet geweest dus eigenlijk wel leuk om weer een keer te gaan.
Oh BeFunny wat zijn je kleintjes toch schattig. En wat een heerlijk zonnetje op je foto
Faringo mooie nieuwe rugzak; waar ben je van plan meerdaagse wandelingen te lopen? Heb je al iets op het oog?
Axel wat leuk! Ziet er interessant uit!
Bootsiebob veel plezier met de carnaval. Sinds ik hier woon weet ik pas hoe veel mensen daarnaar uitkijken haha en hoe “ groot” het echt is.
Oh Boedjang als die bollen uitkomen… prachtig! En die herten blijven echt heel bijzonder. Die stenen zouden inderdaad goed een gedenkteken oid kunnen zijn. Ik vind het wel een heel mooi idee als dat zo is.
Goof mooi rondje gelopen! Het was gisteren inderdaad overal rustig haha, zeker in vergelijking met gisteren.
Athelas mist kan voor een bijzondere sfeer zorgen. Het ziet er wel weer prachtig uit.
Lizard klinkt als een mooie reis en iets om naar uit te kijken. Ik ben er ook nooit geweest maar je kunt er ongetwijfeld mooi wandelen.
X2305
Geplaatst: 25-02-25 08:21
Hier afgelopen dagen de ‘bekende’ routes gelopen. Wel veel gelopen maar helaas zaterdag en gisteren wel in de regen. Maar zondag zooooo genoten met mijn ‘lentejas’ en ook de honden hadden flinke voorjaarskriebels. Paard overigens ook Verder niet veel foto’s gemaakt.
boedjang
Geplaatst: 25-02-25 08:33
Ja x2305 was in ene mooie voorproef van lente he. Lizard pollen ziet er mooi uit. En karintie is prachtig leuk vooruitzicht hoor. Goof spannende botjes en Athelas mooi maar fris met de mist zo denk ik. Ik had gisteren in de ochtend met zus gelopen maar vanwege de regen een verkorte route, toch een uurtje eropuit geweest 1 voordeel, regen betekent weinig tot 0 honden gezien haha. Enne gisteren in de tuin bij m'n werk...
X2305 respect voor de bijleespost en leuk al die dieren met voorjaarskriebels. Ik merk het ook aan de vogels buiten, die zijn flink aan het zingen in de ochtend al
Boedjang wij hadden vroeger een beeldje van een hert in de tuin, maar dit is toch wel veel leuker. Geven ze eigenlijk overlast? En de pony wat een grapjas haha
Bootsiebob. Nee de herten eten eigen wel de bollen op als je ze plant. Dus wij passen ons aan het is hun leefplek ter slot van rekening
boedjang
Geplaatst: 25-02-25 17:48
Vanmorgen naar paardjes toe en daar met 4 hondjes stukje gelopen. Als het zulk fijn weer is, moet ik er wel in de middag ook op uit. Niemand kon mee, dus zelf maar duinen in gegaan. Ergens afgeslagen en de weg kwijt, maar lil wist de weg feilloos terug te vinden
lizard
Geplaatst: 25-02-25 20:35
Wat is iedereen weer druk aan de wandel geweest.
Ik zie een hert,en een grappige pony. En schotse hooglanders.
Je kan zien dat het mooier weer is. Ik liep net nog een rondje dorp. Maar er zijn best veel mensen aan het wandelen.
Goof
Geplaatst: 25-02-25 20:39
He, de hertjes! Mooi Lizard en Boedjang. Ah, blije hondjes van X, genieten in de zon he.
Ik ben 2 daagjes in Schoorl. Vandaag 8,5km hardgelopen door de duinen. Was pittig, maar ik heb echt genoten, wat is het hier mooi zeg! Daarna gegeten in mijn b&b, waar ik de enige was haha, maar wel in goed gezelschap van de huiskat
Mooi he goof. In dat gebied, maar dan een stuk naar beneden (in wijk aan zee)was ik vandaag. Ik kom daar heel graag. Veel plezier
gaucho
Geplaatst: 25-02-25 21:08
Ik zie veel bekende plekjes, ziet er echt heerlijk uit!
noordje
Geplaatst: 25-02-25 22:33
Wat hebben jullie een hoop gewandeld.
Lekker zo er even tussenuit Goof.
Knappe Lil dat ze de weg terug vond. Pony vindt er nix aan
Mistige plaatjes bij Athelas.
Lizard heeft ook weer mooie plekken bezocht.En kraanvogels!
Toffe outfit Bootsie!
Mooi terrein SusanH.
Gaucho ook een mooie wandeling gemaakt. Net als Shaddy .
Hier is het een paar dagen aan het dooien . Er zijn weer overstromingen in de provincie. Vandaag weer eens op pad geweest, gewoon over de weg,maar wel een rustige.
Water stroomt lekker. Zoek Nala Nala vindt sneeuw nog steeds heerlijk
boedjang
Geplaatst: 25-02-25 23:41
Hond vindt t in iedergeval lekker Noordje, balen van overstromingen