Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JitskeJeldau schreef:Wij zijn vannacht trotse ouders geworden van een zoon: Oliver. Het is een lange rit geweest. Uiteindelijk 46,5 uur van gebroken vliezen tot geboorte, maar ik kijk er goed op terug.
Wel alles gehad wat maar kon. 34 uur weeën om het kwartier, een synto pomp, epiduraal (dat is erg aan te raden! Ik voelde me zielsgelukkig toen die zat, ondanks de koorts bijwerking), vaccuum en daarna een keizersnede.
En nu moeder van een heerlijk ventje. Helemaal verliefd, alle clichés zijn waar!
Geen fotootje van onze kant, want we willen geen foto's op t internet. Maar ook dit cliché is waar. Het is het knapste kind ooit!
linda2008 schreef:Jitske, heftig maar gefeliciteerd! Op naar een voorspoedig herstel
Marlis, och die kleine van jou geeft je wel veel ongemak zeg![]()
Charlotte, er is toch geen goed of fout over hoe lang je borstvoeding wilt geven? Gewoon doen wat jij zelf prettig vind(ik ga zelf helemaal geen borstvoeding geven en nee, ik voel mij niet schuldig
)
Hier wel ander babynieuws, de nacht van zaterdag op zondag is mijn pony bevallen van een mooi merrieveulen
[ [url=m/kKxafO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Charlotte446 schreef:Gefeliciteerd Jitske! Leuke naam hebben jullie gekozen. Wel een hele lange bevalling, hopelijk herstel je snel en kan je volop genieten![]()
Mooi dat de cursus leerzaam was QueenE en ideaal dat ze zo dichtbij woont
Wat fijn dat Boris zo goed ging met alle visite GnomeLijkt me heerlijk als ze daar doorheen kunnen slapen. Onze slaapkamer met nog een zolder erboven was vannacht ook best warm, wij gaan denk ik maar snel naar airco's kijken.
linda, ik zie het ook niet als goed of fout hoor. Ik heb een auto-immuunziekte waar ik zware medicijnen voor krijg. Nu geef ik die medicijnen via mijn infuus en straks door borstvoeding door aan de baby en dat zorgt ervoor dat de baby een lagere weerstand zal hebben en geen levend vaccin mag krijgen. Achteraf had mijn vraag misschien beter kunnen zijn, zou het de moeite waard zijn om 6 tot 8 weken borstvoeding te geven? Ik ga het wel proberen, maar wil mijn medicijnen ook niet te lang door blijven geven.
Gefeliciteerd met je veulenIs het een rode?
Mriek, hoe is de nacht gegaan? Heeft Hidde een beetje doorgeslapen?
Ik mag doorgaan zolang ik wil alleen blijf ik dan mijn zware medicijnen doorgeven wat zorgt voor een verminderde weerstand. Daarnaast moet hij 1 jaar vrij zijn van mijn medicijnen voordat hij een levend vaccin mag krijgen. BMR krijgen ze met 14 maanden dus als ik langer dan 2 maanden mijn medicijnen geef moet die vaccinatie uitgesteld worden. Dus ik denk dat ik het bij 6-8 weken houd.
mriek1990 schreef:Marlis gelukkig dat het beter gaat met Lucky. Hidde heeft goed geslapen, niet verwacht.![]()
Linda gefeliciteerd met je knappe veulen! Ga je haar houden?
Gnome wat top dat het zo goed ging. Lekker even de komende dagen niks. Phoej dat is wel warm ja, daar zou ik ook van gaan zweten.
QueenE fijn dat de cursus leerzaam was.Ga je nog een keer of was het eenmalig?
Kiwi hoop dat het lukt met doorvoeden.
Charlotte gelukkig is de nacht goed gegaan. Hij heeft geslapen van kwart voor 12 tot kwart voor 5, daarna van half 6 tot kwart voor 9. Hopelijk vind je qua voeding iets wat goed voelt voor jou.![]()
Jitske hoe gaat het met jullie?
Hier dus een goede nacht gehad, had ik niet verwacht na de drama dag van gister haha. Hidde lijkt vandaag ook weer een betere dag te hebben, ligt op dit moment heerlijk naast mij te slapen. ♡
Vanavond krijg ik mijn ouders, opa en schoonouders op visite dus vandaag vooral het huis opruimen en schoonmaken.
Fijne dag allemaal!
JitskeJeldau schreef:Gefeliciteerd Mriek!
Bij ons gaat het best goed. Behalve alledrie oververmoeid en een beetje overprikkeld. Bijslapen vind ik moeilijk. Ik wil alleen maar naar Oliver kijken
En lekker knuffelen!![]()
Gelukkig mogen we vandaag naar huis, lekker in onze eigen omgeving verder genieten. Olivers tongriempje is vanmorgen geklieft en drinken is voor mij nu al een stuk minder pijnlijk. Kolven komt langzaam op gang. Dus al met al heel tevreden.
Freekieee schreef:Charlotte, snap indd dat je dat dan niet te lang wilt doorgeven.
Mriek, fijn dat de nacht goed gegaan is!
Jitske, fijn om lekker thuis te zijn.
Hier begon het vanmorgrn weer erg rommelig met mn buik. Maar zet nog niet door. Rustig aan mn ding gedaan. Maar heb snel al last of pijn. Dus alles gaat langzaam en veel zitten tussendoor.
Van mn tante en oom een stokke Tripp Trapp gekregen. Die kwam binnen dus die meteen in elkaar gezet, misschien dat ze dan denkt dat ze kan komenalles staat klaar is klaar dus het kan