Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sizzle schreef:Wat is niet in NL?
Zowel in de onderbroek kijken voor liesbreukjes als inenten gebeurde in iedergeval toen ik nog op school zat standaard.
Femke_Tweety schreef:Jij bent ook nog relatief jong vermoed ik?
Het is in Nl namelijk echt wel anders geweest dan wat jij nu zegt.
__
Overigens vind ik de tendens dat er énorm moeilijk gedaan wordt over het zien van lichamen ook weer niet erg gezond. Ik snap waar het vandaan komt, maar vind dat er ook nadelen aan kleven. Maar das nóg een weer andere discussie.
Sizzle schreef:Ik ben 42. Inenten heb ik goed in herinnering, we liepen dan in en rij langs de inenters. Dat was waarschijnlijk de dktp herhaal enting en de bmr. Voor MenC was ik al te oud voor de massa enting.
Schoolarts vond ik genânt en onduidelijk als kind. Waarschijnlijk vanwege de slechte voorlichting en slechte uitleg. Alleen daarom vind ik al dat er een ouder mee moet. Wij hebben ook al een keer een bar slechte kinderarts getroffen die duidelijk niets van kinderen snapte. Het zou je schoolarts maar zijn.
SimoneeM schreef:klopt wel hoor. Bij de jongetjes werden ook altijd hun ballen gecheckt door de schooldokter.Sizzle schreef:Wat is niet in NL?
Zowel in de onderbroek kijken voor liesbreukjes als inenten gebeurde in iedergeval toen ik nog op school zat standaard.
Wanneer was dat? Hier is bij de schoolarts echt nog nooit in mn onderbroek gekeken hoor. Inenten gebeurde ook ergens anders.
Vind dat eerlijk gezegd ook niet ok, iig niet zonder ouders.
idinn schreef:Dat mega feest in Frankrijk.. wat een idioten. Ik zou zeggen geheel omsingelen en laat ze maar 10 dagen zitten op dat feestje van ze. En iemand ziek, lekker verlengen. Idioten.
secricible schreef:De test checkt op antigenen en werkt als een soort zwangerschapstest met 2 streepjes.
Dus wel echt een ander soort test.
Met fors hogere aantal vals negatieve dan de PCR.
idinn schreef:Dat mega feest in Frankrijk.. wat een idioten. Ik zou zeggen geheel omsingelen en laat ze maar 10 dagen zitten op dat feestje van ze. En iemand ziek, lekker verlengen. Idioten.
Achterom schreef:idinn schreef:Dat mega feest in Frankrijk.. wat een idioten. Ik zou zeggen geheel omsingelen en laat ze maar 10 dagen zitten op dat feestje van ze. En iemand ziek, lekker verlengen. Idioten.
Dat hadden we misschien met heel duindorp ook moeten doen. Lekker makkelijk wijzen naar het buitenland weer, terwijl we hier er helemaal niets tegen doen.
Sizzle schreef:Wat is niet in NL?
verootjoo schreef:Ben wel benieuwd naar de cijfers over twee weken. Ik hoor steeds meer mensen die gewoon met veel mensen hebben afgesproken deze kerst en oud&nieuw.
En op oudjaarsdag ben ik in 5minuten rijden 4 carbidfeesten tegengekomen met veeeeeel mensen
Achterom schreef:secricible schreef:De test checkt op antigenen en werkt als een soort zwangerschapstest met 2 streepjes.
Dus wel echt een ander soort test.
Met fors hogere aantal vals negatieve dan de PCR.
Dat valt echt wel mee... https://www.gic.nl/nieuws/viroloog-umcg ... n-wel-goed
verootjoo schreef:Ja hier iemand die vertelde wat ie op oudejaarsavond ging doen: ja we gaan naar die en die, en die komen ook, en die ook, etc, en we zijn dan met 15 man.
Ik: huh, je mag toch maar 3 mensen uitnodigen.
Hij: ja, maar we gaan buiten zitten dus dan kan het geen kwaad