Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IvysToeter schreef:Zebrastreep schreef:Zelftest van mij nog negatief! Op werk inmiddels al 8 positieve zelftesten het gaat heel rap nu...
Was jij nou al getest door de ggd?
Sharani schreef:Ik zal ook nog even een update geven. Mijn dochter heeft cerebrale veneuze trombose, wat de oorzaak is blijft gissen. Er zijn enkele gevallen gediagnosticeerd na een COVID-19 infectie, maar ook na vaccinatie en ook pil gebruik kan het veroorzaken. Voorlopig is het nog erg spannend allemaal want er zit nog geen verbetering in de klachten. En het is behoorlijk heftig, de hoofdpijn is zelfs met morfine vaak ondraaglijk. En ik mag zelf nog steeds niet naar haar toe. Mijn man en haar broers wisselen elkaar af, zodat er 24/7 iemand bij haar is. Ik hoop zo dat er snel verbetering optreedt.
pien_2010 schreef:Sharani schreef:Ik zal ook nog even een update geven. Mijn dochter heeft cerebrale veneuze trombose, wat de oorzaak is blijft gissen. Er zijn enkele gevallen gediagnosticeerd na een COVID-19 infectie, maar ook na vaccinatie en ook pil gebruik kan het veroorzaken. Voorlopig is het nog erg spannend allemaal want er zit nog geen verbetering in de klachten. En het is behoorlijk heftig, de hoofdpijn is zelfs met morfine vaak ondraaglijk. En ik mag zelf nog steeds niet naar haar toe. Mijn man en haar broers wisselen elkaar af, zodat er 24/7 iemand bij haar is. Ik hoop zo dat er snel verbetering optreedt.
Sharani hoe gaat het met jou en je dochter? Ik denk veel aan jullie.
Zebrastreep schreef:Nou ik denk toch dat ik nu de eerste symptomen heb
Hoofdpijn en droge keel. Mijn vader had ook al hoofdpijn...
Nog wel negatieve zelftesten