Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jezzi schreef:Diana SeverinenkoZe is alleen net in NL geweest, dus zal wel even duren voordat ze hier weer een guestspot heeft. https://www.instagram.com/dianaseverinenko/
Tieneke schreef:Jezzi schreef:Diana SeverinenkoZe is alleen net in NL geweest, dus zal wel even duren voordat ze hier weer een guestspot heeft. https://www.instagram.com/dianaseverinenko/
GQMMS, ook ik wil me hierbij aansluiten. Ik vind je afbeeldingen echt 100% aansluiten bij wat Diana doet en vind haar tattoos ook echt prachtig. Àls ik ooit nog iets laat zetten, dan mogelijk bij haar.
Persoonlijk vind ik haar werk nog verfijnder dan Blackbear, vrouwelijker en eleganter.
Tieneke schreef:Jezzi schreef:Diana SeverinenkoZe is alleen net in NL geweest, dus zal wel even duren voordat ze hier weer een guestspot heeft. https://www.instagram.com/dianaseverinenko/
GQMMS, ook ik wil me hierbij aansluiten. Ik vind je afbeeldingen echt 100% aansluiten bij wat Diana doet en vind haar tattoos ook echt prachtig. Àls ik ooit nog iets laat zetten, dan mogelijk bij haar.
Persoonlijk vind ik haar werk nog verfijnder dan Blackbear, vrouwelijker en eleganter.
GQMMS schreef:Voor diegene die gereageerd hebben op mij, ontzettend bedankt! Ik kan helaas niet quoten op Mn mobiel.
Ik zag dat Hanna nu de boekingen gesloten heeft, maar ik hou t in de gaten. Haar werk spreekt mij aan!
@doubtless, ik sta voor de klas. Mijn collega heeft gehele arm getatoeëerd, hier doen ze er niet moeilijk over (regio Twente)
IrisW schreef:GQMMS schreef:Voor diegene die gereageerd hebben op mij, ontzettend bedankt! Ik kan helaas niet quoten op Mn mobiel.
Ik zag dat Hanna nu de boekingen gesloten heeft, maar ik hou t in de gaten. Haar werk spreekt mij aan!
@doubtless, ik sta voor de klas. Mijn collega heeft gehele arm getatoeëerd, hier doen ze er niet moeilijk over (regio Twente)
Houd instagram goed in de gaten! Ik denk dat ze binnenkort de agenda weer open gaan doen. De laatste keer was in december namelijk (wanneer ik mijn afspraak heb geboekt) en toen gingen ze plannen voor maart, april en mei. Verwacht dus wel dat het binnenkort nu weer eens open zal gaan.
bzquinto schreef:[ [url=m/yGXKPi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mn nieuwste plaatje op mn arm, uiteindelijk de bedoeling dat deze helemaal vol komt te staan.
Mijn andere arm heb ik al helemaal vol
Met werk heb ik hier geen last van (werk bij Shell)
Wel kreeg ik met trainingen vaak reacties van mensen van andere locaties die zeiden dat het bij hun locatie niet is toegestaan
Denk dat ik dan maar mazzel heb met mijn baas en manager
IvysToeter schreef:bzquinto schreef:[ [url=m/yGXKPi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mn nieuwste plaatje op mn arm, uiteindelijk de bedoeling dat deze helemaal vol komt te staan.
Mijn andere arm heb ik al helemaal vol
Met werk heb ik hier geen last van (werk bij Shell)
Wel kreeg ik met trainingen vaak reacties van mensen van andere locaties die zeiden dat het bij hun locatie niet is toegestaan
Denk dat ik dan maar mazzel heb met mijn baas en manager
Welke shop heb je deze laten zetten?
Hij komt me zo bekend voor.
Heb het idee dat ik hem een keer op Facebook heb gezien.