[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 11:52

Het is zo afwisselend per bedrijf/winkel. Ik werk zelf in een bioscoop en het personeel dat op de vloer werkt, mag ook absoluut geen zichtbare tattoos hebben. Omdat ik zelf management ben, mag het wel, maar ik probeer er wel op te letten. De meeste van mijn tattoos zijn toch niet zichtbaar (tenzij die op mijn onderbenen als ik een jurk/rok/short draag), dus voor mij maakt het gelukkig niet zoveel uit. In de zomer loop ik gewoon met blote (onder)benen rond en daar heb ik nog geen opmerkingen over gekregen.

Joanne1987

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 12:58

Ik had ook alle kleuren van de regenoog.... ligt er natuurlijk vaak ook aan hoe of wat. Met 6 kleuren steeds over zelfde stukje dunne huid hakt er wel in...
Maar ben sowieso snel blauw

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 14:22

Ik had geen blauwe plekken oid.
Ben vanochtend geweest, kon meteen terecht om hem even bij te laten werken (paar plekjes inkt hadden niet goed gepakt) :D Was op sommige kleine stukjes even afzien, maar duurde niet lang en ben blij dat hij nu zo goed als klaar is.

Ik werk in een creatieve sector en zie me over een x aantal jaar ook niet in iets totaal anders werken gezien ik de branche erg leuk vind, maar kan me voorstellen dat als je bijvoorbeeld een advocaten baan hebt dat het dan niet zo op prijs wordt gesteld.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 19:25

Sailors And crooks heeft eind april een gast artiest! Ziek mooie portretten als voorbeeld, kijk hun fb!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 19:46

Jezzi schreef:
Diana Severinenko :j Ze is alleen net in NL geweest, dus zal wel even duren voordat ze hier weer een guestspot heeft. https://www.instagram.com/dianaseverinenko/

GQMMS, ook ik wil me hierbij aansluiten. Ik vind je afbeeldingen echt 100% aansluiten bij wat Diana doet en vind haar tattoos ook echt prachtig. Àls ik ooit nog iets laat zetten, dan mogelijk bij haar.
Persoonlijk vind ik haar werk nog verfijnder dan Blackbear, vrouwelijker en eleganter.

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 19:50

Tieneke schreef:
Jezzi schreef:
Diana Severinenko :j Ze is alleen net in NL geweest, dus zal wel even duren voordat ze hier weer een guestspot heeft. https://www.instagram.com/dianaseverinenko/

GQMMS, ook ik wil me hierbij aansluiten. Ik vind je afbeeldingen echt 100% aansluiten bij wat Diana doet en vind haar tattoos ook echt prachtig. Àls ik ooit nog iets laat zetten, dan mogelijk bij haar.
Persoonlijk vind ik haar werk nog verfijnder dan Blackbear, vrouwelijker en eleganter.

Dankjewel voor je berichtje! Ik volg haar nu op insta, in de hoop dat ze, ondanks ze net geweest is, snel deze kant weer op komt. Via via
Tieneke schreef:
Jezzi schreef:

Dankje voor je berichtje, volg haar op insta, hoop dat ze snel weer deze kant op komt, ondanks dat ze net is geweest! Via Instagram ook bij Olga Koroleva gekomen, spreekt mij ook erg aan, maar tja Rusland :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 19:56

Ik zit! :D

bzquinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 20:02

Afbeelding
Mn nieuwste plaatje op mn arm, uiteindelijk de bedoeling dat deze helemaal vol komt te staan.
Mijn andere arm heb ik al helemaal vol

Met werk heb ik hier geen last van (werk bij Shell)
Wel kreeg ik met trainingen vaak reacties van mensen van andere locaties die zeiden dat het bij hun locatie niet is toegestaan
Denk dat ik dan maar mazzel heb met mijn baas en manager :)

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 20:03

Wauw die is gaaf bzquinto!

bzquinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 20:03

Dankje :) !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 20:14

Gaaf!!

Voor mij trouwens apart dat ik hier "bedrijven" voorbij hoor komen waar tattoo's niet mogen, maar waar ik dat juist niet verwacht had en die sector juist als 'makkelijker/soepeler' bestempelt had :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-03-18 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 20:15

Succes Captain! :)

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 20:17

Captain schreef:
Ik zit! :D

*\o/* veel succes

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 20:48

GQMMS schreef:
Voor diegene die gereageerd hebben op mij, ontzettend bedankt! Ik kan helaas niet quoten op Mn mobiel.

Ik zag dat Hanna nu de boekingen gesloten heeft, maar ik hou t in de gaten. Haar werk spreekt mij aan!

@doubtless, ik sta voor de klas. Mijn collega heeft gehele arm getatoeëerd, hier doen ze er niet moeilijk over (regio Twente)

Houd instagram goed in de gaten! Ik denk dat ze binnenkort de agenda weer open gaan doen. De laatste keer was in december namelijk (wanneer ik mijn afspraak heb geboekt) en toen gingen ze plannen voor maart, april en mei. Verwacht dus wel dat het binnenkort nu weer eens open zal gaan.

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 21:13

IrisW schreef:
GQMMS schreef:
Voor diegene die gereageerd hebben op mij, ontzettend bedankt! Ik kan helaas niet quoten op Mn mobiel.

Ik zag dat Hanna nu de boekingen gesloten heeft, maar ik hou t in de gaten. Haar werk spreekt mij aan!

@doubtless, ik sta voor de klas. Mijn collega heeft gehele arm getatoeëerd, hier doen ze er niet moeilijk over (regio Twente)

Houd instagram goed in de gaten! Ik denk dat ze binnenkort de agenda weer open gaan doen. De laatste keer was in december namelijk (wanneer ik mijn afspraak heb geboekt) en toen gingen ze plannen voor maart, april en mei. Verwacht dus wel dat het binnenkort nu weer eens open zal gaan.

Dankjewel! Ga ik doen :)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 22:37

bzquinto schreef:
[ [url=m/yGXKPi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mn nieuwste plaatje op mn arm, uiteindelijk de bedoeling dat deze helemaal vol komt te staan.

Wel kreeg ik met trainingen vaak reacties van mensen van andere locaties die zeiden dat het bij hun locatie niet is toegestaan

Welke shop heb je deze laten zetten?
Hij komt me zo bekend voor.
Heb het idee dat ik hem een keer op Facebook heb gezien.

bzquinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 22:48

IvysToeter schreef:
bzquinto schreef:
[ [url=m/yGXKPi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welke shop heb je deze laten zetten?
Hij komt me zo bekend voor.
Heb het idee dat ik hem een keer op Facebook heb gezien.

In apeldoorn bij Wiseguys

YellowLeaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 23:11

Ik werk in de creatieve sector als designer en mijn baas is zó niet blij met mijn tattoos. Zo kan het dus ook nog :+

De eerste twee heeft hij genegeerd en toen de derde erbij kwam heeft hij gezegd dat hij het echt niet mooi vindt. Maar ik wel, dus jammer voor hem. Indien er leveranciers of klanten langs komen trek ik wel een blazer aan.

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 23:19

Grappig dat t toch in elke sector verschillend kan zijn en dan per baas ook weer .. ik heb er nog nooit reacties opgehad. Ze vinden m mooi of zeggen er niets van. T ja natuurlijk maar een simpele kleine tattoo maar toch.

Er is een nieuw idee geboren ... heb stripes meteen een berichtje gedaan om te vragen naar de mogelijkheden. Ik wil graag een wereldkaart aan de binnenkant van Mn andere arm en die langzaam inkleuren als ik dat land bezocht hebt Zoiets als dit: alleen dan formaat onderarm Afbeelding

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 23:34

*\o/*
Afbeelding

Zetten deed helemaal geen pijn, werd ee juist een beetje zen van.. :') Heb ook nog een vliegtuig silhouette op zijkant pols laten zetten daar komt later een foto van, hij zit nu ingepakt. :D

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 23:52

Gaaaaaf! <3

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 00:05

Gaaf Captain <3

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 00:08

Heel mooi <3

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 00:14

Ik heb een berichtje gestuurd naar Fabiona Bazuin! Ik heb haar portfolio gezien op instagram en moet zeggen dat ik best enthousiast ben!

Dit is een beetje het idee en de stijl die ik graag wil en dan tussen mijn schouderbladen!
Ben benieuwd wanneer ik reactie terug heb :D

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 01:17

Die kwal is gaaf zeg Captian <3