Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lekker lijstje heb je
Ook ben ik een stuk flexibeler geworden, wat ook zeker geen overbodige luxe was bij mij (altijd explosieve sporten gedaan, dus korte spieren)
In ieder geval: streven is -10 en weer strakker in mn vel. Daarbij 2 keer per week paardrijden, 2 keer thuis (denk ik) oefeningen doen en 1 keer of een blok om op de fiets of 5 km lopen. Verder minderen in koolhydraten. Struikelblokken zijn hier de ochtenden en middagen. S ochtends neem ik niet genoeg tijd om te eten/klaarmaken en s middags eten we rond 12, tussendoortje om 15:30 en avondeten pas om 19:30. Dat laatste stuk is een drama, want dan begin ik te snaaien.

Verder maandag fijne gesprekken gehad in het ziekenhuis, de switch van ziekenhuis lijkt goed uit te pakken. Mijn bloed is op een aantal dingen getest, word ik 9 april over gebeld en dan wordt het medicatie traject opgestart. Neuroloog heeft ook andere dingen die de erge vermoeidheid kunnen veroorzaken meegenomen, en ze gaan verder kijken naar mijn onderrug klachten. Ben wel positief gestemd!
ik hoop dat de dokters snel iets voor je kunnen doen, aan positieve instelling ontbreekt het je niet! Krijg je veel begrip en steun uit je omgeving?
Verder vind ik het lastig om te bepalen of ik echt streng lijn, ik vind het zelf namelijk wel meevallen. Eet gewoon gezond en eet ook als ik honger heb. Eet alleen niet te veel. Macro's probeer ik te tellen, maar zijn vrij lastig.

heb alleen echt best wel snaaibuien in de avond
)
Superveel zin in!
Mooi ook qua timing, net nu het beter weer wordt