[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 21:41

Je ooglook vind ik prachtig elke <3 knalt bij je groene ogen! Echter ben ik niet zo kapot van je lippen, ik vind ze zo enorm uit verhouding sinds de laatste keer opvullen, toen je ze voor het eerst had laten doen vond ik ze het mooist :j

Aan het sierraad te zien nog steeds de ballen voor je septum nog niet gehad? :D wanneer ga je? Is echt mijn favoriete piercing wel denk ik toch <3

goriginal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 22:15

@velvetblack Gave ooglook! Ik ben trouwens echt fan van je haar, dat zwart staat je fantastisch! Is het van jezelf of geverfd?

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 22:25

Jammer dames... maar wel begrijpelijk hoor. Je moet tijd en zin hebben voor zoiets.

Verder mooie foto's Elke (ik ga je ook maar Elke noemen want dat doet iedereen in dit topic :D )

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 22:39

_Friemel schreef:
Je ooglook vind ik prachtig elke <3 knalt bij je groene ogen! Echter ben ik niet zo kapot van je lippen, ik vind ze zo enorm uit verhouding sinds de laatste keer opvullen, toen je ze voor het eerst had laten doen vond ik ze het mooist :j

Aan het sierraad te zien nog steeds de ballen voor je septum nog niet gehad? :D wanneer ga je? Is echt mijn favoriete piercing wel denk ik toch <3

Hahaha dat heb je goed gezien Kelly :') ik heb gewoon echt de ballen niet en ben bang dat hij op een lelijke plek komt te zitten (hangt van je dunne velletje af).
Ik ben juist enorm blij met mijn lippen. Vooral omdat ik altijd zulke kleine lippen heb gehad. De reacties zijn inderdaad verschillend erover :)

Haha je mag me Elke noemen want zo heet ik ook!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 22:41

goriginal schreef:
@velvetblack Gave ooglook! Ik ben trouwens echt fan van je haar, dat zwart staat je fantastisch! Is het van jezelf of geverfd?

Ik ben peper en zout blond van mezelf. Ik verf het altijd zwart! Dankjewel :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 22:54

Doe je er gewoon een klein ringetje in, sluit ie alsnog aan, heb ik ook :j heb t kleinste ringetje dat er is ervoor 6mm. DS heeft geloof ik 8, dat is wel beter, meer sieraden voor :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 23:10

_Friemel schreef:
Doe je er gewoon een klein ringetje in, sluit ie alsnog aan, heb ik ook :j heb t kleinste ringetje dat er is ervoor 6mm. DS heeft geloof ik 8, dat is wel beter, meer sieraden voor :D

Ja maar ondanks dat het mega irritant is gezien die nooit recht zit, wil ik wel beginnen met zo'n horse shoe want die vind ik echt mooier dan een ringetje

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 23:33

Je hebt een horseshoe met een rechte bar, veel ringetjes zijn met een rechte bar wel te krijgen :j ideaal wel

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 08:13

_Friemel schreef:
Je hebt een horseshoe met een rechte bar, veel ringetjes zijn met een rechte bar wel te krijgen :j ideaal wel

Klinkt goed!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 09:56

Prachtig weer elk! En vind je lippen juist heel mooi nu :)

Ook ff n ooglook van mij was te donker voor n goede fullface helaas
Afbeelding

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 12:09

Leuk suus, je zou voor het mooie je wenkbrauwen nog bij kunnen knippen aan de bovenkant :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 13:06

Ja zag in de closeup dat t weer nodig was idd :)

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 13:06

Look van gisteren, heb vandaag niet echt iets bijzonders op. Sorry voor filter. :o

Afbeelding

Heb hier die UD lipstick op.

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 14:15

Een liquid of? Anders is het wel een hele indrukwekkende matte lipstick!

Stunning look btw :D

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 15:13

Het is een liquid ja. :j
Thanks, zoals gewoonlijk zijn mijn wimpers weer foetsie. :')

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 16:21

Die lipkleur staat je echt heel erg goed Always!

Velvetblack ook weer heel mooi zeg *\o/* En Suus ook een leuke ooglook! Ben niet zo heel erg weg van die lichtste kleur maar de shimmer erboven is prachtig.

En spannend Phoya, dan ga ik even je blog in de gaten houden! Ben heel benieuwd ook wat voor look je er mee gaat maken :j

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 17:47

Memories: hij lijkt nu plat maar er zaten groene glitters overheen, je ziet ze n beetje in mn ooghoek..

Heel mooi allways!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 21:44

Jammer van het slechte licht inderdaad suus, kleur komt volgens mij heel anders over. Leer je veel bij van je opleiding trouwens?? :)

Dat is inderdaad een mooie matte Always, blijftie goed zitten bij je?

Vanochtend was mn vriend luidruchtig opgestaan voor werk dus ik was ook vroeger op voor werk, dus nog fotos kunnen maken sochtends voor ik ging.

Afbeelding
Afbeelding

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 21:50

Heel mooie ooglook Elke! Wat leuk je nieuwe uitdaging bij Urban Decay, vind dat merk super bij je passen :j heel veel succes en plezier en wellicht dat ik je daar eens tegen kom, ben daar vorige keer heel erg fijn geholpen toen ik met mijn moeder ging shoppen :)

Suus, je wenkbrauwen zijn echt prachtig. Voorheen was het 'staartje' vaak wat te dun in verhouding naar mijn voorkeur, maar nu zijn ze echt perfect :) gebruik jij een pomade of potlood?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 15:48

Pomade.. ze zijn eindelijk in balans idd ben er ook erg blij mee :) zag oude fotos manman :=
Elke eerlijk gezegd niets nieuws gehoord nog maar wel leuk om op andere bezig te zijn en daar vertrouwen in te krijgen :)

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 17:56

Mooie zachte look always!

Gaaf elke! Kleuren staan je erg goed!

Vandaag wezen shoppen, qua make up erg goed geslaagd!

Afbeelding
Afbeelding

En mijn look van vandaag

Afbeelding
Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 18:08

Goed geslaagd melati!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 18:17

Wat mooi dat paars Elke

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 18:18

Mooi met dat paars velvetblack!

En ja Suus dat zal dan wel het licht/de foto zijn want de glitters zie je er idd haast niet in terug, zal in het echt vast mooier geweest zijn :j

Mooie aankopen Melati! En wat kan jij die donkere lip goed hebben joh! Hele mooie look :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 18:59

Zo ik meld me hier ook weer eens. Laatste tijd niet zoveel met make-up gedaan.

Mooie looks Elke, vooral dat paarse. En ik heb er even overheen gelezen, maar je gaat bij UD aan de slag lees ik? Of werk je daar al?

Mooie aankopen Melati. Je kunt dat zwarte goed hebben, wel heftig hoor hihi :P Vind alleen je zwarte wenkbrauwen erg heftig, maar dat kan ook komen in combi met de lippen.

Always, mooie liquid hoor. Zit ie ook fijn? Welke kleur is het? Ik denk dat als je de foto meer van bovenaf maakt, dat je wimpers beter uitkomen, nu kijk je omlaag en dan zie je ze idd niet goed.

Ik ben nog steeds blij met mn Gerard cosmetics liquid stash. Zijn er maar 2 die ik eigenlijk niet pak, de rest wel. Ik heb een donkerrode met een glitter erin, maar die droogt niet goed op en dekt niet mooi, en oranje pak ik niet zo snel.
Rood heb ik ook een tijdje niet gepakt, maar toen ik vorige week naar Het verzet kraakt ging, een theatervoorstelling in Almelo, ben ik een beetje in de jaren 50 stijl gegaan :D

Afbeelding

En 2 weken terug op vakantie geweest. Ondanks goed insmeren met factor 50 + hoed + schaduw zitten, toch weer veel vlekken -O-

Afbeelding