Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
morgen officiële weegdag
je eet ook best veel natuurlijk. Kijk het even aan, als je niet lekker bent eet je automatisch minder. fargo schreef:Onderwerp: paardrijden en overgewicht.soeboenoe schreef:En wanneer je jouw calorie inname wisselt per dag fargo?
Dan blijft je metabolisme wat hoger?
Dat probeer ik wel een beetje en zo in ieder geval niet te weinig te eten en bezig te blijven. Moet ook echt water blijven drinken en niet te veel koffie. Dat is soms lastig als het druk is. Vergeet ook water tijdens avondeten dat heb ik vandaag ook weer hersteld. En in zomer fietsen we naar stal dat gaat nu ook minder.
_KellyAV schreef:Lukt het niet ladybird?
vorige week had ik buikgriep, deze week blaasontsteking. ik heb gewoon ff de kracht niet om alles te laten staan waar ik echt zin in heb. plus dat ik dit weekend verjaardag heb, en morgen uit eten ga. en er deze week ook al chocola gesneuveld is, is het niet even anders. Maandag weer een week. Ik ben 7 maand bezig met afvallen, en dit is de eerste week dat het echt echt niet lukt. naja, daar teken ik dan maar ff voor

ik ben met al die keren uit eten (al is het wel een beetje gokken met de portiegroottes) nooit boven mijn doel uit gekomen. Scheelt dat ik sowieso al geen toetjes neem misschien, ivm niet goed tegen suiker kunnen.