Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jiskaa schreef:Cat; Maar het is toch ook zo dat gewicht niet perse een goede graadmeter is? Als je cm's verliest, maar wel 0,5 kilo aankomt, dan is er natuurlijk geen probleemMaar ik snap de demotivatie wel, dat was voor mij altijd een enorme valkuil om dan weer terug te vallen in oude gewoontes
Join the club Eleadoras, ik ga denk ik ook maar met eetlijstjes beginnen straks.
Heb nog niks gehoord van begeleidster, hopelijk belt ze snel, weet ook niet hoe laat ze begint. Ben gisteravond gezwicht voor een broodje kipfilet en een tosti met kaas, waarvan die tweede ik nu de andere helft heb opgegeten en uiteraard een shake want ik heb niks anders in huis en moet toch etenMisschien kan ik het combineren door bijvoorbeeld alleen ontbijt te vervangen door een shake, we moeten maar even zien
![]()
@ Stamper; Straightaway producten. Knap hoor dat je dat kan volhouden, ik heb besloten niet meer volledig ermee door te gaan, het is gewoon niet geschikt van mij. Werd er echt zo ziek van, dat vind ik het niet waard. Welke producten heb jij?
Fijne dag allemaal!
Stamper schreef:Jiskaa schreef:Cat; Maar het is toch ook zo dat gewicht niet perse een goede graadmeter is? Als je cm's verliest, maar wel 0,5 kilo aankomt, dan is er natuurlijk geen probleemMaar ik snap de demotivatie wel, dat was voor mij altijd een enorme valkuil om dan weer terug te vallen in oude gewoontes
Join the club Eleadoras, ik ga denk ik ook maar met eetlijstjes beginnen straks.
Heb nog niks gehoord van begeleidster, hopelijk belt ze snel, weet ook niet hoe laat ze begint. Ben gisteravond gezwicht voor een broodje kipfilet en een tosti met kaas, waarvan die tweede ik nu de andere helft heb opgegeten en uiteraard een shake want ik heb niks anders in huis en moet toch etenMisschien kan ik het combineren door bijvoorbeeld alleen ontbijt te vervangen door een shake, we moeten maar even zien
![]()
@ Stamper; Straightaway producten. Knap hoor dat je dat kan volhouden, ik heb besloten niet meer volledig ermee door te gaan, het is gewoon niet geschikt van mij. Werd er echt zo ziek van, dat vind ik het niet waard. Welke producten heb jij?
Fijne dag allemaal!
Ik gebruik alleen de shakes, inderdaad ook van Straightaway. Werkt prima voor mij, maar het klopte wel dat je 3e dag het moeilijkst is!
Laura82 schreef:Ik denk dat die relatie met stress er bij mij ook heel erg is, ik ben sowieso een echte stress eter, maar ik heb dan ook echt veel meer honger en suikerdips enzo. Best lastig nu ik constant stress heb. Dat probeer ik aan te pakken, maar is nog niet zo makkelijk.
Stamper schreef:Ik slaap gewoon normaal zoals altijd, alleen word moe wakker... En wanneer ik wil slapen, lukt dit niet, en pak je snel je telefoon er weer bij!
Ga tussen 22 en 23 uur naar bed, en wekker gaat rond 06:30.
Stamper schreef:Ik slaap gewoon normaal zoals altijd, alleen word moe wakker... En wanneer ik wil slapen, lukt dit niet, en pak je snel je telefoon er weer bij!
Ga tussen 22 en 23 uur naar bed, en wekker gaat rond 06:30.
Aria_zz schreef:Slapen is daarbij ook erg belangrijk. Je hebt erge niod aan suiker als je weinig geslapen hebt, of slecht geslapen, en dan kun je echt in alles wat suiker is trek hebben.
Het helpt soms om gewoon te denken: oja, slecht geslapen, daarom heb ik zoveel honger! En dan even een goede slok fris water te nemen.
Door te weinig slaap heb je ook gemakkelijker stress.