Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sans6 schreef:Heb een vrij simpele tattoo die ik wil laten zetten en een beginnend artiest gevonden die in januari een shop opent. Wel nette tattoos al van gezien. Maar nog vanuit huis werkt nu. Zouden jullie daaraan beginnen?
Aan de ene kant, zo iemand moet érgens beginnen. Maar aan de andere kant...
_love12_ schreef:Judass schreef:Zoek even in het topic zou ik zeggen, meerdere ervaringen te vinden.
Geen zin om 227 pagina's te moeten doorzoeken![]()
pluche_pluus schreef:Hebben jullie ervaring met teen tattoo's?
Wil een hartje op mn 'ring' teen![]()
zal volgende week wat gerichter zoeken naar een shop voor info. Staat er natuurlijk binnen 10 minuten op.
Kwal schreef:pluche_pluus schreef:Hebben jullie ervaring met teen tattoo's?
zal volgende week wat gerichter zoeken naar een shop voor info. Staat er natuurlijk binnen 10 minuten op.
Een collega van mijn vriend had een vlieg op zijn grote teen, maar na een jaar was hier weinig meer van over. Alleen nog wat grijze lijntjes, er was geen plaatje meer in te zien
Kwal schreef:Dat kan hem weinig schelenHij heeft regelmatig tattooparties bij hem thuis, hij zit onder de plaatjes. Gewoon wat hem leuk lijkt wordt erop gezet, zit totaal geen lijn of stijl in
The_Cat schreef:Kwal schreef:Dat kan hem weinig schelenHij heeft regelmatig tattooparties bij hem thuis, hij zit onder de plaatjes. Gewoon wat hem leuk lijkt wordt erop gezet, zit totaal geen lijn of stijl in
Goh jah, maar andere mensen misschien wel. Dan denk je een goed plekje gevonden te hebben waar het niet zo zichtbaar is
pluche_pluus schreef:Hebben jullie ervaring met teen tattoo's?
Yasmine schreef:De tattoo hierboven: ik denk dat die hele kleine details (de kleine stipjes/lijntjes naast de tak) na verloop van tijd gewoon in elkaar gaan overlopen. Inkt zet altijd een beetje uit nadat het gezet is en lijntjes worden een beetje dikker, en hier is wel heel weinig ruimte gelaten om die uitloop te compenseren.