Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lyanne_sanne schreef:Ik mis eigenlijk het fruit in je lijstje. Je zou bijvoorbeeld je ontbijt kunnen vervangen met havermout en tussendoor een appel ofzo?
gribaldi schreef:Iloveiswan is het nog gelukt met tussendoortjes? Balen dat je allergisch bent, dat vink ik de lekkerste snacks haha.
Iloveiswan schreef:gribaldi schreef:Iloveiswan is het nog gelukt met tussendoortjes? Balen dat je allergisch bent, dat vink ik de lekkerste snacks haha.
Ja lukt nu even wat minder zit op een camping voor de fiets 4 daagseheeeeeele kleine koelkast maar hebben nu druiven en wilde perziken voor tussendoor en ontbijt op de camping ( witte broodjes sleecht )
en s`avonds stukje vlees beetje aardappels en groente.
Eet nu veel wilde perziken die zijn nu altijd zo lekker en af en toe meloen.
MarjanB schreef:Mag ik vragen wat jullie vinden van onderstaand? Ik wil een kilo of 5 tot 10 afvallen (wat mn lichaam aan kan) en vocht buiten beschouwing gelaten.
Ontbijt krentenbol met kaas
tussendoor krentenbol met kaas
middageten salade (bloemkool broccoli aardappel paprika mais en gegrilde groenten)
tussendoor Bounty (slechte keuze was vergeten zelf wat mee te nemen)
Avond eten Roerbak Kip tomatenconcentraat, chillisaus roerbakgroenten en rijst.
Beweging Paardrijden, half uur intensief en daarna nog 3 kwartier afwisselend hardlopen wandelen (stevig tempo) ben hardlopen aan het opbouwen heb denk ik een kwartier kunnen hardlopen rest is wandelen geweest.
Weet dat ik iets minder vet zou moeten nuttigen, maar hoe het verder zit?
MarjanB schreef:Klopt, normaal eet ik gewoon bruin brood met "normaal" beleg als ham of hagelslag. Was nu even dat er niks anders was.
Hoe vaak eten jullie iets wat niet binnen het lijnen past? Zoals een keer patat of pizza?
MarjanB schreef:Klopt, normaal eet ik gewoon bruin brood met "normaal" beleg als ham of hagelslag. Was nu even dat er niks anders was.
Hoe vaak eten jullie iets wat niet binnen het lijnen past? Zoals een keer patat of pizza?