Voor de mensen die het misschien interessant vinden: www.salonized.nl Vind het echt leuk om te doen ook, terwijl ik met excel mezelf altijd moest dwingen de boel bij te houden
Tazzey
Geplaatst: 07-06-15 11:49
Ik heb het doorgegeven aan een vriendin, zij heeft haar eigen kapsalon.
Gisteren weer even mijn nagels gedaan. Linker hand is weer netjes recht doe ik vanavond even want ondanks de frees is het nog altijd té pittig. Ik heb alleen een roze, semi-transparante builder gebruikt want ik lak ze toch dagelijks dus geen moeite gedaan om er een stylish babyboom van te maken.
Ik heb vandaag een nailart tutorial gemaakt met de nieuwe OPI Color Paints. Die Color Paints zijn echt heel erg leuk! Ik was even bang dat ze de Sheer Tints achterna zouden gaan.
Tazzey
Geplaatst: 08-06-15 12:02
Wat zijn jullie stil meiden!
Ik heb vandaag Essence Prince Charming op mijn blog. Een metallic blauwe, wel een mooie kleur. De kwaliteit is ook erg goed. Ik heb hem na vijf dagen verwijderd en had enkel wat tipwear.
Yv_
Geplaatst: 08-06-15 12:12
Drukdrukdruk maar superleuk weekend gehad! Heb nieuwe bewoners ,3 konijntjes voor in de tuin: Gijs, Sjaak & Japie .
Oh die vind ik heel erg gaaf, vooral matte! Leukste uit de collectie voor mij tot nu toe .
Ik heb Shy Violet vandaag. Prachtig, maar toch wel heel anders dan ik had gedacht..
Ik ben er wel redelijk achter wat steeds zo funest is voor mijn nagels en ze steeds afbreken en dan met name altijd de duimnagels, en dat is namelijk het aantrekken van sokken. Aankleden sowieso wel, maar ik moet eens proberen mijn handen anders te gebruiken of vingerhoedjes te koopen
amandananana
Geplaatst: 10-06-15 11:39
Die is ook leuk yv, toevallig heb ik net Trip Into the blue gelakt van deze LE. Ik vind het een leuk kleurtje maar hij droogt door de matte finish enorm streperig op.. Foto is mobiel kwaliteit haha
Tazzey
Geplaatst: 10-06-15 11:53
Leuke kleuren die LE Catrice!
Ik heb die paarse nog steeds op mijn nagels zitten. Het duurt onwijs lang voordat die jelly uitgehard is. Ik kan er nu nog deukjes in maken... Als onderdeel van een nail art hebben ze daar geen last van dus wellicht heb ik toch te dikke laagjes aangebracht.
Ik heb vandaag OPI Chiffon My Mind uit de Soft Shades collectie op mijn blog.
Tazzey
Geplaatst: 11-06-15 10:49
Ik heb vandaag swatches van Layla Turq N Caicos op mijn blog, een mooie groene crème.