Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 00:27

NeverGiveUp schreef:
Wat?

Zo'n streep in het midden ja, maar niet van zweet hoor :')

Ja, dat bedoel ik.
Een gootje om je zweet naar je billen af te voeren. :')

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 00:29

Raponsje schreef:
NeverGiveUp schreef:
Wat?

Zo'n streep in het midden ja, maar niet van zweet hoor :')

Ja, dat bedoel ik.
Een gootje om je zweet naar je billen af te voeren. :')

Gatver. _O-

Naja beter in één stroompje dan zweet all over :D

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 00:30

6w6p is toch zoiets als de shred? Ik zoek gewoon iets voor m'n hele lijf, want ik heb overal vetjes die iets minder mogen en waar m'n spieren sterker/groter mogen worden :D

Vraagje trouwens. Als ik bij plankposities en die scissors even check of ik 'n buik goed span, staat m'n buik bol door de spieren >;) De rechte buikspieren zijn dan fel aangespannen, maar de schuine en dwarse vallen helemaal naar binnen. Net alsof ik 500 situps doe op een dag en de rest maar vergeet. Het ziet er niet uit gewoon. Hebben anderen dit ook? Hoort dat wel zo? :o

NeverGiveUp

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 00:55

6 week sixpack is minder cardio, meer krachttraining. En dan specifiek op je 'core' dus je buik en rug, schouders.
Niet op je billen of benen, en ook niet echt geschikt als je all over vet weg wilt hebben denk ik :)
Het is niet echt gericht op vet verbranden, dan wel om je buikspieren keihard te trainen.

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 01:28

Ik maak altijd zelf een sausje als ik hamburgers bak.
Stukjes tomaat, ui en beetje knoflook smoren in een pan.
Wat kruiden erdoor etc.
En dat bijvoorbeeld op een zacht bolletje met ijsbergsla en plakje jong belegen (standaard kaas in huis hier). Als de saus niet voldoende is gewoon nog een klodder ketchup erbij.

Wat ik laatst had: shoarmabroodje, magere hamburger, paprika, rucola en tzatziki. Recept van de Albert Heijn.
Echt onwijs lekker!

Succes Raponsje!

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 09:13

zo gisteravond op me werk nog even een level gedaan begon pas om 23.45 met als resultaat dat ik nog na liep te stuiteren in me bed haha geen perfect tijdstip dus :x

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 09:21

Zo, het topic loopt gelukkig iets minder hard, kan ik nog een beetje bijlezen, haha. :)

Hoipiepeloii: Ik kon er inderdaad ook 10 op de Nathalie-manier aan het eind van level 1, haha. Level 2 vind ik wel zwaarder, maar opzich ging het heel aardig voor de eerste keer, straks maar weer proberen mét schoenen aan.

Raponsje, van mij helaas ook geen tips, maar veel succes! Voel je je al iets beter of nog steeds hetzelfde? Hopelijk kan je in ieder geval weer snel als zuurstok door het park gaan. :D

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 09:25

Goedemorgen! Zo even twee dagen offline geweest, dus had heel wat pagina's bij te lezen. Voor het gemak heb ik dat dan ook maar niet gedaan :P
Ik heb gisteravond dag 6 van level 1 gedaan en ik moet zeggen dat het me steeds makkelijker af gaat. De eerste paar keren was ik echt buiten adem nadat ik klaar was, nu al steeds minder. Dus dat is alvast een mooie verbetering! Alleen de push-ups willen nog niet lukken op de Nathalie manier, maar dat komt vooral doordat mijn linker schouder daar niet sterk genoeg voor is, dus die doe ik (voorlopig) lekker op dat Anita manier.

Hamburgers mmm lekker! (alleen niet op dit tijdstip van de dag). Ik heb helaas geen lekker recept voor je.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 10:14

Goedemorgen !!
Het opdrukken vind ik ook echt ontzettend zwaar hoor... ik kan max 6 keer op de zwaardere manier, en ga daarna over op de lichtere.

Heb mezelf vanmorgen opgemeten, en ik ben 7cm kwijt in totaal.
Trouwens, mijn ene bovenbenen is dikker als de andere zit 2cm verschil tussen, ik heb een paar keer nagemeten op precies dezelfde plaats maar krijg geen andere uitkomst.
Ben ik nu raar ? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 10:20

Iedereen heeft een dominant been. Net zoals de een met rechts schrijft en de ander met links, zo heeft iedereen ook een voorkeursbeen. Dikke kans dat die wat gespierder is? Of juist sneller afslankt.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 10:33

Is dat echt zo ?!?! Nooit geweten.... verklaard in ieder geval een hoop.
Begon al aan mezelf te twijfelen :o :D

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 10:35

Runder gehakt gebruiken ipv varkens raponsje!
Zelf wat kruiden erdoor. Wat groenvoer op je broodje en klaar!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 10:36

Hi allemaal,

ik heb even een weekendbreak gehad. Ook omdat ik de 30 days klaar had. Vandaag dus starten met een nieuwe workout. 6 weeks... Met een pauze tussendoor ivm snowboarden. Wellicht begin ik dan opnieuw. Of doe ik nu eerst 6 weeks afwisselen met shred. Ofzo. Ik ben er nog steeds niet uit _O-

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 10:38

:wave:
Ik kom mij ook melden na al het meelezen.
Vandaag ga ik beginnen aan dag 3 van lvl 1. Ik moet zeggen dat ik het echt heel goed vol te houden vind.
Maar men wat een spierpijn in mijn kuiten en billen :+
De push ups ben ik ook niet zo goed in maar ik weet uit ervaring dat het oefenen is. Vroeger kon ik er 50 aan 1 stuk doen >;) Dat is voor mij de enige oefening doe ik niet op de "natalie manier" doe.
Dag 1 helemaal gemeten, gewogen en foto's gemaakt. Ik ben benieuwd :D

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 10:39

Ik ben halverwege level 3 en kan nu pas echt goed de push-ups doen. :+ Dus, volhouden! Komt vanzelf goed. :j

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 10:42

Inderdaad, oefening baart kunst he :D Maar ik vind het wel echt leuk. Leuke workouts ook.

Veerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 10:50

Echt leuk om al jullie verhalen te lezen, krijg er zelf ook meer motivatie van :)
Ik heb op het moment echt een hele platte buik, maar dat komt door het ziek zijn en zal er over een paar dagen al weer aangekomen zijn. Ik wou mezelf ook gaan meten maar daar moet ik nu maar even mee wachten.

MirMy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 10:50

Ik ben vandaag begonnen met dag 1 level 1, maar ik kon het niet volmaken. Ik ging zowat van mijn graat. Ik heb overgewicht, veel, en ik ben een roker, kreeg bijna een paniekaanval. Ik heb dus maar een kwartier gedaan. Ik weet niet of dit wel iets voor me is, moet denk nog rustiger opstarten met een training. Binnenkort wil ik stoppen met roken.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 11:00

Welkom meiden!!

MyrMe, kom op gewoon doorgaan. Het is voor iedereen wat. Morgen weer een dag en volhouden. Niemand had het makkelijk in het begin. Dat ligt niet aan jou. :(:)

Gosh damn wat zijn de V raises in level 2 zwaaaaar!! Maar ik had vandaag denk ik ook niet heel erg mn dag want t ging allemaal zwaarder dan anders. Vanavond moet ik werken dus ook weer lekker in de weer. Laat 6w6p maar even voor wat het is vandaag. :')

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 11:04

Net dag 12 gedaan en het ging echt lekker! Alleen, ik heb het vandaag met schoenen aan gedaan, maar mijn voeten/tenen blijven zo'n pijn doen. Vooral als je op handen en tenen moet staan en dan verspringen met je voeten. Heeft iemand misschien tips?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 11:06

MirMy schreef:
Ik ben vandaag begonnen met dag 1 level 1, maar ik kon het niet volmaken. Ik ging zowat van mijn graat. Ik heb overgewicht, veel, en ik ben een roker, kreeg bijna een paniekaanval. Ik heb dus maar een kwartier gedaan. Ik weet niet of dit wel iets voor me is, moet denk nog rustiger opstarten met een training. Binnenkort wil ik stoppen met roken.

Is het geen idee om eerst een poosje te sporten onder begeleiding? Veel sportscholen bieden dat volgens mij wel aan. Dat je wilt stoppen met roken en meer wel gaan sporten is natuurlijk top! En ik ben er ook absoluut voor om te gaan doorzetten, het is echt de moeite waard! Maar ik denk ook dat het veilig moet zijn. Als je zegt dat je flink overgewicht hebt is het misschien voor jezelf verstandiger om een begin te maken met sporten, onder begeleiding?

Niet aanvallend bedoelt hoor! :)

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 11:07

MirMy, misschien gewoon een kwartiertje per dag en dan doe je toch gewoon twee weken over level 1? Niks om je voor te schamen hoor! :D
Ik ben ook 20 kilo afgevallen vorig jaar en nu aan het sporten om alles weer strak in model te krijgen dus jij kan het ook!!

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 11:07

Diane_ schreef:
Net dag 12 gedaan en het ging echt lekker! Alleen, ik heb het vandaag met schoenen aan gedaan, maar mijn voeten/tenen blijven zo'n pijn doen. Vooral als je op handen en tenen moet staan en dan verspringen met je voeten. Heeft iemand misschien tips?

Vervelend! Heb je wel goede sportschoenen aan?

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 11:28

Zag weer een heel mooi lijstje voorbij komen, netjes!! :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 11:29

MirMy schreef:

Al het begin is zwaar. Beetje bij beetje opbouwen, luister naar je lichaam, drink voldoende water. Stop als je duizelig wordt, moet overgeven of letterlijk neervalt. Doe evt. een hardslagmeter om ter controle én zet een glas drinken neer binnen handbereik.

Maarrr _/-\o_ dat je toch bent begonnen! En al doe je er langer over: Elk begin is moeilijk, het is zwaar, het doet pijn en je gaat je waarschijnlijk tig keer afvragen 'waarom doe ik dit ook alweer.' Je doet het voor jezelf, omdat jij wil afvallen en van het overtollige gewicht af wil. Daar doe je het voor :)