naomi_g1998 schreef:Heb nog nooit van die winkels gehoord maar ik zie dat er een in Nijmegen zit, daar kan ik binnenkort wel een keer langsgaan.
Loperscompany in de Bloemerstraat!!! Topservice en analyse!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze waren zwart met paarse veters
elmo_browny schreef:Ik ga me nu klaar maken om weer even samen met mijn zusje te gaan lopen![]()
Gewoon nog een keer les 1 van evy omdat ik daar al flink wat moeite mee heb. Eerst dat goed vol kunnen houden en daarna gaan uitbreiden.
Komt vanzelf (haha nou ja bijna
)
gezellig! Welkom allemaal
ik heb vandaag voor het eerst eigenlijk zonder pompje toch gewoon mijn training kunnen voltooien en zelfs net een klein beetje harder gelopen dan normaal (ik ben de kluns die regelmatig zn pompje vergeet
). Ik heb 7,1 km afgelegt in 41,50, heb les 8 van evi 5-10km gelopen. Mijn doel is heeeeeeel ver nog, aan het eind van de zomer meedoen aan mn eerste hardloop "wedstrijd" en dat wordt 10km bij marathon Meerssen wrss. Ik hoop met evi 10km in 60 minuten te halen en dan zien of ik de afstand ga uitbreiden of de 10km sneller maken, wat raden jullie aan.
Tot mijn zusje ineens zei dat zij wel mee wou. Dus nu lopen wij samen. Alleen de volgende keer kan ze niet, dus ga ik een keer alleen. Maar probeer wel zo veel mogelijk samen te lopen.
.
.

DynamiteS schreef:Met welke apps lopen jullie? Wordt daarin gezegd wat je moet doen ofzo?
elmo_browny schreef:DynamiteS schreef:Met welke apps lopen jullie? Wordt daarin gezegd wat je moet doen ofzo?
Ik heb op mijn mp3 de muziek van evy staan. (voor interesse, pb) Hier wordt verteld wanneer je wat moet doen, hoelang en wat ik fijn vind is dat je word toegesproken.
Daarnaast heb ik op mijn mobiel de app Endomondo lopen, deze houd de km bij, de tijd, de route, calorieën en nog wat dingen. Altijd leuk om terug te kijken.
elmo_browny schreef:DynamiteS schreef:Met welke apps lopen jullie? Wordt daarin gezegd wat je moet doen ofzo?
Ik heb op mijn mp3 de muziek van evy staan. (voor interesse, pb) Hier wordt verteld wanneer je wat moet doen, hoelang en wat ik fijn vind is dat je word toegesproken.
Daarnaast heb ik op mijn mobiel de app Endomondo lopen, deze houd de km bij, de tijd, de route, calorieën en nog wat dingen. Altijd leuk om terug te kijken.