naomi_g1998 schreef:Heb nog nooit van die winkels gehoord maar ik zie dat er een in Nijmegen zit, daar kan ik binnenkort wel een keer langsgaan.
Loperscompany in de Bloemerstraat!!! Topservice en analyse!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elmo_browny schreef:Ik ga me nu klaar maken om weer even samen met mijn zusje te gaan lopen![]()
Gewoon nog een keer les 1 van evy omdat ik daar al flink wat moeite mee heb. Eerst dat goed vol kunnen houden en daarna gaan uitbreiden.
DynamiteS schreef:Met welke apps lopen jullie? Wordt daarin gezegd wat je moet doen ofzo?
elmo_browny schreef:DynamiteS schreef:Met welke apps lopen jullie? Wordt daarin gezegd wat je moet doen ofzo?
Ik heb op mijn mp3 de muziek van evy staan. (voor interesse, pb) Hier wordt verteld wanneer je wat moet doen, hoelang en wat ik fijn vind is dat je word toegesproken.
Daarnaast heb ik op mijn mobiel de app Endomondo lopen, deze houd de km bij, de tijd, de route, calorieën en nog wat dingen. Altijd leuk om terug te kijken.
elmo_browny schreef:DynamiteS schreef:Met welke apps lopen jullie? Wordt daarin gezegd wat je moet doen ofzo?
Ik heb op mijn mp3 de muziek van evy staan. (voor interesse, pb) Hier wordt verteld wanneer je wat moet doen, hoelang en wat ik fijn vind is dat je word toegesproken.
Daarnaast heb ik op mijn mobiel de app Endomondo lopen, deze houd de km bij, de tijd, de route, calorieën en nog wat dingen. Altijd leuk om terug te kijken.