[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cerilene_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 10:40

Wow, Jolien, echt heel mooi.

Man, in dit topic krijg ik zoveel inspiratie voor tattoos. Helaas vind mijn vriend het helemaal niets, waardoor ik erg tegengehouden wordt.
Ik heb 1 kleine zwart/wit tattoo tussen mijn schouderbladen laten zetten 6 jaar geleden ofzo (wij waren toen tijdelijk uit elkaar en ik greep mijn kans, haha :P). Deze zou ik graag laten uitbreiden over mijn rug naar beneden met een aantal uiteenlopende elementen erin verwerkt in bijpassende stijl. Maarja, voorlopig blijft het dromen. Ook financieel gezien zit het er trouwens voorlopig niet in. balen...

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 11:09

Mooie tattoo joolien.

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 11:11

Mijn vriend vind het ook niks. En nu die weet dat ik me hoefijzer op me rug wil coveren door een betere versie schrok ie wel. Uitgelegd waarom en m is met een precies oog naar laten kijken en zag ook wel dat ie niet mooi was. Maar ik laat me evengoed niet tegen houden. Mijn lichaam. En ik voel me niet happy met dat ding dus ja jammer voor hem dan maar. Tuurlijk ergens in me achterhoofd houd ik er rekening mee maar t gaat wel om mij hier

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 11:11

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 12:03

Gaaf gedaan hoor joolien.. vind de plek ook echt origineel..
Succes met het er af blijven. :D

Mijn man is voor dat ik me laat tatoeren ook altijd sceptisch.. tot dat het er op zit.. dan vind hij het altijd prachtig.

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 12:15

Je hebt helemaal gelijk hoor ecyoj. Uiteindelijk beslis ik zelf over mijn lichaam, maar het is wel erg jammer als hij er niet enthousiast over kan zijn. Ik zou graag een grotere tattoo willen, die helemaal over mijn rug loopt, maar dat is voor hem wel heel veel van het goede. Hij kan het bloemetje wat ik nu heb net aan zeg maar :). Maar als ik het over een tijd nog steeds echt graag wil zal hij ermee moeten leven.

Mijn vriend heeft ook nog eens van die stomme redeneringen ervoor. "ja, straks hebben we kinderen en dan..." En dan wat...?! Dan hebben ze een getatoeëerde moeder, shocking... Haha, soms is hij iets te traditioneel en burgerlijk :P.

Hij heeft overigens wel vaker bedenkingen over 'gekke' dingen die ik wil, en meestal is het inderdaad zoals bij jou Olikea, dat hij het achteraf toch wel leuk vind. Misschien dat als ik eenmaal die stap zet het hem toch mee zal vallen.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 14:26

Jammer idd!
Mijn vriend vroeg laatst nog: wanneer laat je je nou weer tatoeëren??
Euhhh zodra ik weet wat ik wil :+
Pfffff het schiet echt niet op met mijn inspiratie -O-

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 18:51

Zou ik misschien gezellig mee mogen kletsen/mee lezen

heb tijdje terug al weer ff geleden ook meegeklets en toen mijn eesre tattoo laten zetten en laten zien,
ws weet niemand het meer haha.(is ook al bijna jaar geleden)

Ondertussen heb ik nu in totaal 5 tattoo's, 6de ontwerp is al klaar maar wanneer ik die ga zetten weet ik nog niet, en zit nog te denken voor mijn moeder een tattoo te laten zetten, vond mijn moeder ook echt super leuk dat ik dat wilde doen, ze ging zelf ook nadenken over een idee, en ik over welke plek haha.

zag suoer mooie tattoo's voorbij komen

@sall: haha leuk dat jou vriend het ook leuk vind, hoor je niet zo vaak dat mannen het leuk vinden dat hun virendin tattoo's hebben.
Mijn vriend had toen ik hem leerde kennen al 4 tattoo's dus en vond het ook helemaal niet erg dat ik er een wilde, had toen ik hem leerde kennen nog een, maar wilde er wel een laten zetten maar had toen geen idee wat en waar

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 19:24

Hoi indylover! Heb je foto's v je tattoo's?

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 20:26

hierbij de foto's:

is voor mijn overleden pony: (staat er nu bijna een jaar)
Afbeelding

onderste 3 foto's stonden ze er net uurtje op

mijn sterrebeeld
Afbeelding

staat voor mijn hond die ik bijna 13 jaar geleden heb laten inslapen
Afbeelding

Afbeelding

En mijn nieuwste aanwinst zondag laten zetten.
Afbeelding

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 20:51

Vindt iedereen 't nog steeds leuk om Adam kunstwerkjes te zien?
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 9442_n.jpg

Hij had ook nog twee nieuwe coverups maar die waren te zwart naar mijn smaak. Wel weer strak gezet maar erg donker. Zal wel een heel donkere tattoo onder zitten.

Mooie tattoo's Indylover, subtiele dingetjes wel. Op m'n hand zou ik persoonlijk niet doen maar vind em wel mooi.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 20:53

Ik vond juist die zwarte vogel heel erg gaaf! Zou hem nooit zetten, maar wat een geweldig ding!

Afbeelding

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 20:56

Hee, hoe krijg jij ze hier wel geplaatst? Eerst zelf opgeslagen ofzo?
Ja, hij is wel gaaf gezet maar zou zelf idd nooit zoiets zwarts willen.

irmaaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 21:05

hallo :)

even een vraagje ik heb nu 2 tattoo's en wil in september graag mn 3e laten zetten, nu ben ik alvast aan het rond kijken naar een goede tattooshop in of rondom Alkmaar, vorige shops was ik niet zo tevreden over vandaar graag een andere shop,

jullie een idee over een goede shop?

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 21:24

oooh die van adam <3

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 22:02

Wauw ik vind ze gaaf Indilover!
Voorral die laatste..
Moet toevallig binnenkort hand / vinger tattoo zetten haha!

Ik heb net al op facebook van adam zitten kwijlen... geweldig! :o

Ik heb gister echt een geweldige dag gehad op de tattoo conventie!
Ik ging er echt met knikkende knieën heen haha, kwam daar op dat terein
Ecjt aaaallemaal mannen, waarvan je denkt omg, eindigt het nog :o
Ik kwam daar, "hallo, ik kom hier tattooeeren :)"
Hun gelijk "ja we waren al opzoek naar een klein meisje" whaha ik was gelijk gerustgesteld..
Ik heb 2 tattoo's gezet, bij me moeder begonnen, en daarna een ander meisje,
Bij m'n moeder ben ik gewoon te zenuwachtig.... vraag me niet waarom, maar ik kan het gewoon niet bij haar :)
Bij die andere vrouw ging het echt super... had alle mensen niet eens door die om me heen stonden :+
Onwijs veel leuke reacties gehad, nieuwe mensen tegengekomen, onwijs veel bekenden van me vader,
Echt geweldig om alle verhalen te horen.. al zijn tattoo's te zien bij iedereen,
Wat een naam heb die man achter gelaten zeg, tranen stonden nog al vaak in me ogen haha,
Volgend jaar ben ik weer uitgenodigd :D :D :D
Nu zaterdag m'n nieuwe machine halen, roze met wit <3 die ik nu heb zijn helemaal k*t..
Met die ik zaterdag koop, werk ik zoooveel netter...

Foto"s komen binnenkort, ik ben voorral nu nog aan het bijkomen... ben helemaal kapot haha :)

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 22:26

Francis schreef:
Hee, hoe krijg jij ze hier wel geplaatst? Eerst zelf opgeslagen ofzo?
Ja, hij is wel gaaf gezet maar zou zelf idd nooit zoiets zwarts willen.

Hihi nee, rechtermuisknop, afbeeldingsURL kopiëren, hier plakken en tussen [.img][./img] :D

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 22:28

dank jullie wel, moet wel zeggen die op mijn hand, deed me echt mega pijn, vooral de bloem.. zo dan, en doet nu nog steeds zeer, pijnlijk bij het wassen en insmeren. en is flink opgezet haha, maar goed, is het waard geweest.

@francis: als de foto op je computer staat, eerst geüpload met imageshake ofzo en dan de link geplaats tussen [img]link[/img] dan aanelkaar.
@NatassJa: hihi ja zo kan het ook.
@angeliquee18: super leuk, heb je foto's van wat jij zoals gezet hebt, ben wel benieuwd..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 22:36

Mijn vriend vindt mijn tattoos trouwens geweldig. Hij valt niet op meisjes zonder inkt. En sinds ik mijn benen heb laten doen heb ik wel veel meer aanspraak van jongens :')

Indi, waarom heb je voor dolfijnen en bloemetjes gekozen?

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 22:43

haha geweldig, ja blijkt dat sommige mannen dat best stoer vinden..

heb dolfijnen altijd al geweldige dieren gevonden, spaarde vroeger alles van ze, en vind ze ook erg sierlijk, dus vandaar.
de bloem op mijn hand, wilde iets sierlijks wat paste bij wat ik voor indi heb, maar wilde niet dezelfde bloem en deze bloem met 6 bladen vond ik erg toepasselijk, elk blaadje stel 1 dier van mij voor die ik nu thuis heb, 4 katten en 2 konijnen.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 22:51

Dat merk ik ook lieveli!
En dan heb ik er maar 1 op mijn enkel :+

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 23:08

Ja, nee, ik weet hoe je een foto plaatst lieverds ;) maar eerder pakte Bokt mijn foto's met URLs van Facebook niet. Maar dat lag dan kennelijk aan Bokt of dat moment ofzo... uiteraard plak ik normaal de URL in de code zonder eerst de foto op te slaan.

Even een poging...
Afbeelding

Nah... 8)7 nu wil 't dus wel... >;) :roll:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 23:12

Sall schreef:
Dat merk ik ook lieveli!
En dan heb ik er maar 1 op mijn enkel :+

Valt die dan zo op?

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 00:10

Die tattoo van adam is echt gaaf he francis!
Ik hou toch zoiezo van heel veel kleuren haha,
Had zondag ook een meisje die van veel kleur houd,
Ik zei ook tegen haar, jou vind ik nou écht leuk om tw tattooeeren, precies mijn stijl :+

Ik praat ook de hele dag met mensen over tattoo's, bij mij ballen ze zoiezo wel op,
Maar vraag mensen ook altijd of ik ff mag kijken haha,
Mijn logo staat nu ook op m'n auto en op t-shirts,
Krijg altijd zoveel reacties en vragen, :p

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 01:22

Volgens mij weet 99% van mijn omgeving niet eens dat ik een tattoo heb :') Hij staat op mijn ribben en heb eerlijk gezegd ook niet de behoefte dat iedereen het moet weten. Hij is heel persoonlijk (deathly hallows teken van HP met "always" eronder), een herinnering aan de mooie tijd dat ik in Canada woonde en mijn hele kindertijd en jeugd, en ik ben ook blij dat hij stiekem een beetje geheim is. Mijn familie weet het, mijn beste vriendinnen, en verder laat ik hem soms wel zien aan mensen die ik goed ken of waarvan ik weet dat ze het ook wel kunnen waarderen. Maar eerlijk gezegd zit ik er niet op te wachten om beoordeeld te worden als "die vreemde twintiger die een teken van Harry Potter heeft laten tattooëren." En ja, ik heb in het algemeen schijt aan wat mensen van me denken, maar toch. Als hij openlijk zichtbaar was, dan zou dat niet bepaald gaan helpen als ik werk ga zoeken en ik wil dat mensen me serieus nemen.

Dit is overigens mijn tattoo: http://24.media.tumblr.com/tumblr_ltfrf ... o1_500.jpg