[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 23:04

Het zal wel aan het tijdstip liggen, of aan mijn griep, maar ik las iets anders dan hierboven stond. :')

Dapper van je, Emma!
Ik heb laatst de schaar gezet in m'n pony, nooit meer. :')

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 23:05

Giolli schreef:
Hoi allemaal, poosje terug hier een bericht geplaatst dat ik mijn haren weer kort ging knippen en dat is gelukt. :D Ben er heel blij mee, maar eigenlijk ook weer niet. Nee, het moet nog korter namelijk!
Nu wil ik heel graag dit kapsel:

[ Afbeelding ]

Maar schijt hem 7 kleuren want ben bang dat het mij niet zal staan. Iemand hier die ook kort haar heeft?

Ik heb ongeveer dit model, alleen ietsje extremer qua lengtes :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 23:05

Haha ik vind het stiekem ook wel echt heeeel erg leuk zo :D Was echt een impulsieve actie en ik heb m'n haar eerder zo kort gehad, toen kreeg ik er echt een hele pafferig kop van.. Maar op een of andere manier staat het nu wel klassiek, vooral als ik m'n krultang er even doorheen jaag :D Donderdag dus een blond kleurtje erin en dan kijken of dat ook leuk is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 23:06

Roosch schreef:
Het zal wel aan het tijdstip liggen, of aan mijn griep, maar ik las iets anders dan hierboven stond. :')

Dapper van je, [naam]!
Ik heb laatst de schaar gezet in m'n pony, nooit meer. :')

Haha zowel mijn huisgenoot als ik hebben er wel gevoel voor op één of andere manier :D Vandaag ook t haar van t vriendje geknipt en dat is ook echt goed uitgepakt! Vind het ook best leuk om te doen, ook al hebben zowel m'n huisgenoot als ik het gewoon op de makkelijker manier gedaan. Bij haar een klipje erin en het daaronder afknippen, en bij mij gewoon een staart gemaakt en die er in één keer afgeknipt

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 15:02

Emmaa_ toch wel gedoneerd..? :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 22:49

Heb het even opgezocht en mijn haar was helaas niet lang genoeg om te doneren ;)

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 10:01

Ook niet voor een toupet? :D

Gister m'n haar weer laten verven.
Zou eigenlijk 7.43 met extra koper worden.
Maar die 7.43 hadden ze allemaal moeten terugsturen omdat de verkeerde tubes er in zaten. :=
Dus nu 7.44 met extra koper.
Is wel donkerder en minder fel nu.
Maar alsnog wel n mooie kleur.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 10:17

Foto! :)

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 11:56

vandaag heb ik pure argan olie gekregen voor mn haar. Ik vroeg me af hoe jullie dat inbrengen, op nat of droog haar en hoeveel ongeveer?

TessaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 12:00

Dames,
Ik zit een beetje te twijfelen.
Ik heb nu een paar weken licht geblondeerd haar. Bij de kapper laten doen want durfde het zelf niet.
Ik vind het zelf heel mooi, maar ik merk gewoon dat ik de verkeerde aandacht krijg (getinte mannen etc.)
Het is ook wat droog en soms wordt het wat geel.
Foto van nu :
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 1129_n.jpg
Grote foto dus heb het even in een url gezet.

Ik zou geen donkere kleur willen, maar wel iets donkerder als dit, zodat het ook weer gezond wordt.
Wat raden jullie mij aan, wat voor kleur zou bij mijn gezicht passen? Heb zelf ook erg lichte huid.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 12:33

Je haar wordt niet gezonder door t opnieuw te verven helaas..
En de aandacht tja lang blond haar trekt over t algemeen aandacht, negeren en doorlopen ;)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 13:25

Smileyy schreef:
vandaag heb ik pure argan olie gekregen voor mn haar. Ik vroeg me af hoe jullie dat inbrengen, op nat of droog haar en hoeveel ongeveer?

Normaal staan er gebruiksaanwijzingen op dat flesje. Je moet het aanbrengen op handdoekdroog haar. Niet té veel gebruiken, van pure arganolie zijn echt een paar druppeltjes al genoeg.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 13:29

Ik heb bijna dezelfde kleur haar, nog ietsje lichter. En ook zo'n lichte huid. Ik merkte idd ook wel dat ik gelijk meer aandacht trekte haha maar goed, ik zie dat niet als verkeerd maar als compliment. Maar als je het echt vervelend vind dan zou ik je haar even tot rust laten komen en het daarna weer wat donkerder maken. Dat is dan een keuze tussen wat je zelf mooi vind en de reacties die je krijgt. Wat is belangrijker dan? :)

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 14:08

Is het te doen om zelf elke keer je uitgroei te bewerken (dus echt alleen je uitgroei)?
Mijn moeder ziet het niet zo zitten om het te doen namelijk.. En verder zou ik niemand weten die me kan helpen.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 14:15

Ja hoor, kan prima. Ik zou dan wel zo'n haarverfborstel kopen, dat werkt wat makkelijker :) Vind je gewoon bij Kruidvat.

Afbeelding

TessaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 14:26

Suus___ schreef:
En de aandacht tja lang blond haar trekt over t algemeen aandacht, negeren en doorlopen ;)

Nee dat klopt, maar over een tijd wordt het wel weer gezonder omdat het niet blond meer is

TessaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 14:26

jasz schreef:
Ik heb bijna dezelfde kleur haar, nog ietsje lichter. En ook zo'n lichte huid. Ik merkte idd ook wel dat ik gelijk meer aandacht trekte haha maar goed, ik zie dat niet als verkeerd maar als compliment. Maar als je het echt vervelend vind dan zou ik je haar even tot rust laten komen en het daarna weer wat donkerder maken. Dat is dan een keuze tussen wat je zelf mooi vind en de reacties die je krijgt. Wat is belangrijker dan? :)

Het is een compliment ja haha, maar pff ik vind het zo vervelend. Het is belangrijker dat ik het mooi vind, maar het voelt niet meer gezond :(

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 14:34

Ik vind dat fluiten geen compliment om eerlijk te zijn. De mannen die dat doen, kijken vaak amper en zien blond haar en fluiten of maken een ander vies geluidje. Het kan dan zomaar alsnog een hele lelijke meid zijn die omkijkt of zelfs een man met super vrouwelijk haar haha! Toen ik die kleur had vond ik dat ook vervelend. Toen ik het weer een andere kleur had kreeg ik veel meer complimentjes, omdat dat lichte blonde gewoon weg niet bij mijn huid matchte. Ik ben ook erg bleek (bleker dan jij) met rode ondertint in de huid net zoals jij. Ik denk dat een warmere tint je mooier zal staabn :j

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 14:34

Ja snap ik ook wel, ik vind het niet erg, maar als je het echt naar vind zou ik gewoon voor wat donkerder gaan. Dat is nog steeds heel mooi en voor jou waarschijnlijk prettiger!

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 14:41

Yasmine schreef:
Ja hoor, kan prima. Ik zou dan wel zo'n haarverfborstel kopen, dat werkt wat makkelijker :) Vind je gewoon bij Kruidvat.

[ Afbeelding ]

Top! Hij zit al in mijn winkelmandje ;).

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 15:14

TessaS schreef:
Suus___ schreef:

Nee dat klopt, maar over een tijd wordt het wel weer gezonder omdat het niet blond meer is

Ga je richting je eigen haarkleur? Dan idd uiteindelijk wel, niet bleken is altijd beter voor je haar natuurlijk :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 15:19

TessaS schreef:
Ik vind het zelf heel mooi, maar ik merk gewoon dat ik de verkeerde aandacht krijg (getinte mannen etc.)

Euh, wat? Lekker onbeschofte opmerking, zeg. Ik verbaas me echt over wat er hier allemaal gezegd wordt. Mannen fluiten echt niet alleen maar omwille van je haarkleur, hoor :+ En je gaat echt met een bepaalde haarkleur niet alleen een bepaalde huidskleur aantrekken. En als je mensen met een bepaalde huidskleur standaard "verkeerde aandacht" vind, dan zou ik me echt heel hard gaan schamen. Lekker racistisch.

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 18:04

Ik sluit me aan bij Yasmine, keek ook een beetje raar van die opmerking op.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 21:30

Ja dacht ik ook ja. Vandaar dat ik zei dat ik het als compliment zie. En het is ook onzin dat getinte mannen alleen op haarkleur vallen. Zou mijn (getinte) vriendje zeker ook alleen op mijn haar gevallen zijn. Wat zo is, is dat je wel meer reacties krijgt met lichter haar, maar dat merkte ik ook toen het knalrood was. Het is dan aan jezelf of je dat als negatief opvat of niet

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 21:58

En bovendien, wtf is er mis met getinte mannen/mensen :? :?