Dapper van je, Emma!
Ik heb laatst de schaar gezet in m'n pony, nooit meer.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Giolli schreef:Hoi allemaal, poosje terug hier een bericht geplaatst dat ik mijn haren weer kort ging knippen en dat is gelukt.Ben er heel blij mee, maar eigenlijk ook weer niet. Nee, het moet nog korter namelijk!
Nu wil ik heel graag dit kapsel:
[ Afbeelding ]
Maar schijt hem 7 kleuren want ben bang dat het mij niet zal staan. Iemand hier die ook kort haar heeft?
Roosch schreef:Het zal wel aan het tijdstip liggen, of aan mijn griep, maar ik las iets anders dan hierboven stond.
Dapper van je, [naam]!
Ik heb laatst de schaar gezet in m'n pony, nooit meer.
Smileyy schreef:vandaag heb ik pure argan olie gekregen voor mn haar. Ik vroeg me af hoe jullie dat inbrengen, op nat of droog haar en hoeveel ongeveer?
jasz schreef:Ik heb bijna dezelfde kleur haar, nog ietsje lichter. En ook zo'n lichte huid. Ik merkte idd ook wel dat ik gelijk meer aandacht trekte haha maar goed, ik zie dat niet als verkeerd maar als compliment. Maar als je het echt vervelend vind dan zou ik je haar even tot rust laten komen en het daarna weer wat donkerder maken. Dat is dan een keuze tussen wat je zelf mooi vind en de reacties die je krijgt. Wat is belangrijker dan?
Yasmine schreef:Ja hoor, kan prima. Ik zou dan wel zo'n haarverfborstel kopen, dat werkt wat makkelijkerVind je gewoon bij Kruidvat.
[ Afbeelding ]
TessaS schreef:Suus___ schreef:Je haar wordt niet gezonder door t opnieuw te verven helaas..
En de aandacht tja lang blond haar trekt over t algemeen aandacht, negeren en doorlopen
Nee dat klopt, maar over een tijd wordt het wel weer gezonder omdat het niet blond meer is
TessaS schreef:Ik vind het zelf heel mooi, maar ik merk gewoon dat ik de verkeerde aandacht krijg (getinte mannen etc.)