Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eight schreef:Over die doll eyes lees en hoor je ook wel veel goedsdie is ook rond de 23 toch? Ik hoop dat er binnenkort een leuke actie bij de ici paris komt naar meestal is dat meer aan het einde van het jaar denk ik he?
Mioux schreef:Zit even te neuzen op google,misschien dat iemand het hier wel weet.. Ik zoek zelf een mooie, met veel kleuren, set. Maar wel 1 beetje kwaliteit,dus niet dat die half uit elkaar brokkelt na 1 keer gebruiken,of 1 die na kwartier al af is of iets. Dus zo'n soort "paneel" of hoe je t noemt..met veel kleuren. Wel 1 met veel verschillende kleuren, aangezien ik een match muts ben...
Eight schreef:Mooie en overzichtelijke site van zoeva en wat een keuze! Echt heel veel
Zijn de kwasten van goede kwaliteit? Heb het merk eigenlijk nog nooit gebruikt..
Ik heb gelezen dat ze fijner zijn dan HEMA, mijn HEMA kwast is zojuist overleden dus ik ben opzoek naar een iets betere, maar ik heb op het moment niet heel gek veel geld. Zijn de verzendkosten bij Zoeva te doen?
Emmaa_ schreef:Ik heb alleen een concealerkwast van Zoeva en die vind ik best fijn.
Pff de zoektocht naar een goede foundation gaat weer door. Ik heb nou de Fit Me van Maybelline en die is qua kleur zelfs in 115 (lichtst) nog een beetje aan de donkere kant