Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 22:30

Heel erg bedankt, daar heb ik wel iets aan :) de overcurl heeft kwa borstel ook wel wat weg van de flared colossal, die paarse :) volgens mij heb ik hem ooit in mini gehad en beviel hij me toen wel goed.. Ik zal me binnenkort nog eens oriënteren in de winkel en ruiken aan de Lancome mascaras

Djilna

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 22:46

Ik heb de Hypnose Drama van Lancome en die vind ik.. drama :')
Had meer verwacht van zo'n dure mascara, maar ik kan niet met het curved borsteltje uit de voeten en daardoor krijg ik klontjes... Maar als ik héél voorzichtig werk gaat het nog. Maar hij gaat kruimelen in de loop vd dag. Vind ik niet kunnen voor dat geld.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 23:22

Die heb ik ook gehad, de Hypnose Drama. Die vond ik idd ook echt niet fijn (de YSL Shocking is trouwens echt 1000x erger :') ). :n Doll Eyes vond ik echt veel beter. Hij is idd best geparfumeerd, maar ik had gelukkig niet dat ik de hele tijd mijn wimpers bleef ruiken (zoals bij die YSL :') ).

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 23:23

.. wimpers ruiken :') Daar kan ik me echt niets bij voorstellen hahaha.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 23:26

Haha dat wil je ook niet. :') Ik had die mascara op en parfum. Ik rook serieus die mascara sterker dan mijn parfum. :? En dit was na een kwartier fietsen, dus dan zou je toch verwachten dat die geur er wel een beetje uit is gewaaid. :') Ik gebruik hem nog wel eens maar ruik hem nu minder, volgensmij ben ik imuum geworden voor de geur. (Maar goed, het is dus een beetje hetzelfde als een parfumwalm ruiken maar dan is het een mascarawalm := )

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 23:37

Hahaha omg :))

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 11:53

Zit even te neuzen op google,misschien dat iemand het hier wel weet.. Ik zoek zelf een mooie, met veel kleuren, set. Maar wel 1 beetje kwaliteit,dus niet dat die half uit elkaar brokkelt na 1 keer gebruiken,of 1 die na kwartier al af is of iets. Dus zo'n soort "paneel" of hoe je t noemt..met veel kleuren. Wel 1 met veel verschillende kleuren, aangezien ik een match muts ben...

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 11:55

Eight schreef:
Over die doll eyes lees en hoor je ook wel veel goeds :) die is ook rond de 23 toch? Ik hoop dat er binnenkort een leuke actie bij de ici paris komt naar meestal is dat meer aan het einde van het jaar denk ik he?

Geen idee, ik heb hem gekregen voor Kerst. Maar ik weet wel dat als die op is, ik meteen een nieuwe ga halen, maakt niet uit wat die kost :)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 11:56

Mioux schreef:
Zit even te neuzen op google,misschien dat iemand het hier wel weet.. Ik zoek zelf een mooie, met veel kleuren, set. Maar wel 1 beetje kwaliteit,dus niet dat die half uit elkaar brokkelt na 1 keer gebruiken,of 1 die na kwartier al af is of iets. Dus zo'n soort "paneel" of hoe je t noemt..met veel kleuren. Wel 1 met veel verschillende kleuren, aangezien ik een match muts ben...

Ik lijkt wel een reclamebureau :P

Maar kijk eens op de site van zoeva, die hebben hele leuke palettes met veel kleuren, goede kwaliteit en kosten niet zo veel :)

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 11:58

even googlen! :D dankje!

edit: die zijn zeker niet duur! leuke kleuren ook !

edit2: Mag ik nog eens hartelijk danken!!! haha nu weet ik eindelijk welk merk mijn eyeliner was die ik NERGENS meer kon vinden!! haha

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 12:13

Of een 88/120 palette :)

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 12:17

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 12:21

Ben blij dan je gevonden hebt wat je zoekt :)

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 12:22

de eye liner was ik altijd zeer tevreden over,dekt goed mooi zwart en vlekt bij mij nooit. Alleen kon ik die maanden lang niet vinden. En omdat het zelfde merk ook palettes heb ga ik die proberen :D

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:36

Mooie en overzichtelijke site van zoeva en wat een keuze! Echt heel veel :)
Zijn de kwasten van goede kwaliteit? Heb het merk eigenlijk nog nooit gebruikt..
Ik heb gelezen dat ze fijner zijn dan HEMA, mijn HEMA kwast is zojuist overleden dus ik ben opzoek naar een iets betere, maar ik heb op het moment niet heel gek veel geld. Zijn de verzendkosten bij Zoeva te doen?

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:43

Zoeva is niet duur zag ik,had zelf al kwasten ervan van lang geleden de classis set. Altijd goed bevallen en nu bestel ikKeen nieuw setje.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 19:03

Eight schreef:
Mooie en overzichtelijke site van zoeva en wat een keuze! Echt heel veel :)
Zijn de kwasten van goede kwaliteit? Heb het merk eigenlijk nog nooit gebruikt..
Ik heb gelezen dat ze fijner zijn dan HEMA, mijn HEMA kwast is zojuist overleden dus ik ben opzoek naar een iets betere, maar ik heb op het moment niet heel gek veel geld. Zijn de verzendkosten bij Zoeva te doen?

Ik heb een heel set kwasten van zoeva vind ze erg fijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:11

Ik heb alleen een concealerkwast van Zoeva en die vind ik best fijn.

Pff de zoektocht naar een goede foundation gaat weer door. Ik heb nou de Fit Me van Maybelline en die is qua kleur zelfs in 115 (lichtst) nog een beetje aan de donkere kant -O-

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:17

Dat is wel lastig ja foundations met een bleke huid. Ik kan nu gewoon alweer mijn zomer foundation van afgelopen zomer gebruiken zo bruin ben ik alweer geworden in mijn gezicht. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:21

Ik ben al drie keer onder de zonnebank geweest, moet je nagaan wat een drama het in de echte winter is _O-

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:28

Ach mooi bleek is ook niet lelijk! Maar met foundations wordt het wel lastig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:29

In de zomer valt het best mee, dan kan ik vaak zelfs de een na lichtste kleur nemen. Het is alleen in de winter echt heel erg :=

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:51

Ik ben inmiddels ook weer terug naar mn lichtste foundation :')

.. in een maand :')

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 22:26

Emmaa_ schreef:
Ik heb alleen een concealerkwast van Zoeva en die vind ik best fijn.

Pff de zoektocht naar een goede foundation gaat weer door. Ik heb nou de Fit Me van Maybelline en die is qua kleur zelfs in 115 (lichtst) nog een beetje aan de donkere kant -O-

Wij kunnen elkaar de hand schudden, ik kan geen een drogisterij foundation gebruiken omdat mijn huid gewoon te licht is (ook geen andere dure foundations trouwens) En alles een roze ondertoon heeft wat wel licht van kleur is. Ik mix nu mijn dagcreme met de Missha BB cream als basis. En dan doe ik de lichtste kleur van Bourjois foundation met mijn MAC pro longweare concealer mixen. Op een of andere manier zorgt de BB/dagcreme mix dat de boel wat oplicht. De concealer is ook erg licht trouwens dus die zorgt er ook voor dat de foundation een tintje lichter word. De pro longweare concealer is altijd lichter dan de normale foundations. Ik denk dat jij net als mij toch een keer de witte face en body foundation moet aanschaffen :') Bij mij staat Nars sheer glow in Siberia hoog op mijn wishlist. De enige optie die nog open staat. Of de True Match van Loreal in de lichtste kleur, W1 (denk dat dat ook een mogelijkheid is) Alleen worden die hier niet verkocht -O-

Zoeva kwasten kun je na een jaar weg gooien, dan zijn ze echt op. Als je voor goedkope kwasten gaat kun je beter voor Real Techniques gaan. Die houden het langer vol is mijn ervaring.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 13:09

Ik heb vandaag mijn ebay oogschaduw brushes binnen gekregen :D

Afbeelding