[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Buckje

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 15:38

Stond op mijn papier die ik en mijn moeder voor me neus kregen, toen ik die tongpiercing ging zetten.

Ik dacht ook dat het een week was. Maar ik vind het onzin, Nog geen week erna had ik alweer gezoend.

friezegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 15:54

Mij is ook verteld dat het een week is. Waarom zou je langer wachten als het na die week toch geen pijn meer doet.

nescio1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 17:40

Saffier schreef:
Zelf doen lijkt me echt dood eng....
Ik heb ook een neuspiercing gehad.. Laten schieten, ik vond het wel mee vallen.....
Zijn er eigenlijk ook online shops om piercings te kopen?? (wel betrouwbare)

www.piercing.pagina.nl hier staan verschillende site over pierings. ook wel online shops

nescio1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 17:44

ik zou echt nooit zelf zetten echt dood en en ook voor de gevolgen. :S
en zoenen met tongpiercing zal ook wel mee vallen het lijkt mij niet dat je pas na 6 weken mag zoenen.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 17:46

dat werd er toen ook tegen mij gezegt

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 17:50

ik mocht 1 week geen alcohol met mijn tongpiercing. en volgens mij 1 week niet zoenen. Ik had een verdovingsspray dus ik heb niks gevoeld. en mijn navelpiercing deed ook helemaal geen zeer

ik heb ze allebei bij bodymx in breda laten zetten

nescio1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 18:12

ja dat lijkt mij ook zoiets in ieder geval niet langer dan 2 weken. maar dat zal ik wel horen als ik er een laat zetten.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 19:47

Vjellko schreef:
nou hij zit hoor! *LOL*
viel me echt zooo mee! ging zitten, klem dr op, voelde ik ook weinig van en woeps zo dr door heen. ging echt snel! listerine en iboprufen gehaald. bloedde niks. praatten lukt nog haha Haha!

en nu nog nergens last van?

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 19:54

Ik ben wel vrij snel gaan zwemmen met mijn navel piercing... het was Juni en ik woonde aan het strand... Heb m nu 4 jaar, en nog nooit ergens last van gehad... Maar ik kan me voorstellen dat chloor water slechter is dan zee water.....

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:04

zout water reinigt ook hé;)

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:12

je mag bij een tonpiercing inderdaad een aantal dagen niet zoenen, roken of alcohol drinken...

maar ja ik persoonlijk ben niet zo van die regels. stak na 5 minuten een peuk op en stond savonds te lallen in de kroeg.. Ja met een borrel en vriendlief die een kus wilde..

de regels over zo lang niet zwemmen of zonnen ( ja ok niet met tongpiercing Tong uitsteken ) zijn ook niet voor mij weggelegd...
ik heb het motto: alles kan gewoon, zolang je het maar goed verzorgt

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:14

Maartje1990 schreef:
zout water reinigt ook hé;)

je mag toch alleen zee zout gebruiken?
of heb ik het verkeerd Knipoog

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:25

ze had ut over zee water...

nog een vraagje trouwens bedacht ik me nu zelf. okeej stel jij hebt een tongpiercing en je vriend of vriendin heeft ook een tongpiercing. en je gaat (tong) zoenen blijf je dan niet met je tongpiercing haken achterelkaars piercing? Clown iemand met ervaring hiermee toevallig Knipoog

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:26

ik zou het niet weten, maar lijkt me wel dat je er allebei aan gaat wennen.
misschien alleen in het begin dus

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:48

amberp schreef:
je mag bij een tonpiercing inderdaad een aantal dagen niet zoenen, roken of alcohol drinken...

maar ja ik persoonlijk ben niet zo van die regels. stak na 5 minuten een peuk op en stond savonds te lallen in de kroeg.. Ja met een borrel en vriendlief die een kus wilde..

de regels over zo lang niet zwemmen of zonnen ( ja ok niet met tongpiercing Tong uitsteken ) zijn ook niet voor mij weggelegd...

iindd die fabel dat je niet mag zwemmen met je navelpiercing zijn echt grote onzin. die zelfde avond lag ik nog in het zwembad ik heb er nooit last van gehad. zolang je hem daarna gelijk schoonmaakt naar het zwemmen.

haha ik was wel die avond flauwgevallen in de douche. denk geschrokken dat er iets in je buik zat haha . toen ben ik met mijn neus op de badrand gevallen. gevolg gekneusde opgezwollen neus haha. tijd dat ik veel flauwviel. maar nu nergens last van. je voelt amper dat ze er zitten haha

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 09:13

miekelover schreef:
amberp schreef:

iindd die fabel dat je niet mag zwemmen met je navelpiercing zijn echt grote onzin. die zelfde avond lag ik nog in het zwembad ik heb er nooit last van gehad. zolang je hem daarna gelijk schoonmaakt naar het zwemmen.

haha ik was wel die avond flauwgevallen in de douche. denk geschrokken dat er iets in je buik zat haha . toen ben ik met mijn neus op de badrand gevallen. gevolg gekneusde opgezwollen neus haha. tijd dat ik veel flauwviel. maar nu nergens last van. je voelt amper dat ze er zitten haha

dat is bedoeld omdat er in het zwembad heel veel bacterien rondzwemmen omdat er heel veel mensen zwemmen en het kan wel degelijk gaan ontsteken als je gaat zwemmen als het nog niet helemaal genezen is
groetjes madrieka

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 09:34

ik heb meegekregen om 2 weken geen alcohol te drinken, geen cola en geen melkproducten te eten. zoenen had ze het niet eens over. en roken mocht als ik maar meteen erna spoelde Haha!
ach mn lief zit in mexico tot eind sept dus zoenen kan ik zowiezo niet haha Haha!

hij doet het goed! beetje dikker wel maar kan gewoon eten en praten. makkelijkste piercing tot nog toe.

en zelf piercen is idd niet slim,. maar toen was ik nog een opstandig pubertje die perse wilde en niet mocht en dat dan doe ik het lekker zelf Schijnheilig Haha!

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 09:36

zwembad heeft geloof ik inderdaad te maken met bacterien, zelfde als gewoon in bad gaan mag dan ook niet.. maar ja ik hou me ook niet 100% aan de regeltjes hoor.. Knipoog

volgens mij begint het op te vallen dat toch wel heel veel mensen ene piercing niet pijnlijk vinden! goed nieuws.. Clown Haha!

en maartje: geen last van mn vriend heeft er ook één.. gaat helemaal goed..!

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 09:40

ik zit al heel lang te denken over een tragus piercing, maar nu lopen héél veel mensen er al mee rond
zal ik vanmiddag 1 zetten of niet?
twijfel twijfel
moet toch klein beginnen Tong uitsteken

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 09:47

Vjellko schreef:

en zelf piercen is idd niet slim,. maar toen was ik nog een opstandig pubertje die perse wilde en niet mocht en dat dan doe ik het lekker zelf Schijnheilig Haha!

Ha ha nou ik heb verhalen op t internet gelezen over mensen die hun tong zelf piercten, dan valt een neus zelf piercen nog wel mee Tong uitsteken
Of was jij dat niet ? Blond

Charrie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 09:54

Hey mensen,

Ik ben ook piercingfreak! Heb er nu 3! 1 in m'n tragus, 1 in m'n anti helix en 1 in m'n navel. verder heb ik 10 "oorbellen" in me oren.
Ik wil er dus nog 1, maar niet in me gezicht. (oren reken ik dus niet tot m'n gezicht) maar ik weet dus niet waar.
Zit te denken aan een 2de navel. Misschien dat iemand hier dat ook heeft? + foto?

verder nooit last gehad, ook geen pijn bij het piercen!

En heeft iemand ervaring met intiem piercings? Doet het pijn bij het zetten, ken je daarna nog normaal over straat lopen, hoelang duurt het voordat je weer met je vriend het bed in kan duiken? enz enz.

groetjes Charmaine

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 09:56

Charrie123 schreef:
Hey mensen,

Ik ben ook piercingfreak! Heb er nu 3! 1 in m'n tragus, 1 in m'n anti helix en 1 in m'n navel. verder heb ik 10 "oorbellen" in me oren.
Ik wil er dus nog 1, maar niet in me gezicht. (oren reken ik dus niet tot m'n gezicht) maar ik weet dus niet waar.
Zit te denken aan een 2de navel. Misschien dat iemand hier dat ook heeft? + foto?

verder nooit last gehad, ook geen pijn bij het piercen!

En heeft iemand ervaring met intiem piercings? Doet het pijn bij het zetten, ken je daarna nog normaal over straat lopen, hoelang duurt het voordat je weer met je vriend het bed in kan duiken? enz enz.

groetjes Charmaine

Een vriendin heeft een 2e navelpiercing
er bovenzeg maar.
Ze had er volgens mij minder last van, dan van dr eerste

Charrie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 09:57

foto?

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 09:57

nee die heb ik niet