Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saffier schreef:Zelf doen lijkt me echt dood eng....
Ik heb ook een neuspiercing gehad.. Laten schieten, ik vond het wel mee vallen.....
Zijn er eigenlijk ook online shops om piercings te kopen?? (wel betrouwbare)
Vjellko schreef:nou hij zit hoor!
viel me echt zooo mee! ging zitten, klem dr op, voelde ik ook weinig van en woeps zo dr door heen. ging echt snel! listerine en iboprufen gehaald. bloedde niks. praatten lukt nog haha
Maartje1990 schreef:zout water reinigt ook hé;)
amberp schreef:je mag bij een tonpiercing inderdaad een aantal dagen niet zoenen, roken of alcohol drinken...
maar ja ik persoonlijk ben niet zo van die regels. stak na 5 minuten een peuk op en stond savonds te lallen in de kroeg.. Ja met een borrel en vriendlief die een kus wilde..
de regels over zo lang niet zwemmen of zonnen ( ja ok niet met tongpiercing) zijn ook niet voor mij weggelegd...
ik heb het motto: alles kan gewoon, zolang je het maar goed verzorgt
miekelover schreef:amberp schreef:je mag bij een tonpiercing inderdaad een aantal dagen niet zoenen, roken of alcohol drinken...
maar ja ik persoonlijk ben niet zo van die regels. stak na 5 minuten een peuk op en stond savonds te lallen in de kroeg.. Ja met een borrel en vriendlief die een kus wilde..
de regels over zo lang niet zwemmen of zonnen ( ja ok niet met tongpiercing) zijn ook niet voor mij weggelegd...
ik heb het motto: alles kan gewoon, zolang je het maar goed verzorgt
iindd die fabel dat je niet mag zwemmen met je navelpiercing zijn echt grote onzin. die zelfde avond lag ik nog in het zwembad ik heb er nooit last van gehad. zolang je hem daarna gelijk schoonmaakt naar het zwemmen.
haha ik was wel die avond flauwgevallen in de douche. denk geschrokken dat er iets in je buik zat haha . toen ben ik met mijn neus op de badrand gevallen. gevolg gekneusde opgezwollen neus haha. tijd dat ik veel flauwviel. maar nu nergens last van. je voelt amper dat ze er zitten haha
Vjellko schreef:
en zelf piercen is idd niet slim,. maar toen was ik nog een opstandig pubertje die perse wilde en niet mocht en dat dan doe ik het lekker zelf![]()
Charrie123 schreef:Hey mensen,
Ik ben ook piercingfreak! Heb er nu 3! 1 in m'n tragus, 1 in m'n anti helix en 1 in m'n navel. verder heb ik 10 "oorbellen" in me oren.
Ik wil er dus nog 1, maar niet in me gezicht. (oren reken ik dus niet tot m'n gezicht) maar ik weet dus niet waar.
Zit te denken aan een 2de navel. Misschien dat iemand hier dat ook heeft? + foto?
verder nooit last gehad, ook geen pijn bij het piercen!
En heeft iemand ervaring met intiem piercings? Doet het pijn bij het zetten, ken je daarna nog normaal over straat lopen, hoelang duurt het voordat je weer met je vriend het bed in kan duiken? enz enz.
groetjes Charmaine