ieris schreef:Wat leuk, je gaat gewoon de 24 doen, zonder af te snijden! Knap hoor, go for it!
Was met mijn mega post nog even vergeten te zeggen. Thx! ben heel benieuwd of het me gaat lukken want ik ben nog nooit verder geweest dan 21 en dat was op de weg...
Ah ook ik herken de koningslaan nu Suliko
En het klinkt als een heerlijk weekend!
Sv je hebt ook helemaal gelijk. Onze lijven doen het wel maar allemaal he!
ik merk wel dat ik ouder word en sinds de zwangerschap is mijn lijf flink veranderd. Maar het hoort er wel bij vrees ik.
Fruitreepjes zou ik eens kunnen proberen hoewel die van mij van chocolade zijn en ook erg jummy.
Na een lange run waarbij ik echt heb moeten werken wil ik ook niks eten. Dat komt echt uren later pas en dan kan ik idd echt mega honger hebben!
Wat ga je goed 996! Je hebt de uitdaging lekker te pakken zo!
Maximale hartslag, iedereen heeft de zijne. Zo kom ik niet aan de 170
Maar het beste antwoord is wel een SMO voor je zones te bepalen. Denk dat die van jou Suliko idd niet persee kloppen. Ik kom er echt bijna nooit, ook niet met interval/spinning/bootcamp.
ik neem eigenlijk nooit drinken mee en moet daar nu een oplossing voor gaan vinden. Vorige week met de 19 heb ik een softflask van 150ml meegenomen (in mijn hand) en die was niet leeg
Daar moet dus echt verandering in gaan komen. Naderhand heb ik dan ook mega dorst altijd.
Dansersje ook weer aan het rennen! Nergens last van voor nu? Knap hoor.
Sherivey schreef:Gewoon niet teveel op vastpinnen
Als ik alles moet geloven wat m'n horloge zou zeggen, dan zou ik echt hele vlotte tijden lopen, terwijl mn trainingsstatus 9 vd 10 keer op herstel of aanhouden staat. En Garmin die erbij zegt: "als dit zo blijft, zul je geen resultaten zien"
Nou hoor ik wel vaker dat Garmin een relatief negatief horloge is hahaha
Maar hij is idd dan wel weer wat optimistisch over je snelste mogelijke tijden
Ik heb gister bootcamp gedaan maar dan op het hoogste lvl. Dat was even flink aanpoten met mijn benen die nog vol zaten van de interval van de maandag maar wel lekker! Vandaag alleen even training geven maar verder rust!