Leuk een egeltje Axel En prachtig weer de sneeuw bij Athelas En Lizard heeft zon, lekker hoor
boedjang
Geplaatst: 22-02-25 14:29
Heerlijk Lizard en atlehas prachtig de sneeuw. Gaucho gaat vast leuk worden. Hier lil mee naar stal maar daar waren ze weer aan t oefenen met ganzen neer knallen. Daar is ze zo bang voor. Gelukkig kan ze daarna toch de ontspanning vinden met bal en lekker los rennen Daarna in de auto het kippekluifje op gegeten...
Ik heb vandaag op verschillende plekken rondom Diepholz gewandeld. Daar zijn verschillende moor / veengebieden.
En ik wilde kraanvogels spotten.
Erg leuk. Toen de zon erdoor kwam gingen de kraanvogels vliegen. Eerst in een cirkel,steeds hoger,en daarna gingen ze op reis.
Bootsiebob
Geplaatst: 22-02-25 19:32
Kraanvogels!! Prachtig Lizard en ze dan zien opstijgen, geweldig En je had ook nog zon. Heb je het droog gehouden?
Boedjang Lil gelukkig toch nog ontspannen met balletje
Athelas mooi de verse sneeuw bij jou. Weer even winterse plaatjes, blijft toch indrukwekkend vergeleken met hier
Ik ben onderweg naar huis. Was gezellig in Brabant, terrasjes gepakt ondanks de regen en al wat carnavalssfeer geproefd. Toch 10.000 stappen gezet. De date was gelukkig wel gezellig, heb me voor niets zo nerveus gevoeld
gaucho
Geplaatst: 22-02-25 19:37
Fijn Bootsiebob
Tof zoveel kraanvogels Lizard
boedjang
Geplaatst: 22-02-25 22:18
Wouw gaaf de kraanvogels En bootsiebob leuk stukje carnaval meegepakt
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 23-02-25 09:44
Bootsiebob leuk!
Lizard je hebt ze gevonden! Ik volg de trek op Facebook erg leuk.
Wij hebben gisteren de Haflinger uit gelaten. Waar hij nu staat hebben ze een renbaan die 1 km in omtrek is en dat moest even uitgeprobeerd worden. Aan de hand, zodat we er straks kunnen rijden. Hij vond het leuk.
Ik was wandelen in de boswachterij Gees. Eerst grijs.
Maar met zon is wel mooier.
shaddy82
Geplaatst: 23-02-25 18:23
Mooi hoor Lizard, ziet er uit als een leuke wandeling En SusanH heeft een Haflinger uitlaatservice, ben benieuwd naar het vervolg !
Wij hebben een wandeling gemaakt rondom Plasmolen, over de st Jansberg en de Mookerheide en daarna nog lekker geluncht
gaucho
Geplaatst: 23-02-25 19:17
Heerlijk al die zon foto's!
Ik had ook echt een heerlijke dag. Met de zon erbij is alles meteen veel leuker. Ik liep gezellig met de NKBV van t Leesten naar Radio Kootwijk en terug. Nieuwe jasje uitgetest en die is helemaal goed gekeurd. In mijn zoektocht naar een nieuwe rugzak mocht ik die van een wandelvriend testen. Die is heel praktisch maar qua pasvorm is het voor mij niet helemaal. Eens kijken of het dames model mij beter zit en anders zoeken we gewoon nog ff verder.
Prachtig Lizard die vogels gister en vandaag weer een mooi rondje
Shaddy ook mooi rondje bij Mookerheide
Gaucho prachtig zo rondom radio Kootwijk en wat een afstand heb jij weer gelopen
Verder ben ik even de draad kwijt
Ik ben alleen even de polder in geweest het was onverwacht zonnig geworden maar stond hier wel veel wind.
Faringo
Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-25 19:38
Wat een prachtige foto's komen er voorbij. Was ook heerlijk weer vandaag. Ik heb alweer niet gewandeld. Wel een nieuwe rugzak gekocht voor mooie meerdaagse wandelingen (voor meerdere dagenbis m'n andere net te krap).
Mooi kleurtje. Susanh, toffe plek om je paard te stallen. Mooie, zonnige foto's van vandaag. Heerlijk weer was het!
Mijn man's studie is eindelijk wat rustiger na jaren, dus hij heeft ook weer wat tijd. We zijn lekker naar Scheveningen gereden vandaag, rondje gewandeld, boulevaard afgestruind, pier op, terrasje gepakt, churros gegeten. Was fijn.
Allemaal genoten van het mooie weer. Mooie foto's weer,mensen.
axel_1997
Geplaatst: 23-02-25 22:22
Gave foto van die dode boom over het water lizard! heel schilderachtig.
Ziet eruit als een mooie wandeling shaddy82!
Wat een schitterend landschap gaucho. Met de zon erbij is het inderdaad allemaal een stuk leuker.
Ziet eruit als een mooie zonovergoten dag BeFunny.
Ik ben vandaag naar een grote bonsai-tentoonstelling geweest in Genk.
En gewoon omdat het kan en omdat ik nog niet genoeg bomen had gezien heb ik onderweg naar huis nog een mini boswandeling gemaakt in natuurgebied Gerhagen.
Wat een goeie outfit bootsiebob SusanH mooi plekje met toffe baan erbij Gaucho radio kootwijk was ik vorige week.en goeie rugzak is belangrijk. Faringo heeft m wel al gevonden zie ik Be funny polder is ook mooi he Lizard wat een mooie wandeling. Axel ook veel boompjes gezien. Ik had lil mee voor een rondje bij dochter. Even langs de bollenvelden in Hillegom. Nog ff dan komt t op Ik kan niet wachten.
Daarna werken en na eind van dienst..ja hoor lagen de herten weer tussen de wegen in te snurken
Bootsiebob
Geplaatst: 24-02-25 08:32
BeFunny schreef:
en weer een toverstokje
Ik kan niet zonder Er komen ook nog lampjes in de kroon en gouden glitter op mijn gezicht
Boedjang het is nu zo grijs buiten dat ik jouw zonnige foto’s met Lil nu al weer bijzonder vind, heerlijk. Die herten voelen zich goed thuis zeg!