Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

QueenE

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 13:07

Ik heb vandaag een cursus borstvoeding, heb me er eigenlijk nog veel te weinig in verdiept :P en precies 37 weken dus ben benieuwd wanneer wij aan de beurt gaan zijn :D

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 16:26

Veel plezier QueenE. Ik vond het echt een eyeopener zo'n cursus. Ik had geen flauw idee haha. :')

@Jitske: heel veel sterkte en succes als je nog bezig bent! *\o/*

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 19:37

Poeh Jitske! Ik had gedacht dat je al bevallen zou zijn, maar dit duurt wel lang. Ik hoop dat het vol te houden is zo en het snel komt

Wij zijn het weekend weg geweest. Lekker gefietst, een cursus beeldhouwen gedaan en verder veel uitgerust. Goed begin van mijn verlof!
We waren samen met mijn schoonouders op de camping en ik merkte dat ik wel erg mijn grenzen aan moest geven met wat ik fysiek aan kon. Als het kan fietsen zij 50km op een dag en dat is voor mij veel te veel. Het komt denk ik omdat ik niet waggel en puf bij elke beweging die ik maak en ook niet een mega buik heb. Dan denkt niemand: ooh die is bijna 34 weken zwanger en gaan mensen er vanuit dat ik nog veel meer kan. En soms denk ik dat ik dat ook nog kan en dan loop ik tegen de muur :')

Morgen met mijn bijrijder naar haar Orunexamen en ‘s avonds visite, de rest van de week is rustiger gelukkig. Vandaag hebben we kuikens opgehaald, dus ik hoef me de komende weken niet te vervelen :) lekker op de bank met ze knuffelen <3

Afbeelding

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 19:52

Ah wat schattig <3 lekker rustig aan dan maar!

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 20:10

Ah die kuikens zo leuk <3 en met 34 weken niet meer alles doen snap ik heel goed!

Queen altijd nuttig zo'n cursus.

Cabelona zo het ik het ook ja. Vaak niet eens een BH, alleen voedingstop en shirtje. Werkt voor mij het best.

Azmay fijn dat het zo goed gaat!

Hier veel geslapen vandaag, ik ben zo moe :') Net opeens ook super misselijk, gelukkig is dat iets weggetrokken. Morgen mijn uitgerekende datum, had oprecht niet gedacht het te gaan halen maar helaas, baby beslist anders :Y)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 20:11

Ach super leuk die kuikens. Typ ik terwijl ik met lucky weer op schoot zit haha.

JitskeJeldau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 20:24

Wij zijn vannacht trotse ouders geworden van een zoon: Oliver. Het is een lange rit geweest. Uiteindelijk 46,5 uur van gebroken vliezen tot geboorte, maar ik kijk er goed op terug.
Wel alles gehad wat maar kon. 34 uur weeën om het kwartier, een synto pomp, epiduraal (dat is erg aan te raden! Ik voelde me zielsgelukkig toen die zat, ondanks de koorts bijwerking), vaccuum en daarna een keizersnede.
En nu moeder van een heerlijk ventje. Helemaal verliefd, alle clichés zijn waar!
Geen fotootje van onze kant, want we willen geen foto's op t internet. Maar ook dit cliché is waar. Het is het knapste kind ooit! <3

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 20:42

Aah Jitske, wat een horror bevalling zo zeg. Maar gelukkig is hij er.
Van harte gefeliciteerd :+:.

Lisewiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 20:43

JitskeJeldau schreef:
Wij zijn vannacht trotse ouders geworden van een zoon: Oliver. Het is een lange rit geweest. Uiteindelijk 46,5 uur van gebroken vliezen tot geboorte, maar ik kijk er goed op terug.
Wel alles gehad wat maar kon. 34 uur weeën om het kwartier, een synto pomp, epiduraal (dat is erg aan te raden! Ik voelde me zielsgelukkig toen die zat, ondanks de koorts bijwerking), vaccuum en daarna een keizersnede.
En nu moeder van een heerlijk ventje. Helemaal verliefd, alle clichés zijn waar!
Geen fotootje van onze kant, want we willen geen foto's op t internet. Maar ook dit cliché is waar. Het is het knapste kind ooit! <3

Gefeliciteerd, klinkt als een rollercoaster, fijn dat je er wel goed op terug kijkt.

Lekker gaan genieten samen!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 20:45

Gefeliciteerd JitskeJeldau! Wat een bevalling zeg := Fijn dat je er goed op terug kijkt.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 20:49

Gefeliciteerd Jitske! Klinkt pittig maar fijn dat je er goed op terug kijkt! Geniet van elkaar!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 20:50

Klinkt als een heftige bevalling. Nu maar onwijs genieten. Gefeliciteerd

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 21:41

Pfoe, heftig! Gefeliciteerd en geniet van Oliver (leuke naam ook)!

Vavane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 21:45

Gefeliciteerd met Oliver (naam stond ook op ons lijstje). Wat knap dat je het zolang vol gehouden hebt. Nu tijd om te genieten

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 21:48

Pittig Jitske!! Maar fijn dat je er goed op terugkijkt, nu genieten, gefeliciteerd!!

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 21:49

Ook klinkt heftig!! Gefeliciteerd met jullie zoontje! Nu lekker genieten

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 21:58

Gefeliciteerd Jitske! <3 Wat een leuke naam Oliver. Jeetje wat zul jij kapot zijn geweest. Wat fijn dat hij er is. Hopelijk kan het genieten nu beginnen voor jullie.

Charlotte wat leuk dat je vriend de kleine heeft gevoeld! Mooie mijlpaal. :)
Ik denk dat ik tot één jaar ga voeden aan de borst. Denk daarna over op alleen kolven. Als ik weer moet werken in september ga ik ook over op combi van borst en fles. Wat lastig met je medicijnen en de kleine. Tot hoe lang mag je doorgaan met voeden?

MissAnnemijn wat gezellig dat je moeder er is. Nog iets gemaakt qua kleertjes vandaag? Middagdutje kan best lekker zijn. :D Rot dat je misselijk bent. Als je kleine morgen komt, komt 'ie op mijn verjaardag. ;)

Azmay wat fijn dat ze het zo goed doet. Lekker gegroeid ook al. Wat is ze ook helder, knapperd!

Cabelona goeie tips voor buiten voeden. :) Mooi de deur open doen met de kleine aan de borst. :D Ik zit meestal te gebaren vanaf de bank haha.

QueenE hopelijk heb je wat aan de cursus. Wel fijn om wat handvatten te hebben.

Ballard top dat je genoten hebt op je weekendje weg. Goed dat je je grenzen hebt aangegeven! Ook al zie je het niet zo, je lijf is wel keihard aan het werk. :D Wat lief die kuikentjes! <3

Marlis lucky is ook zo lief! Gaat het nog steeds goed?

Gnome hoe gaat het met jullie in het westen? Beetje te doen met Boris? :)

Hier een pittig dagje. Hidde is wakker vanaf 8uur vanochtend en heeft alleen maar wat hazeslaapjes gedaan van max twintig minuten/half uurtje. Hij wilde ook alleen maar bij mij liggen, anders was het drama. Gelukkig was mijn vriend om 4uur thuis, die kon hem toen ook even op de arm nemen.
Ben benieuwd naar vannacht, vrees het ergste. :=

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 22:02

Hopelijk slaapt Hidde vanavond wel goed.

Lucky hersteld goed, speelt elke dag even met haar zusje, andere kuikens pikken hem. Net weer gekroeld en nu weer in de bench.

PeeltjE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 22:11

Gefeliciteerd Jitske! Geniet ervan! <3

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 22:40

MissAnnemijn schreef:
Ah die kuikens zo leuk <3 en met 34 weken niet meer alles doen snap ik heel goed!

Queen altijd nuttig zo'n cursus.

Cabelona zo het ik het ook ja. Vaak niet eens een BH, alleen voedingstop en shirtje. Werkt voor mij het best.

Azmay fijn dat het zo goed gaat!

Hier veel geslapen vandaag, ik ben zo moe :') Net opeens ook super misselijk, gelukkig is dat iets weggetrokken. Morgen mijn uitgerekende datum, had oprecht niet gedacht het te gaan halen maar helaas, baby beslist anders :Y)

Nog even volhouden!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 22:40

JitskeJeldau schreef:

Gefeliciteerd!! Wat knap dat je er nu al zo op terug kan kijken

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 23:04

Gefeliciteerd Jitske!! Fijn dat je er toch goed op terugkijkt!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 23:55

Jitske, heftig maar gefeliciteerd! Op naar een voorspoedig herstel :)

Marlis, och die kleine van jou geeft je wel veel ongemak zeg :=

Charlotte, er is toch geen goed of fout over hoe lang je borstvoeding wilt geven? Gewoon doen wat jij zelf prettig vind :j (ik ga zelf helemaal geen borstvoeding geven en nee, ik voel mij niet schuldig :P )

Hier wel ander babynieuws, de nacht van zaterdag op zondag is mijn pony bevallen van een mooi merrieveulen <3
Afbeelding

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 00:05

Aah wat een knap meisje. En mams ook. Gefeliciteerd

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-23 03:50

QueenE schreef:
Ik heb vandaag een cursus borstvoeding, heb me er eigenlijk nog veel te weinig in verdiept :P en precies 37 weken dus ben benieuwd wanneer wij aan de beurt gaan zijn :D

Hoe was het?

JitskeJeldau schreef:

Van harte gefeliciteerd!! Wat een heftige bevalling zeg. Heel veel geluk gewenst met elkaar.

@mriek Boris heeft het heel goed gedaan. Hebben veel visite gehad en hij leek er wel goed doorheen te slapen maar je merkt toch dat ie een wat ander ritme heeft nu. Maargoed daarom houden we bewust de komende dagen weer vrij van bezoek etc. Hij doet het verder weer voorbeeldig. Niet huilen etc en lekker slapen in z'n campingbedje. Het is hier alleen veel warmer dan thuis met 23,5 graad dus hij lag in het begin gewoon te zweten. Arm kind :(:)

Hoe is het gegaan vannacht met Hidde?