Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JitskeJeldau schreef:Wij zijn vannacht trotse ouders geworden van een zoon: Oliver. Het is een lange rit geweest. Uiteindelijk 46,5 uur van gebroken vliezen tot geboorte, maar ik kijk er goed op terug.
Wel alles gehad wat maar kon. 34 uur weeën om het kwartier, een synto pomp, epiduraal (dat is erg aan te raden! Ik voelde me zielsgelukkig toen die zat, ondanks de koorts bijwerking), vaccuum en daarna een keizersnede.
En nu moeder van een heerlijk ventje. Helemaal verliefd, alle clichés zijn waar!
Geen fotootje van onze kant, want we willen geen foto's op t internet. Maar ook dit cliché is waar. Het is het knapste kind ooit!
MissAnnemijn schreef:Ah die kuikens zo leuken met 34 weken niet meer alles doen snap ik heel goed!
Queen altijd nuttig zo'n cursus.
Cabelona zo het ik het ook ja. Vaak niet eens een BH, alleen voedingstop en shirtje. Werkt voor mij het best.
Azmay fijn dat het zo goed gaat!
Hier veel geslapen vandaag, ik ben zo moeNet opeens ook super misselijk, gelukkig is dat iets weggetrokken. Morgen mijn uitgerekende datum, had oprecht niet gedacht het te gaan halen maar helaas, baby beslist anders
JitskeJeldau schreef:Wij zijn vannacht trotse ouders geworden van een zoon: Oliver. Het is een lange rit geweest. Uiteindelijk 46,5 uur van gebroken vliezen tot geboorte, maar ik kijk er goed op terug.
Wel alles gehad wat maar kon. 34 uur weeën om het kwartier, een synto pomp, epiduraal (dat is erg aan te raden! Ik voelde me zielsgelukkig toen die zat, ondanks de koorts bijwerking), vaccuum en daarna een keizersnede.
En nu moeder van een heerlijk ventje. Helemaal verliefd, alle clichés zijn waar!
Geen fotootje van onze kant, want we willen geen foto's op t internet. Maar ook dit cliché is waar. Het is het knapste kind ooit!
QueenE schreef:Ik heb vandaag een cursus borstvoeding, heb me er eigenlijk nog veel te weinig in verdiepten precies 37 weken dus ben benieuwd wanneer wij aan de beurt gaan zijn