Ik zag zo’n soort wildwaterbaan voor me. Of eigenlijk: in een tv serie zit een scène met badeendjes (ja, plastic, I know) die via de regenwaterafvoer door een stuk van de stad gaan. Tja.
Mooi Gaucho. Al vroeg erbij met de zonsopkomst. Toen ik wakker werd scheen de volle maan nog tijdens de ochtendschemer, ook heel mooi.
Faringo ik hoop dat je vanmiddag de tijd hebt voor een mooie wandeling
Fijne paasdagen allemaal
BeFunny
Geplaatst: 17-04-22 10:57
Zo ik had even een tijdje hier niet gekeken. Wat een hoop prachtige foto's. O.a de tulpen velden Maar ook van bos en heides heb ik net zitten bekijken. Ik kan niet alles quoten en op reageren. Maar wat een hoop echt mooie foto's hebben jullie gemaakt ook van zonsondergangen daar hebben we ook wel geluk mee gehad de afgelopen tijd met echt prachtige kleuren.
Zelf hebben we wel gewandeld maar niet veel foto's gemaakt. Wel aardig wat gefilmd wat de moeten niet is om te delen of was in een groep dat er meer mensen in beeld waren
Maar gister hebben we in Hilvarenbeek-Antwerpse Kempen gewandeld. Ik was niet allen dus heb niet heel veel foto's. Maar genoeg om te delen en weer een leuk filmpje .
Wat een prachtige foto's van iedereen. Ik zie half wilde paardjes, prachtige zonsopgang, lieve hondjes weer van Befunny , de paashaas , prachtige blauwe luchten met veel groen en water. Allemaal erg mooi, zonnig ook.