Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 18:48

Wat een verschil Arabella +:)+

Hier een dagje kantoor met naast de koffie automaat de proefmonsters van een heel assortiment Italiaanse koekjes, spekjes en twixen := En na 2 Amaretti koekjes misselijk van de suiker maar er nog steeds zin in hebben :roll: Twix vond ik vroeger heel lekker maar daar had ik dan weer absoluut geen behoefte aan. Ga nu uurtje PT doen dus zal qua kcal wel prima uitkomen, maar het blijft irritant dat die koekjes naar me blijven roepen.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 14:40

Leuke jurk Negerzoen! Heel tof doel :D

Balen N_B_N dat het zo tegenvalt met werk. Hoe voel je je nu?

Mooooi Musli! En ook sportief bezig!

Goed bezig Pallatin met de muisjes workout :+ Fietsen kan mentaal inderdaad goed doen, dat heb ik met wandelen en sporten altijd.

Wauw Arabella, wat een verschil. Looking good *\o/*

Is het qua schade nog meegevallen gaucho? Wel vervelend zo'n verleidingen, ik ken het. De tiramisu heeft gisteravond de hele avond naar me geroepen vanuit de koelkast, maar ik heb het bij 10 gram 85% chocolade kunnen houden.

Vanochtend 83.4 en dus -33.1kg *\o/* *\o/* Vanavond bootcamp en nu officieel nog minder dan 5kg te gaan. Behalve als het me goed bevalt en ik met 2x/week bootcamp en m'n nieuwe gewoonten nog afval, dan is dat ook zo. Maar het einde is in zicht!

Hopelijk tikt Roosch ook de 'nog 10kg te gaan' aan deze week :j

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 15:21

Mooi resultaat Ine23 :j

Schade viel buiten misselijkheid wel mee :o had zelfs geen zin meer in de yoghurt die ik als avond snack had ingepland. At ook pas om 19.30 na Personal training. Weegschaal vanochtend was nog weer wat lager, dus we zullen morgen op weeg-vrijdag eens kijken waar de teller op uitkomt.

Wou morgenochtend gaan hardlopen maar er komt een monteur om 7.30 :( en om 6.00 gaan hardlopen wordt mij ook net iets te gortig denk ik.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 15:41

MuSLi schreef:
Pallatin schreef:
Ohhh wauw! Wat een mooie plaatjes weer zeg! Ik dacht even een trail run....18 km gerend, tjezus, maar stevig wandeltempo zie ik! Maar 18 km doe ik je dan nog niet na, diep respect!
Ik ga vandaag dressuurspijbelen en lekker een buitenrit maken, het is te mooi weer voor bakwerk vandaag. Ik heb geen tijd om te koken, dus net een diepvriespizza gehaald...schrok wel van de hoeveelheid calorieën maar ja, beter dan alles eten wat los en vast zit. Lekkere weer is echt een opsteker, dus depri dip is zo goed als weg, dan weer wat strenger de draad oppakken (en morgen wegen)

Was een trailrun inderdaad, 6:00/km a.k.a. 10 km/u :D

Geniet van je buitenrit, het is heerlijk vandaag!

Jaaaa ik had t niet goed zien, jeetje dat is echt hard zeg! Nog even en je loopt de halve marathon, echt enorm diep respect....ook als het wel 6 km/ u was geweest trouwens. 18 km blijft een heel eind.
Buitenritje was heerlijk, ga ik zo weer doen, zit al de hele dag achter een scherm helaas, zelfs tijdens de lunchpauze had ik nog een meeting. Die pizza vulde amper, dus hoop vanavond op een meer gezonde en maagvullende opwarmer van m’n vriend z’n hand. Gister nog een groot stuk pure chocola gegeten voor ik een beetje verzadigd was, dus hopelijk gaat dat vanavond beter.

Arabella: 1 woord: wauw!!!!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 15:52

Wauw @Ine, -33.1 kg. Echt superknap! :j

@Gaucho, 6:00u is ook wel heel erg vroeg voor een rondje hardlopen. Dat zou hem voor mij ook niet worden.

Vanavond eten we iets wat ze hier bezorgen, want het is onze laatste avond en we hebben allebei geen zin om te koken. Afgelopen 3 dagen wel gewoon gedaan, dus het is goed zo :) ik denk dat het pizza wordt, maar we gaan het zien. Lekker rustig aan gedaan vandaag, wil wel de 7500stappen halen. Verder boeit het me niet vandaag. Haha

Otti1977

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 16:19

Ik lees nog steeds mee. Post niet veel. Wil allemaal niet zo lukken. Te grote zorgen om mijn paardje momenteel. Abces blijkt geen abces te zijn.. maar ja wat dan wel...

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 17:52

Hier lees ik ook nog altijd mee maar ontiegelijk druk met mijn nieuwe baan !

Maar eindelijk schot in de zaak betreft mijn gastric bypass traject begin mei kan ik eindelijk beginnen aan het groeps voortraject *\o/*

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 21:03

@biggirl wat spannend! Wat houdt zo'n voortraject in?
@Otti1977 sterkte :(:) Iets niet weten is altijd heel vervelend, staan de artsen ook voor een raadsel?
@Gaucho als iemand om dat tijdstip kan hardlopen denk ik wel dat jij het bent. :)) Maar kan me voorstellen dat dat wel heel erg vroeg is.
@Ine23 waaauw wat kom jij al van ver! :D Wat je nog te gaan hebt lijkt dan echt 'peanuts'. Voelt dat voor jou ook zo of wegen de laatste loodjes het zwaarst, ook wat afvallen betreft?
@Arabella ook goed bezig en lekker veel gewandeld begreep ik. Mooi verschil hoor die foto's.
@Roos alweer fanatiek aan de Foxy geweest na je rustdag? Hier laatst ook een dag niet bewust echt gaan bewegen/sporten, vond het ergens 'slecht' maar het was even een zeldzame luie dag en dat moet gewoon kunnen. :D Vooral als het gewoon even bleh is.
@Pallatin durfde je vandaag de weegschaal op na je pizza? :P
@MuSli 18 km? :wow: En dan ook nog genieten..wauw :D
@Negerzoen de motivatie nog goed te pakken dankzij de motivatiejurk? Zoiets zou ik al heel lang niet meer aan durven, maar hopelijk wel onderweg naar dat weer kunnen en durven. Ben al zo lang gewend aan kleding die ik 'kan hebben' ipv wat ik echt leuk en mooi vind maar waarvan ik dan vind dat ik het niet aan kon/kan qua figuur.
@ClaudiaHS ook bijna op het eindstation, en inderdaad, af en toe even loslaten en genieten!

Hier sinds mijn adviesvraag omtrent de hoogte van de kcal wel iets meer gaan eten, meer ruim in de 1500 tot ongeveer 1700 op 'normale' dagen. O.a. het weekend schiet nog weleens verder omhoog. Vanmorgen wel weer een minnetje op de weegschaal dus even aankijken maar lijkt er inderdaad op dat ik geen 1350-1400 kcal 'dieet' hoef aan te houden om af te vallen. Ik kon soms zo stabiel blijven dus was even bang wat het verhogen van kcal ging doen maar tot dusver lijkt het goed. :o Hier overigens op een huidig totaal van -7.5 kilo, uiteraard al erg blij mee en een mooi getal, maar op naar de -10, dat lijkt me een mooie volgende mijlpaal. :D

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 21:15

Fijn dat de verhoging van de kcal geen negatieve gevolgen lijkt te hebben @Marielle_93. Mooie bijleespost ook!

Genieten, ja: kijk die foto's dan. Het is zo mooi op de Veluwe :D

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 21:21

MuSLi schreef:
Vandaag stond er een mooie run op de planning. Had thuis al gezien dat bij Kootwijkerzand een mooie 18km lange wandelroute was. De stoute schoenen aan getrokken en gegaan. Wat heb ik genoten <3

[ [url=m/LbgqFC.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/BKf2lK.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/DF5lkE.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/kds6re.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/821gQ8.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/f6FcuG.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dit is dus precies waarom ik zo van trailrunning hou :j *\o/* ruim 1000kcal verbrand. Dat is ook mooi meegenomen. Haha...

Oh je hebt het boswachterspad gelopen gaaf, die laatste foto daar kruist het ruiterpad waar ik altijd rij.
In augustus moet je die nog eens doen dan bloeit de heide.

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 21:28

@MuSli die 18 km van jou en dan de manier waarop je het aflegt lijkt mij puur afzien :)) Maar de foto's zien er inderdaad heerlijk uit! Ik zou binnenkort samen met iemand gaan wandelen, eens niet alleen en volledig nieuwe en mooie omgeving maar diegene heeft helaas een blessure opgelopen waardoor afstanden wandelen voorlopig ook geen optie is. Ik heb vandaag wel weer eens een 12 km wandelrondje gedaan, geeft toch wel voldoening. :D

En ik zie voor jou samen met @justkid een mooie ride en run ontstaan! :+

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 21:37

Er moet nu waarschijnlijk een biopt afgenomen worden. En misschien doorverwijzing naar Utrecht. Misschien een gezwel/tumor...

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 21:54

Sterkte @Otti1977 :knuffel:

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 21:59

Dank je wel. Is mijn maatje. Hij heeft ook raar gedrag soms.. hoop niet dat er meer in zijn hoofd zit.
Afbeelding

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 02:27

Ine23 schreef:
Leuke jurk Negerzoen! Heel tof doel :D

Balen N_B_N dat het zo tegenvalt met werk. Hoe voel je je nu?

Mooooi Musli! En ook sportief bezig!

Goed bezig Pallatin met de muisjes workout :+ Fietsen kan mentaal inderdaad goed doen, dat heb ik met wandelen en sporten altijd.

Wauw Arabella, wat een verschil. Looking good *\o/*

Is het qua schade nog meegevallen gaucho? Wel vervelend zo'n verleidingen, ik ken het. De tiramisu heeft gisteravond de hele avond naar me geroepen vanuit de koelkast, maar ik heb het bij 10 gram 85% chocolade kunnen houden.

Vanochtend 83.4 en dus -33.1kg *\o/* *\o/* Vanavond bootcamp en nu officieel nog minder dan 5kg te gaan. Behalve als het me goed bevalt en ik met 2x/week bootcamp en m'n nieuwe gewoonten nog afval, dan is dat ook zo. Maar het einde is in zicht!

Hopelijk tikt Roosch ook de 'nog 10kg te gaan' aan deze week :j

Lief dat je het vraagt ine. Het gaat muah op mijn werk. Ik merk daardoor heel erg dat afvallen niet lukt en extra sporten ook niet. En dan word ik daar weer boos/teleurgesteld over en dan is het cirkeltje rond...

Sterkte otti :knuffel:

Mariëlle ik ging even kijken of je in de buurt woont om te wandelen, maar nee helemaal aan de andere kant van het land :')

Verder heb ik het niet echt meer onthouden, sorry dames Y;(

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 07:21

Voor jou ook sterkte N_B_N :(:)

Hier toch een halve kilo er af tov vorige week, en dat met gemiddeld boven de 2000 kcal. Ik denk dat ik met name toch ongemerkt een stuk actiever ben.

Hardlopen is m toch niet geworden om 6.00. Staat nu gepland voor rond de lunch, hopelijk met wat zon dan.

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-21 11:25

Otti en N_B_N, heel veel sterkte :(:)

Ik beloof dat ik binnenkort weer even een bijleespost maak hoor :')

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 11:46

Sterkte Otti, niks aan die onzekerheid, wel een lieve foto. <3
NBN wat vervelend, ontbreekt het je door werk aan tijd of maakt het je zo neerslachtig dat je je niet meer tot bewegen/sporten kan zetten? :(:)
Gaucho straks even hardlopen, ik ben benieuwd, het oogt alsof de zon er wel 'is' maar nog wel zwaar verstopt door de wolken hier. Zou heerlijk zijn als het gaat lukken dat hij hier en daar doorbreekt!

Mijn gewicht vanmorgen is inmiddels -0.9 ten opzichte van vorige week vrijdag, terwijl ik qua calorieën dus omhoog ben en het ook echt best spannend voelt omdat ik voor mijn idee redelijk fanatiek aan het eten ben. := Maar uiteraard heel blij mee! Best lang geleden dat ik zo snel/veel daalde. En vanmiddag personal training, daar heb ik altijd zin in! :D

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 14:59

Volop zon, waaide wel hard. Wel even lekker, 8 kilometer gelopen in een uurtje.

Afbeelding

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 16:09

Lekker Gaucho! Hier ook veel wind, zonnetje af en toe gezien maar niet al te vaak helaas.

Hier de PT aan het begin van de middag alweer achter de rug. Warming up en wat planks, squats en lunges gedaan. Daarna een circuit van 6 oefeningen en die x5 gedaan pff en dan steeds tussendoor een ronde hardlopen. Ik geloof het eerst wel weer zo. :+

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 17:58

Wij zijn alweer even thuis van een heerlijk midweekje op de Veluwe. Vanavond lekker een AVG'tje (gehaktbal, zoete aardappelpuree en spinazie), na de pizza van gisteravond. Iets met balans :D

Wat eten jullie vanavond? En hoe is jullie dag geweest?

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 17:59

Hier de balans de andere kant op vandaag :D ga zo Flammkuchen met doner maken. Maar uur hardlopen compenseert dat prima.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 19:14

gaucho schreef:
Hier de balans de andere kant op vandaag :D ga zo Flammkuchen met doner maken. Maar uur hardlopen compenseert dat prima.

Klinkt wel heel lekker :j

Ik had gisteren een pizza met chicken kebab en veel ui <3 dus ik snap de combinatie helemaal.. haha.

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-21 20:58

Wij hadden kip Siam. Of eigenlijk: mijn man was de mix vergeten, dus ik kon nog snel heen en weer naar de Appie voor de mix _O-

Ik heb vandaag gemberthee ontdekt! En heel veel goeie dingen over gelezen, dus dat wordt maar mijn nieuwe verslaving denk ik :') ik bedoel dan gewoon de schijfjes van een stuk gember en daar kokend water bij.

Als ik lees wat jullie doen met sporten/PT krijg ik helemaal flashbacks naar de tijd dat ik dat ook nog deed whaha. En er soms gewoon misselijk van ook := :D

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 21:33

Ik doe vaak gember en limoen, lekker :j

Ik moet zeggen dat het vele sporten mij wel erg goed bevalt :D had ik nooit verwacht.

En bijkomend voordeel is dat ik na een flinke training ineens best wat kcal 'over' heb, dus net toen ik thuis kwam van stal genoten van een uberluxe dessert: Irish coffee (Zonder suiker en met amandeldrink ipv slagroom) met een paasei en een schaaltje salted caramel yoghurt :P