Hier een dagje kantoor met naast de koffie automaat de proefmonsters van een heel assortiment Italiaanse koekjes, spekjes en twixen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MuSLi schreef:Pallatin schreef:Ohhh wauw! Wat een mooie plaatjes weer zeg! Ik dacht even een trail run....18 km gerend, tjezus, maar stevig wandeltempo zie ik! Maar 18 km doe ik je dan nog niet na, diep respect!
Ik ga vandaag dressuurspijbelen en lekker een buitenrit maken, het is te mooi weer voor bakwerk vandaag. Ik heb geen tijd om te koken, dus net een diepvriespizza gehaald...schrok wel van de hoeveelheid calorieën maar ja, beter dan alles eten wat los en vast zit. Lekkere weer is echt een opsteker, dus depri dip is zo goed als weg, dan weer wat strenger de draad oppakken (en morgen wegen)
Was een trailrun inderdaad, 6:00/km a.k.a. 10 km/u
Geniet van je buitenrit, het is heerlijk vandaag!
MuSLi schreef:Vandaag stond er een mooie run op de planning. Had thuis al gezien dat bij Kootwijkerzand een mooie 18km lange wandelroute was. De stoute schoenen aan getrokken en gegaan. Wat heb ik genoten
[ [url=m/LbgqFC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BKf2lK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DF5lkE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kds6re.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/821gQ8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/f6FcuG.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit is dus precies waarom ik zo van trailrunning hou![]()
ruim 1000kcal verbrand. Dat is ook mooi meegenomen. Haha...
Ine23 schreef:Leuke jurk Negerzoen! Heel tof doel
Balen N_B_N dat het zo tegenvalt met werk. Hoe voel je je nu?
Mooooi Musli! En ook sportief bezig!
Goed bezig Pallatin met de muisjes workoutFietsen kan mentaal inderdaad goed doen, dat heb ik met wandelen en sporten altijd.
Wauw Arabella, wat een verschil. Looking good![]()
Is het qua schade nog meegevallen gaucho? Wel vervelend zo'n verleidingen, ik ken het. De tiramisu heeft gisteravond de hele avond naar me geroepen vanuit de koelkast, maar ik heb het bij 10 gram 85% chocolade kunnen houden.
Vanochtend 83.4 en dus -33.1kg![]()
Vanavond bootcamp en nu officieel nog minder dan 5kg te gaan. Behalve als het me goed bevalt en ik met 2x/week bootcamp en m'n nieuwe gewoonten nog afval, dan is dat ook zo. Maar het einde is in zicht!
Hopelijk tikt Roosch ook de 'nog 10kg te gaan' aan deze week