Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eve_16 schreef:Iemand hier ook zijn ruggengraat getatoeëerd en niemand om te smeren? Misschien heeft iemand tips?
Ik probeer het een beetje te combineren op stal + met vrienden/buren, maar dat is vaak net te weinig. En ik kan echt niet overal bij, wat ik ook probeer.
xMyrth schreef:Hoe zoeken en vooral vinden jullie de juiste artiest voor jullie tattoos?
Ik heb een aantal tattoos, maar datgene dat nu op mijn lijstje staat is een andere stijl. Ik kan de juiste artiest gewoon niet vinden voor dit werkje
ymkje_carla schreef:ik loop al een tijdje met een idee rond voor mijn eerste tattoo. na 3 jaar erover nadenken toch maar even wat serieuzer mee bezig en aan het rondkijken voor een geschikte tatoeëerder. kennen jullie een goede tatoeëerder die 3d vlinders tatoeëert? ik ben regelmatig aan het googelen en tot nu zou ik naar Italië moeten reizen voor een tatoeage die ik wil en dat gaat mij toch wat te ver![]()
[ [url=m/x2tRnA.jpg]Afbeelding[/url] ]
ymkje_carla schreef:Bedankt voor de tips tot nu toe!Scheelt mij sowieso een ritje naar Italië nu.
moet nog even bedenken hoe ik het verder wil. De vlinder wil ik in het groen paars denk ik. Maar over details zal ik nog even nadenken.
njiloj schreef:xMyrth schreef:Hoe zoeken en vooral vinden jullie de juiste artiest voor jullie tattoos?
Ik heb een aantal tattoos, maar datgene dat nu op mijn lijstje staat is een andere stijl. Ik kan de juiste artiest gewoon niet vinden voor dit werkje
Google, Facebook, instagram, bokt…
Wat heb je in gedachten? Dan kunnen wij meedenken hè?