Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nomes schreef:Lieve Quera,
Ik ben niet meer zo actief op bokt maar heb je topic wel meegelezen. Ik lees net de laatste updates... en wil, als meelezer, toch graag een bericht voor je achterlaten.
Wat is dit vreselijk, hartverscheurend en oneerlijk.. ik kan me niet eens inbeelden hoe jullie je moeten voelen, maar als moeder van een klein meisje huilt mijn hart. Voor je man, die zonder jou verder moet, voor je twee prachtige meiden. Maar ook en vooral voor jou die dit allemaal moet loslaten. Hoe moet je dit doen? Bij deze gedachte alleen al rollen de tranen over mijn wangen.
Ik wens jullie heel veel kracht en heel veel liefde toe. Jij blijft voortleven in je dochters en weet dat ze zich geen betere moeder hadden kunnen wensen. Ik hoop dat ze ooit dit topic doorlezen...wat zullen ze trots zijn op jou...
Een hele dikke virtuele knuffel!
DeMolenhoek schreef:tita schreef:Ik las op FB dat je 1000 kaarten wilde ontvangendan mag je nog wel ruimte gaan maken.
Welterusten allemaal
Dit is natuurlijk quera topic maar zijn er mensen zoals ik die dan automatisch even terug denken aan de bokkers .....avaluna en 30_ Amsterdam annex supergirl
En Wolter van Angelique