Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Greetje63 schreef:Waarom 180 dat is toch voor ieder persoon en bij ieder persoon op ieder tempo anders waar de ideale pasfrequentie ligt.
https://www.prorun.nl/training/32293/lo ... toch-niet/
Nou vooruit dan. De eerste kilometer had ik nog steeds geen zin en hij had dat door, overal ankeren, markeren, even snuffelen. Ja prima, maar het hielp niet
Bij de 5e km weer even sprinten en daarna kakte hij weer in. Opzich lekker want ik kon in mijn comfortabele tempo verder. Uiteindelijk heerlijk een ruime 8 km gelopen en ik ben weer aan!
liespower94 schreef:Greetje63 schreef:Waarom 180 dat is toch voor ieder persoon en bij ieder persoon op ieder tempo anders waar de ideale pasfrequentie ligt.
https://www.prorun.nl/training/32293/lo ... toch-niet/
Absoluut, maar als je niet weet wat je ongeveer moet lopen is het fijn als je ergens naar gestuurd wordt. Vanaf daar kun je zoeken wat prettig voor jou is.
! 
binnen 4 tot 6 weken zou ik al flink verschil moeten merken. _lauraaa_ schreef:Ik ben vanmiddag bij de sportfysio geweest. Hij gaf inderdaad aan dat het shin splints zijn. Nu gestart met de behandeling en 2 keer per dag koelen. Verder vooral rustig aan doen en er voor waken dat ik niet te veel doe. Dus niet zoals zaterdag een uur met de hond gaan wandelenbinnen 4 tot 6 weken zou ik al flink verschil moeten merken.
. Ben best een beetje zenuwachtig want de voorbereiding de laatste twee weken had beter gekund (hitte, druk met mijn thesis afronden, bezoek...) en het is in de avond, maar uitlopen moet in ieder geval wel gaan lukken!
Ik ben aan de runner's lab gepasseerd en de nike structure zoom blijken de beste exemplaren voor mij te zijn. Ik blijk mijn voet bij het terug op de grond komen te veel naar binnen te draaien en daarvan zouden mijn scheenbenen overbelast geraken. Er werden mij ook compressiekousen aangeraden, daar ga ik binnenkort eens voor kijken. Misschien een stomme vraag, maar als er mensen zijn die ze dragen, hoe dragen jullie die? Ik loop meestal met een lange hardlooplegging, ik kan mij moeilijk voorstellen dat er daar nog iets onder past.
. Eén keer verkeerd gelopen (per ongeluk een Insel op gerend en dat liep uiteraard na 500 meter dood
), maar doordat het schip ook wat wachttijd had, waren we tegelijk in de sluis
.
.